Wat je even kwijt wil #72

Vind ik ook, dat vind ik ook een veel belangrijkere dag dan Pinksteren of Hemelvaart.

4 likes

Sorry maar dit is toch hilarisch. Niet het dolfijn natuurlijk maar die mega verpakking fritesaus die gebruikt wordt zo naast het hoofd. Zo lekker Nederlands.

3 likes

Net zo kut

Wat erg voor je!

34 likes

Verschrikkelijk :frowning:

2 likes

Kracht en wijsheid! :heart:

7 likes

Nou van mij mag elke maand zo zijn, heerlijk!

2 likes

Ik heb 5 mei volgens de cao ieder jaar vrij, maar doe dat gewoon voor iedereen inderdaad. Volgens mij heeft Nederland in vergelijking met andere landen ook enorm weinig vrije dagen.

Vind ik bijvoorbeeld ook van oudjaarsdag. Als ik geen vrij zou nemen is het 6.45 uur opstaan en dan moet je daarna nog de hele nacht. Leuk!

3 likes

Vind het ook echt raar dat 5 mei niet standaard vrij is maar tussen koningsdag/hemelvaart/pasen etc vind ik het qua timing niet heel erg. Doe mij nog maar een feestdag in september/oktober??? Dat is echt een droge feestdagenperiode zeg :hot_face:

3 likes

Oohh dat is echt een goed idee, dat ga ik onthouden voor de volgende keer!

Oo ik had vanochtend precies hetzelfde! Er is hier een fietspad langs een slootje en daar zitten allemaal Canadese ganzen. En ik zag er al 3 zitten
 Maar ik dacht ook ‘ik laat me niet wegjagen door fucking ganzen’. Nou de eerste kwam al blazend op me af. En toen ben ik al schreeuwend, klappend en zwaaiend dat fietspad afgerend. Als mensen me van een afstandje hebben gezien, denken ze echt dat ik gek ben haha. Ik liep dat kleine stukje wel ineens onder de 5 haha

2 likes

Je werkgever vindt het vast niet erg als jij gewoon doorwerkt hoor. Heb je dat probleem niet meer!

2 likes

De zomer is begonnen want de hele groenbak zit vol met madeeeeeen :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face: enige wat er in ligt is een bos bloemen dus wat mij betreft hadden ze ook ergens anders heen mogen gaan.