Wat je even kwijt wil #72

En welke is het

2 likes

Amika hydro rush!

Weet iemand hoe ik meer word dan alleen lid? Ik zit hier al sinds 2018 maar ik denk dat ik te weinig mee schrijf ofzo?

1 like

Als je in de FAQ kijkt staat er precies wat je moet hebben/doen en hoe je het aanvraagt.

2 likes

Oke, bedankt!

Ik sta al een tijd op de wachtlijst voor een volkstuintje met huisje en dit jaar eindelijk op nr 2. Er komen binnenkort huisjes vrij en ik ben al even wezen neuzen op het complex en ben zoooo excited/zenuwachtig of het dan eindelijk gaat gebeuren 🄹 ik wil zo graag moestuinieren en m’n katje voor het eerst gras laten ervaren 🄹🄹🄹 ik zie ons al helemaal zitten met vrienden op een zomeravond met een bbqtje

117 likes

Wat leuk voor je!!!

1 like

Oh, dit klinkt echt heel aandoenlijk. Ik hoop voor jou (en je kat) dat je snel een tuintje hebt!

4 likes

Ik heb zo’n gek onbestemd onrustig gevoel, alsof ik heel erg verliefd ben, of zenuwachtig ben voor iets heel erg leuk, maar beide zijn totaal niet aan de orde? Heel vreemd, heb echt kriebels in m’n buik ervan, maar het is een heel gewone dag.

11 likes

Oh leuk! Hoe lang sta je op de wachtlijst? Ik kom steeds tegen dat ze niemand meer op wachtlijsten plaatsen omdat die al jarenlang enorm lang zijn (en aan wachtlijst voor de wachtlijst doen ze niet aan :p)

4 likes

Ik heb me kandidaat gesteld voor een huurwoning, zit nu ieder half uur m’n mailbox te verversen in de hoop dat ik bericht heb. Voelt weer helemaal als toen ik zat te wachten op de uitslag van mijn scriptie haha.

17 likes

Wow wat vet!! Ik heb me vorig jaar ingeschreven bij twee tuinparken. Hoe lang heb jij moeten wachten op een plekje?

3 likes

Ik heb nieuwe sportkleding gekocht nadat ik iemand in de sportschool had gevraagd waar zij haar sportkleding had gekocht, want ze zag er cool uit. Maar nu ik het zelf aan heb, voel ik me echt een sukkel :smiling_face_with_tear: ik ben niet cool, dus wat doe ik in godsnaam in baggy joggers haha

8 likes

en @ellegirltalk het is een beetje een twee-fasenplan geweest. Ik denk 6? jaar geleden al bij een paar gaan kijken maar meer om rond te wandelen en nooit doorgezet. Toen heb ik uiteindelijk januari vorig jaar er heel veel werk van gemaakt omdat ik dacht fuck it ik moet dit!!!. Met spreadsheets :sparkles: gewapend krijgt een mens dingen voor elkaar.

Net er even bijgepakt, sorry ik houd echt van dit soort lijstjes als ik ze eenmaal doe dus het is uitgebreid.
29 tuinen op m’n lijst
15 hadden geen melding van een volle wachtlijst (14 dus wel), die gecontacteerd
12 reageerden
5 kennismakingsavonden/keuringen (dit is echt een show joh)
2 zelf afgewezen
3 verenigingen hebben me ā€˜geaccepteerd’ waar ik voor word uitgenodigd om tuintjes te kijken maar volgens mij bij een nog op nr 50, bij eentje op nr 30 en dus eentje op nr 2!!! En dat is ook m’n lievelings toevallig!

Dus het is echt schieten met hagel haha en volhouden. Uiteindelijk dus niet superlang hoeven wachten als het allemaal doorgaat voor dit jaar of ik alsje alsjeblieft veel te veel geld aan een tuinhuis mag uitgeven :pray:

37 likes

Woooooow, maar jij woont dan in een hele grote stad? Ik heb me 2 maanden geleden op de wachtlijst laten zetten en hoop aan het einde van dit seizoen al wel aan de beurt te zijn!

1 like

Ik heb de buitendeur openstaan en een van de buren is denk ik pannenkoeken aan het bakken want het ruikt ontzettend naar pannenkoek. En nu heb ik dus trek in pannenkoeken. Maar ja ik heb de juiste spullen niet in huis en wel al andere boodschappen.

4 likes

Ja! Hoeveelste op de lijst ben je?

2 likes

Oeh ik denk dat ze zevende zei bij de intake! Maar ik weet het niet zekerz want ik heb pas later mijn aanbetaling gedaan, omdat ik geen geld had.
Maar sommige hebben specifieke wensen en ik totaal niet. Ik hoop dus dat ik straks meteen aan de beurt beb

1 like

Wow! Ik woon ook in een grote stad, maar dit is bij mij de status:

1 like

Wat vet! Ik woon in een dorp en ken dit verder helemaal niet. Wat houdt het gedeelte ā€˜met huisje in’? Is dat een soort vakantiehuisje of mag/kun je er niet in slapen? Sowieso lijkt een volkstuintje me erg leuk en gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like