@Krabsalade @Rozecoupeschaar love it dat jullie met serieuze tips komen voor dit probleem! Maar volgens mij is het de eerste editie
dus kan niet echt iets vinden.
Misschien moet je als paard verkleed?!
De een als Schimmel en de ander als Sinterklaas
Full on cowgirl!!!
Mijn man had zn vogelgeluiden app aan staan in de tuin en was weggelopen, toen heb ik allemaal vogelgeluiden afgespeeld op Youtube. En nu zegt zn app dat er een o.a. een flamingo is gesignaleerd ![]()
Sowieso dat er kinderen in paardrij kleding gaan zijn ![]()
Ik zou military boekelo opzoeken. Daar zijn ook aftermovies van. En dat aanhouden als dresscode.
Ga je er ook paardrijden? Dan zou ik wel paardrij kleding aandoen. Anders gewone kleding.
Dat is geen paardenfestival haha, dit klinkt meer gericht op kinderen?
Heb het al opgezocht, dat is niet vergelijkbaar met Military Boekelo ![]()
Je kunt denk ik prima normale kleren aan maar er zullen ook veeeel mensen in paardrijkleding zijn vermoed ik. Je zult niet voor schut lopen in je rijbroek in ieder geval
Heb jij het trouwens vaker gedaan? Ik heb in het medische vragen topic een foto geplaatst. Herken jij dit tijdens het herstel?
Ik baal van mezelf dat ik het niet kan opbrengen om geinteresseerd te doen op verjaardagen van anderen. Het boeit me echt nul wat mensen die ik 1x per jaar zie allemaal doen, maar zou toch willen dat ik er iets leuker bij kan zitten want denk wel dat het nu wat onaardig over komt.
De jarige en gezin kan ik natuurlijk wel heel fijn mee praten maarja die hebben ook nog wel andere dingen te doen op zo’n verjaardag
Dit herken ik wel ja! Sommige mensen zijn daar wel echt super goed in, dus die vragen dan allemaal wel hoe het gaat etc. en dat probeer ik dan ook terug te vragen maar moet daar echt bewust mijn best voor doen.
Hard werken wordt het dan zo’n verjaardag
er worden mij ook wel vragen gesteld maar daarbij denk ik ook, wat gaat jou dan nou aan
echt irritant
Haha dit herken ik helemaal. Ik zeg altijd dat ik selectief sociaal ben. Alleen als ik er zin in heb en bij mensen die ik goed ken ![]()
Ik vier m’n eigen verjaardag ook het liefst niet. Maar ja (schoon)ouders en opa/oma zitten er toch wel op te kijken om een taartje te komen eten. En dan denk ik tja dan nodig ik schoonzus met familie en m’n broertje met aanhang ook maar uit. En vervolgens zit alsnog het hele huis vol en ben je zelf de hele avond aan het rennen.
Ik vind die ganzen echt schijt eng, vrijdag ging ik hardlopen waar een voetpad en fietspad naast elkaar zitten, ik moest langs een klein meertje en daar stond dat enge ding, beetje half stoep half fietspad, nog op afstand, ik dacht ‘’ you got it, gewoon er langs niks aan de hand ‘’ Maar dat beest stond richting mij, in de houding en al blazend… Toen ik iets dichterbij kwam, kwam het ook op me af lopen. Ik was zo bang dat ik zonder te kijken gelijk de straat op gerend ben ![]()
Omdat je zegt dat je het anders zou willen, een tip: je kan ook gesprekken voeren over dingen die in dat moment spelen die je aandacht en interesse wel hebben. Dingen die de wereld spelen, in de buurt, op tv, op de verjaardag , gister, vorige week
Mei is echt een verschrikkelijke maand om te werken. Ik heb vandaag een werkdag en morgen weer een vrije dag. Het voelt echt aan alsof het een never ending vrijdag is. Elke keer nog maar een paar uurtjes voordat het weekend is.
Sowieso vind ik het raar dat dodenherdenking geen vrije dag is. Ik vind dat wel een belangrijkere dag dan Hemelvaartsdag bijvoorbeeld
Ik vind het raar dat Bevrijdingsdag geen standaard vrije dag is. Op eens per vijf jaar na
Ook dan is het geen standaard vrije dag.