Wat je even kwijt wil #72

Maar is het praktisch erg of voel je je gewoon slecht georganiseerd?

Ik heb namelijk 3 maanden lang op reis mijn portemonee niet meegenomen, omdat ik alles met mijn mobiel deed! Ik heb in die landen ook nooit cash opgenomen! Ik vond het heerlijk makkelijk!

Pinterest wordt ook steeds meer een advertentieplatform hè, ik had er al een tijdje niet op gekeken. Van de eerste 10 pins zijn er 9 advertenties?

10 likes

Ik vind het gewoon vervelend voelen :laughing: praktisch maakt het niet echt uit dus omdat ik wat ik echt nodig heb wel heb

Vet irritant, helemaal als je er per ongeluk op klikt en het dan nog 10x terug komt.

2 likes

En ook heel vaak reclame voor nep ai producten/oplichting :smiling_face_with_tear:

4 likes

Wat ben ik even blij met die bewolking. Het is al super warm in m’n huis na afgelopen dagen en de bewolking is echt zo fijn nu. Ik voel me helemaal relaxed.
Ik wil ook nog even zeggen dat ik blij ben, want ik heb tot diep in de nacht spelletjes gespeeld met m’n familie en we hebben keihard gelachen. Dit maakt me gelukkig, want ik heb altijd het gevoel gehad er buiten te vallen.
Daarnaast heb ik eindelijke goede skincare gevonden dat niet m’n eczeem verergert en alsnog helpt met m’n huid er beter uit laten zien, gezien de stress van afgelopen jaar. Plus ik word ook gewoon ouder (gelukkig).
Nu 2 weekenden achter elkaar positieve en blije momenten gehad. Helemaal niet slecht if I say so myself

Ik ga nu in overdenk modus dat het misschien raar is om dit zo op te schrijven op een openbaar forum. Maar anderzijds is dit het ‘wat je even kwijt wil’ topic. Maar ik heb blijkbaar de behoefte om dit te delen met vreemden online haha.
Ik ben gewoon blij dat ik blij ben en de burn out klachten nu gewoon echt zichtbaar afnemen

63 likes

Dat zijn allemaal superfijne dingen, fijn om te lezen :hugs:.

Ik heb net 44 kilometer op de racefiets gezeten! Pittig om weer conditie op te moeten bouwen maar toch maar weer mooi gedaan :smile:

13 likes

heb me de halve dag lopen uitsloven met een cake bakken voor de vve vergadering die ik straks heb, hoop dat ik nu karmapunten heb verdiend

het is ook nog eens bij mij thuis dus voelde ook nog de noodzaak om goed schoon te maken en op te ruimen :sweat_smile: pff blij als iedereen straks weer weg is haha

9 likes

Ik heb de hele middag in de tuin gewerkt/een beetje rondgescharrelt en het cliche klopt: van buiten zijn knap je echt op

28 likes

Ik heb op een strandje gelegen met een gin tonic in mn hand en ben echt herboren vandaag

28 likes

Haha bovenstaande posts zo na elkaar :laughing:

6 likes

Ik ben een weekend weg met mijn vrijwilligerswerk en we willen de tv gebruiken maar er staat een wachtwoord op. Niemand weet dat wachtwoord, ook de eigenaren van het vakantiehuis niet. Zo zonde!

2 likes

Woon ik na drie maanden eindelijk weer in mijn eigen huis, heb ik een enorme mierenplaag :sob: Vanmiddag leek het aardig onder controle, maar ik kwam net beneden na het douchen en honderden mieren liepen al weer in de kamer, kwamen met een rotgang de lokdoosjes uit. De doosjes naar buiten gegooid, ik blijf maar mieren opzuigen. Kan wel janken.

EDIT: En nu ook wespen ontdekt fml

1 like

Is het niet gewoon 0000 of 1234 ofzo? Vaak is dit zo’n standaard ding dat niemand ooit heeft aangepast :smiley:

3 likes

Nou waar blijft die code geel? Onweer en veel regen? Ik loop tegen de 30 dussss: goed voor de plantjes!

En kutzooi terwijl ik dit type bedenk ik dat mn kussens nog op de loungebank liggen buiten

6 likes

Maar het is de bedoeling dat ze uit die doosjes gaan he? Ze nemen dan gif mee naar hun nest waardoor dat hele nest het loodje legt.

Wel onwijs kut trouwens! Heb je ook een wespennest of een enkele wesp?

4 likes

Mijn ervaring is dat het ook juist mieren aantrekt. Ik strooi buiten mierenpoeder tegen de open plekken maar dat is onbegonnen werk. Recent roxasect spray tegen kruipende insecten en dat werkt hier echt goed nog geen mier gezien sindsdien.

1 like

Nee we hebben echt 101 dingen geprobeerd en uiteindelijk bleek het de postcode :joy:

10 likes

Noujaaaaaa… gelukkig hebben jullie het gevonden! Veel plezier nog op weekend!

2 likes

Ik heb echt ziek slecht geslapen, keelpijn en ben aan het werk :weary: voel me ook helemaal niet mezelf en gewoon bleh.

2 likes