Wat je even kwijt wil #72

Ik ben op vakantie in mijn tweede thuisland en het is zo relaxt? Heb heel veel bezienswaardigheden al gezien dus ben voornamelijk lekker aan het chillen en ga na de siesta denk ik een blokje om.

Kijk er ook helemaal naar uit om straks op het eiland waar ik heen ga wijn bij het zwembad te drinken en lekker te lezen. :smiling_face_with_three_hearts:
Merk ook echt dat ik de afgelopen tijd weer wat beter in mijn vel zit en kan genieten hiervan.

24 likes

Ik ben net met de auto in Engeland aangekomen en ik vind de grootste mindfuck misschien nog wel m’n snelheid(sgevoel en gevoel van wanneer ik moet schakelen etc).

4 likes

Ik vind de grootste mindfuck daar altijd dat je overal van die smalle landweggetjes hebt waar ze dan aan beide kanten hoge heggen langs hebben en/of stenen muren en dan zit je aan de verkeerde kant en ziet al weinig en dan komt er ineens vanuit die heg een tegenligger met hoge snelheid want die zijn het gewend.

7 likes

Collega van me heeft 2 dagen vrij en ik vind haar zo fucking irritant, het voelt bijna alsof ik 2 vrije dagen heb hehe

43 likes

Haha! Bij sommige collega’s kijk ik ook meer uit naar hun vakanties dan mijn eigen vakanties, haha.

Helemaal jackpot als die vakanties aansluiten, haha

18 likes

Ik heb wel eens mijn vakantie expres zo gepland dat hij aansloot met die van mijn collega waardoor we elkaar 7 weken niet zagen, beste zomer ooit

74 likes

Ik deed dit altijd met mijn vorige leidinggevende :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand: beste zomers

6 likes

Heeerlijk! Mijn irritante collega neemt nooit lang vakantie. Altijd alleen een weekendje met een dag erbij of maximaal een week. Echt zo’n boomer werkpaard die denkt dat het bedrijf instort zonder haar.

5 likes

Omg, deze week was de laatste week op de oude locatie van mijn werk. Vanaf volgende week gaan we naar een gloednieuw gebouw en hoef ik nog maar 25 min te rijden in plaats van 2 uur (!!). Ik heb de afgelopen 4 jaar dus die lange reistijd gehad dus ben zoooo blij en opgelucht dat het nu eindelijk voorbij is.

En daarbovenop belde mijn manager vandaag vanuit het niets en krijg ik een promotie die maandag al in werking treedt?!! Ik krijg een andere titel en ik ga meer verdienen en ik hoef niet eens meer te doen want het is ter herkenning van al het extra werk dat ik nu al doe :pleading_face:

En mijn werk is al zooo leuk, voel me zo gelukkig :smiling_face_with_three_hearts:

206 likes

Wat heerlijk :heart_eyes:

Ik zat een Belgisch programma te kijken en die man zegt tegen een kind “waar komt de schuifaf”, dat klinkt toch veel leuker dan glijbaan

11 likes

Er zat net een spinduizendpoot in mn huis.
Schrok mij kapot :sob:
Ben ook nog eens alleen op het moment, dus moest hem zelf vangen en buiten zetten :sob::sob:

5 likes

Een WAT? Dit klinkt als mijn nachtmerrie en ga het ook even niet opzoeken. Knap gedaan.

2 likes

in nl/be???

Ja :sob:
Lees ook dat hij normaal in de nacht leeft en vooral in badkamers/buiten onder blaadjes enzo. Dus wat hij in mijn woonkamer deed is mij echt een raadsel.
@Rozecoupeschaar niet opzoeken. Die bij mij was ook echt groot. Zonder pootjes al groter dan een huissleutel.
Mijn honden waren er ook naar aan het grommen en blaffen :sweat_smile: was wel fijn voor de mental support.

2 likes

Geen zorgen, het beestje doet niks!

3 likes

Brb even kotsen

Heb hem daarom ook buiten gezet. Maar schrok mij wel kapot toen ik hem langs mij heen zag schieten.

Ik ben natuurlijk late to the party maar wat is in je eentje op vakantie gaan toch chill :ok_hand:t4:
Het is mijn tweede keer en maar 5 nachtjes maar helemaal top! Was vanochtend nog chagrijnig en baalde wel dat ik het niet kon delen met iemand maar helemaal bijgedraaid hahaha.

34 likes

Het is THE BEST. Delen kan altijd via whatsapp of socials. Ik vind op vakantie gaan met anderen zonder uitzondering vermoeiender en minder fijn dan alleen, en ik heb een leuke relatie/vrienden/familie. Dat afstemmen steeds en je loopt gewoon nooit helemaal synchroon qua waar je zin in/behoefte aan hebt. Have fun!

16 likes