Wat je even kwijt wil #72

Even hun ‘looproute’ schoonmaken met azijn. Dan haal je hun geurspoor weg.

Is dat niet de bedoeling van een … lok… doosje?

7 likes

Klopt inderdaad, maar dit waren er zo veel meer dan toen ik het eerst aantrof en dus onder andere die doosjes heb neergezet. En toen waren het er al echt veel. :skull: Het leek even weer onder controle, dus kon echt wel janken toen ik beneden kwam en het er toen zo immens veel waren

Een nest :sob:

@junior Ik ga naar die spray kijken, dankje!

@Alpacamybags Had al wel een paar keer gedweild, maar ga het nu dan met een flinke scheut azijn doen, dankjewel!

1 like

Ja, klopt maar daardoor kreeg ik juist nog meer mieren binnen en dat wou ik niet. Dus toen veel opgezogen en sinds kort die spray.

Wat vreselijk! Voor die wespen zou ik echt zsm iemand laten komen om te bestrijden.
Voor die mieren was het hier destijds een kwestie van even geduld hebben met die lokdoosjes, werkte uiteindelijk heel goed.

2 likes

Nou het begint met een t en het eindigt met t: t regent!

2 likes

Leuke puzzel activiteit samen :joy:

Dit zijn echt de allerbeste lokdoosjes, ik zet er een weg en na 24 uur geen mier meer te zien! Ik koop ze bij de Welkoop.

7 likes

Ik ben met de trein naar Italië gegaan en vanmorgen in Florence aangekomen en jeetje wat is het leuk, zo’n reis zo’n bestemming :heart:

94 likes

Eens! Ik had tot een jaar geleden niet verwacht dat ik überhaupt een mening over mierenlokdoosjes zou hebben, maar ik raad deze echt sterk aan!! Lukraak uit de schappen gepakt maar binnen 24u nergens meer last van. Bij mijn ouderlijk huis vroeger bleven die mieren veel langer rond scharrelen en die hadden van die standaard witte doosjes

3 likes

Oh Florence is echt magisch, zo mooi daar :heart:
Lekker genieten!

4 likes

Ik heb dinsdag een microneedling behandeling gehad en heb er zo’n spijt van. Eens maar nooit meer!

2 likes

Waar heb je spijt van?

Ik heb allemaal rode bultjes, het lijkt een allergische reactie, het helingsproces duurt daardoor voor mij langer dan dat ik had verwacht en het voelt op dit moment alsof mijn huid er slechter aan toe is dan ervoor. Misschien is het over een paar dagen beter maar ben bijna een week verder en had het minder heftig verwacht denk ik.

Ah ja, snap ik wel. In het begin is het ook heftig en kun je ook wel denken wtf heb ik gedaan, zeker als het dan ook nog een reactie lijkt maar het wordt wel echt beter! Heb je al contact opgenomen met de salon als je denkt dat het een allergische reactie is? Zou dan toch ff checken of ze niet iets voor je kunnen doen ofzo.

1 like

Ik wil het tot dinsdag afwachten, dan ben ik een week verder. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog maar één week aan hersteltijd vind ik voor mij persoonlijk te lang. Dus volgende keer weer een peeling denk ik haha.

2 likes

Ik heb echt een debiel dilemma :grimacing::sweat_smile: ik ga naar het paarden festival (lol) met mijn kind, einde van de maand. Maar ik heb dus echt geen idee wat daar de dresscode gaat zijn en dat vind ik niet fijn. Is het festival? Of gaat iedereen daar paardrij kleding aan doen?

2 likes

Dankje! Zit nu nog anderhalf uur in een trein, Florence was niet de eindbestemming maar I love it

(Het is werk/schrijfwerk dus geen vakantie maar toch what a life)

3 likes

Hahaha is er nergens een aftermovie van eerdere jaren te vinden? :joy:

5 likes

Als er al eerdere edities geweest zijn kun je misschien foto’s op Instagram of zo terug kijken van wat mensen toen voor kleding aan hadden?

4 likes