Eerlijk gezegd doe ik dit nog gewoon hoor. Sterker nog, vaak is de achterdeur nooit op slot bij ons. Dat vind ik soms wel spannend hoor.
Mijn baby is vandaag gewoon al 3 weken oud ![]()
Onvoorstelbaar & nog altijd onwerkelijk
(En ja dat heb ik hier stil gehouden de afgelopen 9 maandenš )
Wat leuk!! Gefeliciteerd ![]()
Ik woon in een afgesloten blok, waar geen enkele toegang tot de tuinen is met poorten oid. Gister hoorde ik allemaal gerommel in mijn tuin, bleek het tot mijn verbazing een egeltje! Ik zette net een schoteltje water neer en toen zag ik hem super toevallig 20 cm voor me zitten, we keken elkaar echt zo aan van WOW haha. Ik bleef stokstijf zitten en hij liep zelfs in mijn richting naar het schoteltje toe om eraan te snuffelen. Toen ben ik als de wiedeweerga kattenvoer gaan halen. Hij heeft net het hele bordje als een gek schoongelikt. Ik ben echt een beetje verliefd nu, hoop dat hij hier blijft plakken.
Ik dacht bij de eerste regels echt āgvd als nog iemand een insluiper heeft durf ik nooit meer naar buitenā
Maar dit is een stuk leuker gelukkig!!
Oh wat leuk!!! Gefeliciteerd! Ben je toevallig ook single moeder? Want jij had ook lang geen relatie toch?
Ja dat klopt ![]()
Gefeliciteerd! Wat leuk! Gaat het goed (roze wolk)? ![]()
We hadden een pittige start, ik heb een pittig herstel nu (nog), maar met de baby gaat het inmiddels heel goed.
Roze wolk heb ik niet echt (gehad), wss ook door de start, wat ik heel erg vind en waar ik me ook wel schuldig over voel(de). Maar ik kan inmiddels wel echt genieten en knuffelen en we beginnen echt aan elkaar te wennen dus dat is goed en fijn (en misschien is dat wel de roze wolk, geen idee)
Ik vind dit zo mooi hoe je dat zegt! Heel open en zacht tegelijk
Wacht maar tot 'ie iemand mee naar huis neemt, dan is de herrie ongekend ![]()
hahaha ik las het⦠ik ben benieuwd ![]()
Oh wow wat leuk! Gefeliciteerd! ![]()
Ik heb een huis in Antwerpen gevonden! ![]()
Heel niche, maar ik ben zoo blij dat ik een paar jaar geleden heb leren breien. Ik zit nu op een luchthaven met mijn eigen gebreide trui ( de Norma sweater van myfavouritethingsknitwear voor de kenners,) op mijn schouders en voel mij zo gelukkig met het feit dat ik gewoon zoiets kan maken!
Jaa je eigen breisels dragen geeft zo veel voldoening! Ik ben ook altijd een beetje extra vrolijk als ik iets zelfgemaakts aan heb
Ik heb een bloemetje en kaart naar mijn moeder gestuurd met onder andere de woorden āik hou van jeā en ik ben zo zenuwachtig voor haar reactie want dit heb ik nog nooit tegen haar gezegd (en zij ook niet tegen mij, hoe graag ik dat ook had gewild).
Ik had dit ook altijd met mijn vader en sinds een tijdje zeg ik heel nadrukkelijk āhou van jeā als ik de telefoon ophang en ik hoor vaak dat hij er een beetje ongemakkelijk van wordt, maar soms zegt ie het terug en dat heelt elke keer iets in mij. Dus zeker doen!
Ik vertrek maandagnacht voor de eerste keer op vakantie naar een all-inclusive ding. Gewoon chillen en niets doen, ben benieuwd of ik het overleef.
Zo lang het niet op een boot is schat ik je kansen redelijk goed in.