Wat ben ik even blij met die bewolking. Het is al super warm in mân huis na afgelopen dagen en de bewolking is echt zo fijn nu. Ik voel me helemaal relaxed.
Ik wil ook nog even zeggen dat ik blij ben, want ik heb tot diep in de nacht spelletjes gespeeld met mân familie en we hebben keihard gelachen. Dit maakt me gelukkig, want ik heb altijd het gevoel gehad er buiten te vallen.
Daarnaast heb ik eindelijke goede skincare gevonden dat niet mân eczeem verergert en alsnog helpt met mân huid er beter uit laten zien, gezien de stress van afgelopen jaar. Plus ik word ook gewoon ouder (gelukkig).
Nu 2 weekenden achter elkaar positieve en blije momenten gehad. Helemaal niet slecht if I say so myself
Ik ga nu in overdenk modus dat het misschien raar is om dit zo op te schrijven op een openbaar forum. Maar anderzijds is dit het âwat je even kwijt wilâ topic. Maar ik heb blijkbaar de behoefte om dit te delen met vreemden online haha.
Ik ben gewoon blij dat ik blij ben en de burn out klachten nu gewoon echt zichtbaar afnemen