Wat je even kwijt wil #72

Ik voel je pijn zooo, ik ben nu sinds zaterdag zo ziek en het is nog niet over. Lang niet zo langdurig aangehouden, ik wissel af tussen onder de douche liggen, op bed liggen, proberen iets te eten en vervolgens over te geven. Wat een ellende hè. Sterkte :heart:

2 likes

Na 10x de politie voor mishandeling nu ook de brandweer moeten bellen voor een, blijkbaar, verkoold stokbroodje in de oven. Het alarm ging al superlang af, er was niemand thuis en het begon te stinken. Ik stond al klaar met m’n reismandje voor de kat :cry: praise the lord voor de brandweer die er binnen 2 minuten was <3

1 like

Ik ben echt blij om in een gat te wonen. Kom thuis aanrijden na bijna 5 uur weg geweest te zijn, staat de voordeur gewoon wagenwijd open? :grimacing: heeft mijn vriend niet goed dichtgetrokken en ik gebruik alleen de achterdeur.

Daarna zag ik ook nog dat er een kip uitgebroken was en die liep ook nog op de oprit.

20 likes

Love deze dag maar het voelt als een zaterdag en ik ben toe aan een zondag morgen. Een andere volgorde van Koningsdag / weekend was fijner geweest :smile:

11 likes

Haha, wij kwamen gister ook na 5 uur weg zijn thuis en mijn man had het grote raam op de begane grond helemaal open laten staan. Toch wel fijn dat alles nog in huis stond. :joy:

Wij wonen in een stadsdeel van Amsterdam dat nationaal slecht bekend staat maar ons buurtje is meestal ook een soort gehucht, hoe vaak we dit soort domme dingen al hebben gedaan…

1 like

Wat is dat toch met de Apollolaan in Amsterdam waarom heeft iedereen en zijn moeder daar de mooiste design dingen vandaan?

4 likes

Omdat de apollolaan een van de duurste straten van Amsterdam is. Dus alle rijke mensen leggen daar hun kleedje neer.

1 like

Oh nice kwam opeens non stop in mijn algoritme.
Klinkt wel heel gaaf en zag echt mooie dingen voorbij komen

3 likes

Gadver ik lig in bed en hoor muziek uit de stad en dat is opzich niet erg want het is koningsdag, maaaaar het is alleen maar van die Nederlandstalige kut muziek zoals whohoho Maserati huis op Bali etc

2 likes

Baila baila baila baila

2 likes

Ja doei die hoor ik nu ook. Blijft altijd in mn kop zitten :sob:

2 likes

Echt veel mensen kenden het niet?? Vroegen aan mij wat is dit. Cultuurbarbaren echt waar

8 likes

Ik had echt graag wat gewonnen bij de staatsloterij.

5 likes

Uw bericht is gemarkeerd door de gemeenschap en is tijdelijk verborgen.

13 likes

Dan wil ik ook even de rommelmarkt in Oegstgeest op 5 mei aanraden!

2 likes

Wow, ik ging net naar de tandarts om m’n laatste verstandskies te laten trekken, en ik stond zonder overdrijven weer binnen 5 minuten buiten :open_mouth: Nu dat zo makkelijk ging, ben ik ook benieuwd of ik dan weinig pijn heb nadat de verdoving is uitgewerkt haha

6 likes

Ja dat kan echt heel snel gaan! 1 van mijn kiezen moest bij de kaakchirurg getrokken worden en dat was ook iets van 5 minuten intotaal!

2 likes

Ugh ik moest vanochtend bloedprikken en toen ik zag hoeveel buisjes ze klaarlegde wist ik al dat het fout zou gaan. En ja hooor ondanks dat we de stoel al in ligstand hadden gezet werd het na vijf buisjes zwart voor mijn ogen. Haat het echt dat dit soort dingen nooit normaal gaan bij mij.

5 likes

Ja het stelt echt weinig voor hè (of kan weinig voorstellen)! En toch ben ik elke keer heel zenuwachtig haha

Bij mij valt de napijn inderdaad ook erg mee elke keer. Wel vervelend en vermoeiend maar met pijnstilling en rustig aan doen heel goed te doen. Hopelijk voor jou ook! Ik kan mij voorstellen dat de napijn inderdaad heftiger is als het trekken met veel worsteling en geweld moest

2 likes

Ik ben met mn kind een dag naar Amsterdam en ze is helemaal een meid innde grote stad
. Bij P+R zeeburg riep ze al dat ze hier gaat wonen :laughing:

30 likes