Hoorde ik nou iemand schreeuwen of was dat gewoon bij mij buiten?
Ik dacht het ook te horen, maar het publiek leek er verder niet op te reageren
Ja in het begin ergens. En een huilende baby haha.
Daarom twijfelde ik!
Ik kan bij oma Hedwig alleen aan die mĂȘme denken ![]()
Ja! En er stond iemand met een bordje maar geen idee wat er opstond. Die werd gelijk door de politie meegenomen
Maar deze keer was het playback volgens mij? De trompettist bewoog zijn vingers niet eens?
Hahah snap ik maar vaak zijn ze daarna echt weg
De vingers bewegen nooit bij het Taptoe signaal. De verschillende tonen komen door de lipspanning en ademhaling!
Oh wow dat wist ik niet, vet!
De Volkskrant die een profiel plaatst van David Attenborough, dacht gelijk dat ie overleden was
. Maar de beste man wordt 100 jaar en heeft een nieuwe serie uitgebracht
Alleen naar de bios (met relaxstoelen) naar een film waar verder ook niemand voor tickets heeft en op dit tijdstip gewoon al lekker popcorn genomen, want dat hoort bij de bios.
Fucking raar, ik kreeg vanochtend online bericht van het UWV dat mijn werkgever gisteren heeft aangegeven dat ik ziek ben per XX 2025. Dat was mijn oude werkgever en ik werk nu precies een jaar ergens anders??
Zeer waarschijnlijk een bug maar kan er nu ook niet achteraan bellen omdat het 5 mei is.
Het UWV is in mijn ervaring sowieso super traag, ik heb ook wel eens een brief gehad met ânog x maanden tot uw tweede spoorâ terwijl ik alweer beter gemeld was (en echt al maanden ook), daar stond toen ook nog iets bji in de trant van âwellicht is dit bericht inmiddels achterhaald sorry daarvoorâ
Volgens mij hebben ze gewoon mega achterstanden. Ik kreeg vorige maand een brief over mijn Wazo uitkering vanwege zwangerschapsverlof. Kind is inmiddels 1,5 jaarđ€
Leipe is dat er wel gewoon een beter melding brief instaat vorig jaar! Nja zal wel gewoon een bug zijn maar blijft hinderlijk.
Wij hebben de brief van definitieve aanslag van de Belastindienst al binnen. Hoera! ![]()
Hier ook ![]()
Kom maar door met de euries ![]()
Ik krijg steeds vaker ads op Instagram die je dan gedurende 5 seconde niet door kan swipen. En in plaats van dat ik daar naar kijk fungeert het als een wake-up call dat ik hersenloos aan het scrollen ben. Dan sluit ik insta gelijk af.
Nu voelt het zo confronterend dat ik insta zelfs heb verwijderd.
Weet niet hoe lang ik het vol ga houden, maar suck it Zuckerberg ![]()
Haha hier net zo! Ik heb ook reclameblok die mijn app laat spacen, dus dan moet ik 'm sowieso afsluiten.