Had eerst de beige gekocht zo’n tweetal weken geleden voor mij. Maar toen vond mijn man die eigenlijk ook handig en ben zaterdag nog de luipaardversie gaan halen. Ik kan je binnen een drietal dagen wel vertellen over hoe de reis is geweest. Zit lekker en is ook niet te zwaar. Ik had in ieder geval niet al dat gerief in mijn gewone Eastpak-rugzak gekregen.
In Nederland was ie binnen een dag overal uitverkocht. Misschien heb je in dorpskruidvatten nog geluk?
Primark heeft ook zulke rugzakken die aan de maten voor cabine voldoen!
Mijn hele voortuin ligt ineens vol met kleine witte blaadjes.
Heb zelf niet eens een boom daar ofzo.
Primark heeft ze ook
Ja! Een week helemaal niets doen door aan het strand te liggen ![]()
Ben weer aan het werk na 2 weken vakantie, maar echt geen zin
Er is een bepaald soort boom ontzettend aan het uitvallen nu en door die wind komen ze inderdaad overal. Onze straat aan de voorkant staat vol met die bomen, maar onze achtertuin ligt er nu ook vol mee. En mijn strijkplank die onder een dakraam staat dat blijkbaar nét niet helemaal dicht zat.
Geniet ervan ![]()
Normaal kunnen LinkedIn gebruikers het zien als ik hun profiel bekijk maar dat had ik uitgezet omdat ik even anoniem wilde gluren bij iemand… Dacht ik, maar niet dus
Awkward
Hoe weet je dat het nu niet anoniem is?
Die persoon bekeek mijn profiel en no way dat die dat zou hebben gedaan zonder een melding van mij ![]()
![]()
Ohhh, dat is shit. Ik gluur ook regelmatig anoniem en dan echt random mensen van de middelbare ofzo. Nu ga ik ook twijfelen of ik wel echt anoniem ben, haha.
Ik geloof dat er een bepaalde tijd overheen gaat als je je instellingen verandert. Juist om te voorkomen dat mensen die zichtbaarheid even uitzetten om te gluren en daarna weer aan.
Hier was de wind vrij hard en blies al die dingen uit de bomen. Het leek wel alsof het aan het sneeuwen was
Idem! Echt een kater… Zit ook op een (gelukkig tijdelijke !) opdracht bij een verschikkelijkelijke organisatie…
Omg ja ![]()
Ik voel me echt zo slecht. Sorry one issue forummeren maar de vloer in mijn nieuwe huis werd vandaag geëgaliseerd. En nu heeft er egalisatie middel (?) gelekt op een auto van de buren
. Die staan onder de woningen geparkeerd. Naast dat ik dit heel vervelend vind, ben ik ook meteen gestresst of dit ons wat gaan kosten…
Uhg
hebben jullie het zelf gedaan of een bedrijf ofzo? Want neem aan dat zij daarvoor dan aansprakelijk en evt verzekerd zijn?