Wat je even kwijt wil #72

Wacht maar tot 'ie iemand mee naar huis neemt, dan is de herrie ongekend :laughing:

4 likes

hahaha ik las het… ik ben benieuwd :joy:

1 like

hahahaha babushka tegen die egel: ā€˜teringegel wat doe jij!!’

8 likes

Oh wow wat leuk! Gefeliciteerd! :white_heart:

2 likes

Ik heb een huis in Antwerpen gevonden! :partying_face:

76 likes

Heel niche, maar ik ben zoo blij dat ik een paar jaar geleden heb leren breien. Ik zit nu op een luchthaven met mijn eigen gebreide trui ( de Norma sweater van myfavouritethingsknitwear voor de kenners,) op mijn schouders en voel mij zo gelukkig met het feit dat ik gewoon zoiets kan maken!

44 likes

Jaa je eigen breisels dragen geeft zo veel voldoening! Ik ben ook altijd een beetje extra vrolijk als ik iets zelfgemaakts aan heb

7 likes

Ik heb een bloemetje en kaart naar mijn moeder gestuurd met onder andere de woorden ā€œik hou van jeā€ en ik ben zo zenuwachtig voor haar reactie want dit heb ik nog nooit tegen haar gezegd (en zij ook niet tegen mij, hoe graag ik dat ook had gewild).

39 likes

Ik had dit ook altijd met mijn vader en sinds een tijdje zeg ik heel nadrukkelijk ā€˜hou van je’ als ik de telefoon ophang en ik hoor vaak dat hij er een beetje ongemakkelijk van wordt, maar soms zegt ie het terug en dat heelt elke keer iets in mij. Dus zeker doen!

29 likes

Ik vertrek maandagnacht voor de eerste keer op vakantie naar een all-inclusive ding. Gewoon chillen en niets doen, ben benieuwd of ik het overleef.

18 likes

Zo lang het niet op een boot is schat ik je kansen redelijk goed in.

25 likes

Ik ben aan het verhuizen en vandaag gingen alle spullen over met de verhuiswagen en ik zag er enorm tegenop omdat ik alle voorbereiding heel kut en stressvol vond maar het is me zo meegevallen! Alles moest van de tweede verdieping in de ene stad naar de vierde verdieping een uur verderop maar met hulp van vrienden heeft het maar iets meer dan een halve dag gekost? En we hebben gister een best wel out there vloer gelegd in de woonkamer (blauw linoleum) en het staat zooo mooi met de spullen die we nu al hebben staan ik ben helemaal verliefd :two_hearts:

57 likes

Ik ben wel benieuwd naar een foto van de vloer in het interieur topic want ik kan me er zo geen voorstelling van maken. Fijn dat het allemaal meeviel :pray:

6 likes

Oh ja ga ik zo wel even posten!

2 likes

Fijn! Ben je gaan samenwonen?

1 like

Ik woonde al samen! Dus nu samen verhuisd, van 35m2 naar het dubbele dus voelt echt als een enorme upgrade

18 likes

Aah okƩ! Heerlijk zeg!

2 likes

Wat goed zeg! Hoe vind je het om het terug te horen? Ik schat de kans dat mijn moeder het terug zegt niet zo hoog in. Maar ik besefte me dat dat wat ik eigenlijk zo graag af en toe van mijn ouders zou willen horen, ik zelf ook als eerste kan zeggen. Is toch jammer dat het eigenlijk zo’n barriĆØre is terwijl het mijn eigen ouders betreft.

6 likes

Mijn buren vieren hun 70ste verjaardag in hun tuin. Het zijn rustige, nette mensen. Maar nu staat er toch een zieke bass aan en dus harde muziek en dansende mensen. Totaal niet wat ik bij hun verwacht had :joy:. Ze hadden wel gewaarschuwd voor wat geluidsoverlast. Maar ik dacht aan gewoon kletsende mensen.

Edit: Om even mee te genieten. Dit hoor ik binnen. Tussen onze huizen zit een brandgang nog.

24 likes

Hoe ouder ik word hoe meer ik besef dat hij het waarschijnlijk ook van zijn ouders niet vaak gehoord heeft. Ik heb nooit getwijfeld of ie van me houdt, maar ik denk dat doordat ik het zeg hij ook beseft dat het wel belangrijk is om te uiten. En ik vind het ook gewoon belangrijk dat hij van mij hoort dat ik van hem hou want je weet nooit hoe lang je nog hebt samen en dit is niet iets waar ik later spijt van wil hebben.

14 likes