Wat je even kwijt wil #72

Wat vervelend zeg!
Ik zie het ook niet meer goedkomen haha… pff wat een gedoe zeg. Maar ligt het dan aan de donkere kleur of net gestucte muur?

@Mrs.Fraser wel inderdaad die waterige :disappointed_relieved:. Waarom zijn er ook zoveel opties

Ik ga morgen naar Bologna en reis enkel met een rugzak. Who am I?

9 likes

Kreeg net de leuke opmerking van iemand lees:schoonmoeder wanneer we nou eens kinderen kregen. Mijn brein dacht: als het jou lukt de dode embryo in mijn buik tot leven te brengen dan over zo’n 7 maanden.
Het is dat zij niet verdiende om überhaupt van de zwangerschap in dit stadium op de hoogte te zijn en
al helemaal geen zin in het gedoe wat daarop zou volgen. Dus ik gaf haar aan dat kinderen niet op bestelling gaan en ze niet zo panisch moet doen.

Mocht haar al niet en onze band is niet echt goed maar nu is ze helemaal gedegradeerd naar de lijst van nietsnutten.

Het is dat ik een respectvol mens ben en hartstikke lief natuurlijk maar sommige mensen verdienen echt om met de grond gelijk gemaakt te worden.

18 likes

Wat kut :kissing_heart: hoe reageerde je partner hierop?

1 like

IMG_1410

19 likes

Hij heeft het iets sociaal wenselijker verwoordt, gaf aan dat het komt wanneer het komt maar dat het niet iets vanzelfsprekends is/moet zijn.
Zo hebben wij er altijd in gestaan trouwens en dat weet ze dondersgoed. Toch test zij altijd mij geduld, houd me wel scherp iig.

2 likes

Ah oké, nou gelukkig dat hij er iets van zei in elk geval.
Naar mens die schoonmoeder van je…

Pff kleur uitkiezen voor de deur/deurkozijnen is zo lastig. :joy: Het gaat iig heel licht roze worden.

Ik kom net terug van The Devil Wears Prada 2 en nu wil ik net als Emily Blunt een bob. Maar ik heb natuurlijk geen hairstylist é niet Emily’s prachtige gezicht. Daarnaast kom ik van een bob en ik weeeeeet hoelang ik heb moeten sparen voor wat ik nu heb.

6 likes

Wat een shitopmerking. Ongelofelijk ook dat ze weet hoe jullie er altijd al in hebben gestaan en het dan alsnog voor elkaar krijgt om zoiets te vragen. Sterkte :kissing_heart:

6 likes

Wauw wat een vreselijke opmerking :heart:. Sommige mensen hebben echt zo ontzettend een bord voor hun kop.

Knuffel voor jou :hugs:

2 likes

Ga je met de nachttrein? :heart_eyes:

2 likes

Bijna haha!

@boonie neen, vliegtuig. Niet te veel veranderingen implementeren

48 likes

Wij hebben sinds een tijdje een kauw die hier telkens op visite komt. Ik heb onder de overkapping van een schuur altijd kattenbrokjes staan. Voor de snelle trek van de poezen, als ze te lui zijn om in huis te komen, maar ook voor de egels. Sinds enige tijd loopt er ook een kauw van te snacken en hij weet blijkbaar dat ik die brokjes bijvul, want soms staat hij (of zij?) voor het keukenraam naar mij te kijken. Hij is ook niet bang, blijft gewoon rustig zitten en de poezen doen hem niets. Een van de poezen zat er laatst gezellig naast te slapen toen hij haar bakje leeg at.

22 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe huisdier :heart: Hoe ga je hem noemen?

4 likes

Dank je! Ik weet het nog niet. We hebben hier verschillende dieren die een mensennaam hebben en het zou wel aardig zijn als zijn naam er een beetje bij past. Ik denk er nog even over na.

2 likes

Waar is je rugzak van? :heart_eyes_cat:

2 likes

Veel plezier. Ga je alleen?

2 likes

Girl, gewoon van Kruidvat. Het is die reisrugzak kan volledig open en conform aan de regels van luchtvaartmaatschappijen.
Ik heb er 4 outfits, tas met skincare, make up, lader, 2 paar sandalen, lingerie/kousen en een paraplu allemaal in gekregen. Is er in beige en luipaard aan 15 euro.

21 likes

Oh wat een topding! Heb je hem recent gekocht? Ziet ie een beetje lekker? Ik reis echt met dingen die ik last minute vind en altijd slecht zijn.

2 likes