Wat je even kwijt wil #72

Ja, ik ben ok nu!

Het was aan mijn achterdeur, die stond een cm of 5 open met van die speciale beveiligingshaken. Die persoon dacht dat het een goed idee was om te proberen binnen te komen dus die stond heel hard aan de deur te duwen en trekken. Thank god had ik die beveiligingshaken goed zitten!!

Kon van binnenuit hard schreeuwen, maar die persoon bleef staan en maakte er een heel verhaal van joh. Terwijl ik schreeuwde Ga weg! Net als TS heb ik achteraf zoiets van WAT DEED IK want ik wilde die deur helemaal dicht, maar dan moeten die haken even open en achteraf gezien had die persoon misschien wel de deur opengetrokken. Maar goed dat gebeurde gelukkig niet.
Ik kan eigenlijk niet eens navertellen hoe het nou is afgelopen, of ik eerst wegliep van de deur of die persoon

It’s the season to be careful want gekkies zitten nooit stil helaas. Ik zat meteen vol adrenaline en was de rest van de ochtend op mijn hoede, maar nu gaat het wel weer.

Fun fact ik woon hier sinds twee dagen :eye:

8 likes

Ik ga met de dolle mina’s op de Nachtmarkt hier in Tilburg staan om menstruatieproducten in te zamelen tegen menstruatiearmoede, maar tot nu toe wil geen enkele instantie het aannemen. Maarr, dit geeft me inspiratie!

19 likes

Nou en, iemand gebruikt het dan toch ook. En ze kunnen het toch steeds aanvullen

4 likes

Omg. En je was gewoon op de begane grond toen dit gebeurde?
Omdat je zegt er net te wonen: heb je al gordijnen al? Of zag die persoon een duur apparaat staan ofzo?
Eng hoor. Er is niks over van de hele dag de achterdeur wagenwijd openlaten (in lente/zomer) of gewoon dicht maar niet op slot en dan de hele dag boven doorbrengen. Wij werden thuis geĂŻrriteerd op elkaar als de deur op slot was en er was gewoon iemand thuis. Nu zou ik dat echt niet meer durven :confused:

2 likes

Dan hebben die mensen het blijkbaar nodig?

In Schotland is het verplicht om het aan te bieden dus daar ligt het eigenlijk bij elke wc.

9 likes

Aaah te cute ik hoorde net bij de machine dat er techno toddler is en er een samenwerking uitgebracht wordt met disney. Er is volgens mij best een groot aantal artiesten dat ‘hardere’ muziek uitbrengt voor kinderen hetzij covers in zo’n stijl of eigen muziek. Zou echt leuk zijn als er ook meer van dat soort muziek voor kinderen uitgebracht word in het Nederlands. Je hebt sowieso lil ones natuurlijk maar nog meer eigen muziek zou helemaal top zijn en metal achtig enzo.

Edit: dit is trouwens ook vet leuk https://share.google/ZCbClVomzvHsNeWJS

2 likes

Wat eng en wat kut zeg!! Enig idee wat diegene nou precies wilde?

Wat eng!
Heb je al melding gemaakt bij de wijkagent? Straks doet deze persoon dit vaker en ook bij anderen. Misschien kan je een signalement doorgeven?

2 likes

@Keroppi Bij mij op mijn werk staat het op het toilet. Er staat een mandje met tampons, maandverband en deodorant en een briefje er bij: pak wat je nodig hebt en kun je iets missen, leg het er bij. Die schaal is nooit leeg. dus dat betekent dat mensen écht gewoon pakken wat ze nodig hebben en/of wordt het ook weer netjes bijgevuld. Echt zo fijn is dat. Vaak genoeg meegemaakt dat ik vanwege een wisselende menstruatie ongesteld was geworden en niks had.

9 likes

Wow daar had ik het van de week ook over. Ik mis de 90’s en de mogelijkheid om met “de haak” (aka het handvat van een emmer) naar binnen te kunnen. Of met een touwtje dat in de brievenbus zat. Iedereen wist dat het er zat maar toch was het veilig. Of ik heb nu een vertekend beeld, maar goed, zoiets lijkt nu echt ondenkbaar!

2 likes

Eerlijk gezegd doe ik dit nog gewoon hoor. Sterker nog, vaak is de achterdeur nooit op slot bij ons. Dat vind ik soms wel spannend hoor.

2 likes

Mijn baby is vandaag gewoon al 3 weken oud :smiling_face_with_three_hearts:
Onvoorstelbaar & nog altijd onwerkelijk

(En ja dat heb ik hier stil gehouden de afgelopen 9 maanden😅)

157 likes

Wat leuk!! Gefeliciteerd :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik woon in een afgesloten blok, waar geen enkele toegang tot de tuinen is met poorten oid. Gister hoorde ik allemaal gerommel in mijn tuin, bleek het tot mijn verbazing een egeltje! Ik zette net een schoteltje water neer en toen zag ik hem super toevallig 20 cm voor me zitten, we keken elkaar echt zo aan van WOW haha. Ik bleef stokstijf zitten en hij liep zelfs in mijn richting naar het schoteltje toe om eraan te snuffelen. Toen ben ik als de wiedeweerga kattenvoer gaan halen. Hij heeft net het hele bordje als een gek schoongelikt. Ik ben echt een beetje verliefd nu, hoop dat hij hier blijft plakken.

82 likes

Ik dacht bij de eerste regels echt ”gvd als nog iemand een insluiper heeft durf ik nooit meer naar buiten”

Maar dit is een stuk leuker gelukkig!!

73 likes

Oh wat leuk!!! Gefeliciteerd! Ben je toevallig ook single moeder? Want jij had ook lang geen relatie toch?

3 likes

Ja dat klopt :blush:

29 likes

Gefeliciteerd! Wat leuk! Gaat het goed (roze wolk)? :hugs:

1 like

We hadden een pittige start, ik heb een pittig herstel nu (nog), maar met de baby gaat het inmiddels heel goed.
Roze wolk heb ik niet echt (gehad), wss ook door de start, wat ik heel erg vind en waar ik me ook wel schuldig over voel(de). Maar ik kan inmiddels wel echt genieten en knuffelen en we beginnen echt aan elkaar te wennen dus dat is goed en fijn (en misschien is dat wel de roze wolk, geen idee)

35 likes

Ik vind dit zo mooi hoe je dat zegt! Heel open en zacht tegelijk

8 likes