Wat je even kwijt wil #72

Ik heb na jaren zzp’en voor het eerst vakantie gehad als iemand in loondienst. En het is zo anders. Geen schuldgevoel, geen zorgen om mijn inkomsten en niet steeds mijn mail checken “voor het geval dat”. Ik wil nooit meer anders.

En ik heb gewoon nog 5 verlofweken dit kalenderjaar. En daarna reset de teller gewoon weer. :exploding_head: Echt basic shit, maar ik heb soms het gevoel dat ik in de hemel beland ben.

62 likes

Nou ik had het vorig jaar een keer zo erg dat ik iets weg gooide en dat die maden er gewoon in golven uitkwamen. Ik natuurlijk gillen en daarna heb ik die bak open gelaten en ben ik weggegaan want moest ergens heen.
Toen ik terugkwam was ik al helemaal in mijn hoofd aan het bedenken wat ik nou ging doen ermee. Waren ze allemaal weg! Ik denk idd opgegeten.
Heb nu altijd die bak op een kier met een speciale klem die ze een keer uitdeelden bij de supermarkt.

5 likes

Mag dit please in het TMI topic :cry:

Wijze les om niet tijdens het eten op t forum te scrollen

7 likes

Ik krijg altijd een beetje stress van die planning van de Nationale Dodenherdenking, snap nooit waarom die planning zo krap is. Het is 19:47 en Willem-Alexander en Maxima zijn er nog niet eens terwijl we over minder dan een kwartier stil moeten zijn. En ja ik weet dat het goed komt want het is elk jaar zo maar toch

12 likes

Ik heb dat bij de Taptoe. Paar jaar geleden kwam de laatste noot er helemaal verkeerd uit, soort pwaap en moest zo vreselijk lachen op het totaal verkeerde moment.

9 likes

Hahaha ja zo sneu is dat.

1 like

Ohh ja dit herinner ik me nog. Sindsdien altijd enige stress voor de muzikant die het nu weer moet doen.

2 likes

Hoorde ik nou iemand schreeuwen of was dat gewoon bij mij buiten?

5 likes

Ik dacht het ook te horen, maar het publiek leek er verder niet op te reageren

2 likes

Ja in het begin ergens. En een huilende baby haha.

3 likes

Daarom twijfelde ik!

1 like

Ik kan bij oma Hedwig alleen aan die même denken :sob:

1 like

Ja! En er stond iemand met een bordje maar geen idee wat er opstond. Die werd gelijk door de politie meegenomen

1 like

Maar deze keer was het playback volgens mij? De trompettist bewoog zijn vingers niet eens?

Hahah snap ik maar vaak zijn ze daarna echt weg

2 likes

De vingers bewegen nooit bij het Taptoe signaal. De verschillende tonen komen door de lipspanning en ademhaling!

17 likes

Oh wow dat wist ik niet, vet!

2 likes

De Volkskrant die een profiel plaatst van David Attenborough, dacht gelijk dat ie overleden was :sob:. Maar de beste man wordt 100 jaar en heeft een nieuwe serie uitgebracht

12 likes

Alleen naar de bios (met relaxstoelen) naar een film waar verder ook niemand voor tickets heeft en op dit tijdstip gewoon al lekker popcorn genomen, want dat hoort bij de bios.

39 likes

Fucking raar, ik kreeg vanochtend online bericht van het UWV dat mijn werkgever gisteren heeft aangegeven dat ik ziek ben per XX 2025. Dat was mijn oude werkgever en ik werk nu precies een jaar ergens anders??

Zeer waarschijnlijk een bug maar kan er nu ook niet achteraan bellen omdat het 5 mei is.

1 like