Wat je even kwijt wil #72

Maar hoe is je confrontatie met de gluurder afgelopen? Rende die weg voordat je hem te pakken had? :sweat_smile:

4 likes

Ik wil je polygame duivelbubbel niet doorprikken maar een duivennest is echt de HEL qua ongedierte en duivenpoep :grimacing:

10 likes

Ja hij hoorde/zag (?) me al van binnen naar buiten stormen waarschijnlijk dus hij holde weg en klom over de schutting

Ik stond net een stap buiten toen hij aan het klimmen was en ik riep ook echt van “tering hond wat doe jij” (echt lelijk sorry) en ja toen begon ik te rennen naar de poort en zag hem nog een stukje voor mij rennen maar ik was te sloom

Dus de confrontatie was uh ja, nogal verbaal agressief vanuit mij en vanuit hem vrij passief dus niet heel spetterend. Vraag me echt af nu achteraf wat hij wel niet heeft gedacht, met een een of ander gekkie achter hem aan :joy::sob:

Die adrelinestoot door m’n lijf vergeet ik nooit meer haha

Maar heb echt ingezien vandaag door anderen dat dit echt geen veilige move was van me dus a.u.b. doe dit niet na ofzo. Maar was echt mn initiële reactie blijkbaar in deze acute situatie

En oh ja op een van de camera’s van de buren hoor je mij roepen “tering hond wat doe jij” schaam me dood :thumbsup:

77 likes

Volledig proportionele reactie hoor. Wat doet die klootzak in jouw tuin?!

47 likes

Nou het is ook echt een teringhond wtf? Het is misschien geen “veilige” reactie van je maar ik hoop echt dat hij zich de tyfus is geschrokken

24 likes

denk dat hij door deze reactie van jou eigenlijk sneller niet weer terugkomt of iets raar(der)s heeft gedaan gisteravond dan wanneer je je had verstopt of uit huis was gevlucht.

en wat hij moet hebben gedacht? een gekkie?? die vent stond in je tuin te gluren en jij verdedigt jezelf/je territorium, jij bent echt 0 gekkie, echt nergens voor schamen!!!

87 likes

Eens met @issa ! En tering hond vind ik echt niet lelijk in deze situatie, er zijn nog zoveel meer lelijkere dingen en die eigenlijk ook gewoon terecht waren.

Heb je een melding gemaakt bij de politie? Wellicht wel goed om dat te doen, mocht er in de buurt meer (twijfelachtige) gevallen hebben plaatsgevonden, dan kunnen ze actie ondernemen mocht het nodig zijn

17 likes

Heb echt effe een mental breakdown, want eerst kreeg ik de afrekening van stadsverwarming en moet €400 bijlappen terwijl ik de verwarming alleen december/januari op 18,5 graden aan heb (en al meer betaal dan vorig jaar toen ik ook moest bijbetalen) en daarna kwam ik erachter dat de accu van mijn auto leeg is :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: (auto is overigens te koop voor wie een c1 wil)

3 likes

Ja die poep heb ik ervaring mee, normaal zitten met zn 3en in de boom voor mijn huis mijn auto onder te kakken en ze zitten vaak op de pergola van mijn dakterras waardoor dat hout helemaal uitgebeten is.

Ongedierte wist ik niet, thanks. Net gelezen over parasieten? Als ze klaar zijn met hun kroost zal ik die plantenbak wel voorzichtig leegkiepen en het balkon schoonspuiten.

Voorgaande jaren heb ik ze elke dag, meerdere keren per dag weggejaagd, maar ze komen altijd weer terug, dus dit jaar heb ik het opgegeven.

Al het ongeluk komt in drievoud zegt men dus bereid je voor op de komende aanslag op je portemonnee

Echt vervelend voor je, ik heb ook stadsverwarming en die rekeningen zijn altijd een mysterie

1 like

Dankjewel voor deze geruststellende woorden😂

Stadsverwarming is echt een bak ellende, die lichten je volgens mij gewoon op

1 like

Lezen met een :stuck_out_tongue_winking_eye::sob::stuck_out_tongue_winking_eye::sob::stuck_out_tongue_winking_eye::sob: I feel you

Wij gaan nu over op individuele stadsverwarming, ben bang dat het nog erger wordt ondanks ons lage verbruik :cold_sweat:

2 likes

Ik heb deze ervaring dus totaal niet? Maar hoor vaker ellendige verhalen hoor.

Hij is terug en heeft een vriendin meegenomen!! Ik hoorde zoooooo’n raar geluid toen ik op de bank zat. Een soort geknor? Maar echt luid ook. Bleken er 2 egeltjes een soort paringdans te doen 🥹 maar echt wat een geluid hahaha.

21 likes

Ik dacht echt heel even dat dit over het bericht van de gluurder van @Enthusiasm ging :sweat_smile:

58 likes

Nee ik ben zelf de gluurder in dit geval :sweat_smile:

5 likes

Haha ik ook, dacht al ohnee! Tot ik las over het ook knorren.

Heel wat anders, vandaag hoorde ik dat mijn psycholoog een andere baan heeft en ben er echt wat van slag van. Heb heel veel aan haar steun en sessies dus vind het echt moeilijk dat ik afscheid van haar moet gaan nemen. Een vervolg in haar volgende functie zit er helaas niet in :pensive:.

5 likes

De moeder van een collega is overleden en nu gaat er een condolence kaartje rond om iets op te schrijven.

Mijn vader is eind vorig jaar overleden en ik heb nooit een kaartje gezien. Ik had niks om zo’n kaartje gegeven maar vind dit raar eigenlijk haha :woozy_face:

16 likes

Nou dat is ook best raar hoor. Kan me best voorstellen dat je dat vervelend vind

5 likes

Ik heb een nieuwe shampoo gekocht en nondeju het ruikt me verdomd lekker. Als iemand die geurende verzorgingsproducten vaak vies vind is dit echt de jackpot.

1 like