Wat je even kwijt wil #72

Het UWV is in mijn ervaring sowieso super traag, ik heb ook wel eens een brief gehad met “nog x maanden tot uw tweede spoor” terwijl ik alweer beter gemeld was (en echt al maanden ook), daar stond toen ook nog iets bji in de trant van “wellicht is dit bericht inmiddels achterhaald sorry daarvoor”

3 likes

Volgens mij hebben ze gewoon mega achterstanden. Ik kreeg vorige maand een brief over mijn Wazo uitkering vanwege zwangerschapsverlof. Kind is inmiddels 1,5 jaar🤭

3 likes

@Chuckie @Axioma

Leipe is dat er wel gewoon een beter melding brief instaat vorig jaar! Nja zal wel gewoon een bug zijn maar blijft hinderlijk.

1 like

Wij hebben de brief van definitieve aanslag van de Belastindienst al binnen. Hoera! :partying_face:

8 likes

Hier ook :partying_face:
Kom maar door met de euries :sunglasses:

2 likes

Ik krijg steeds vaker ads op Instagram die je dan gedurende 5 seconde niet door kan swipen. En in plaats van dat ik daar naar kijk fungeert het als een wake-up call dat ik hersenloos aan het scrollen ben. Dan sluit ik insta gelijk af.
Nu voelt het zo confronterend dat ik insta zelfs heb verwijderd.
Weet niet hoe lang ik het vol ga houden, maar suck it Zuckerberg :fu:

19 likes

Haha hier net zo! Ik heb ook reclameblok die mijn app laat spacen, dus dan moet ik 'm sowieso afsluiten.

3 likes

Gaat bij jou dan ook je telefoon zoemen/trillen? Bij stories heb ik dat steeds. In de tijdslijn niet

1 like

Ja klopt!

2 likes

Volgens mij heb ik eindelijk de oplossing voor mijn verjaardag gevonden!

Ik wil het zelf de laatste jaren niet meer zo vieren, onhandige timing en omstandigheden etc. Maar mijn moeder kan dat niet aan haha, het jaar dat ik het écht niet vierde kwam ze toch langs en moest ze huilen omdat mijn geboortedag blijkbaar zo bijzonder voor haar is :sweat_smile: ook wel weer lief. Dus de jaren erna vierde ik het toch maar klein, maar een beetje tegen m’n zin in.

Dit jaar heb ik voor m’n moeder en mij een leuke kookworkshop geboekt rond m’n verjaardag. Vind ik heel leuk om samen te doen, is m’n moeder ook blij dat ze mijn verjaardag met mij “mag” vieren en ben ik van het verplichte feestje af.

54 likes

Ik was net naar de Jostiband met Maan en Reinier Zonneveld en het was echt het leukste wat ik in tijden heb gezien 🫶

12 likes

Ahh vind het jammer dat ik dat gemist heb!

3 likes

Ik liep gister door een woonwijk en in de verte kwam een auto aan. Nouja prima, snelheid is max 30 dus ik liep snel om over te steken (had genoeg tijd en de auto was ver genoeg) trapt die vent keihard het gaspedaal in en reed hij keihard vlak voor me langs, ook half over de stoep ook. Echt wtf? Jammer voor hem dat ik dus door adrenaline niet schrik op zo’n moment, dus een reactie bleef uit bij mij. Maar hij ging de bocht in en verkeer/fietsers komen daar ook best wel ‘plots’ vandaan omdat het zicht niet al te best is, dus buiten mij om ‘laten schrikken’ had hij makkelijk een groepje kinderen of andere bestuurders aan kunnen rijden. Echt een teringlijer.

Ik heb een balkon aan de woonkamer met wat niet-onderhouden plantenbakken, en blauwe regen die overal overheen woekert.
Ik zag steeds beweging in de blauwe regen, blijkt dat er broedende duiven in een plantenbak zitten! :face_holding_back_tears:
Zo schattig en gezellig. Het is een polyamoureus stel van 3 duiven die al jaren rondom mijn huis zitten. Heel leuk dat er nu lelijke babys komen. :grin:

Ik moet wel de hele dag het gordijn dichthouden zodat ze wat privacy hebben en mijn kat niet constant met haar neus tegen het raam geplakt staat.

40 likes

:sob::heart:

12 likes

Mijn huis is eindelijk echt opgeruimd en schoon, probeer het nu ook echt goed bij te houden. :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:
Zo veel chiller om in een schoon huis te leven dan in een zwijnenstal lol.

25 likes

Dit is mij in het afgelopen jaar ook ineens drie keer overkomen, terwijl dat daarvoor nog nooit gebeurd is. :sob:

3 likes

Not all men but always men!

3 likes

Omg er stond vannacht iemand in de tuin naar binnen te gluren en ik zag dat toevallig omdat ik nog naar beneden liep om mijn glas weg te zetten

En ipv te schrikken of iets dergelijks is het eerste wat ik doe naar buiten rennen en achter hem aan??? Ik voelde gewoon meteen woede want wat de fuck doe je in/rond mijn fucking woning???

Weet ik ook meteen wat mijn flight fight freeze reactie is damn

Echt iedereen die ik het vandaag vertelde vond het super dom en gevaarlijk :skull_and_crossbones:

69 likes

Er is een kat in de wijk vermist en om de een of andere reden denken allemaal buurtbewoners dat het de kat van mij is? :sweat_smile: (heb geen kat) werd er al twee keer op straat over aangesproken en net werd er aangebeld door een buurvrouw die een kat hoorde mauwen aan de overkant. (??)
Vind het wel lief dat iedereen zo meeleeft!

1 like