Wat je even kwijt wil #72

Op mijn werk komt er helemaal niemand naar meetings als er geen eten is, dus meestal is er taart en koffie :cake:

7 likes

Hahahah waar slaat dat op? Van een sigaretje ga je je niet anders gedragen toch?

Laten we dan ook gaan snuiven gezellie

6 likes

:yawning_face: doe gewoon mee

6 likes

In ziekenhuizen gebeurd dat bij vrijdagmiddag overdracht vergaderingen :weary:

3 likes

Er komen vandaag klussers maar ze hebben geen tijd laten weten dus ik zit hier nu heen en weer te ijsberen. Waaaaarom ben ik zo

10 likes

Ik vind werken op zolder + regen + mn electrische kachel lekker hoog echt ultiem knus. Na mn videocall ga ik over op de legging en grote trui om het feest compleet te maken

20 likes

Haha nou nog 1 laatste dag en dan kun je in de bikini voor de ventilator gaan zitten (zeker als je op een zolder zit denk ik :hot_face:)

3 likes

Ik vind het ook zo heerlijk om in mijn huispak thuis te werken terwijl het de hele dag aan het regenen is. Helemaal in mijn sas nu :sweat_smile:

10 likes

Pfff duurde echt lang voordat mijn bril klaar was bij de opticien en nu word ik er kotsmisselijk van. Denk niet dat het aan de sterkte ligt want die is vrijwel ongewijzigd. Ben er al mee terug geweest en toen is hij wat aangepast, maar dat heeft niet geholpen. Dus kan morgen weer terug :upside_down_face:

Ik mag tot maandag op een puppy passen en ik ben zo excited. Ze mag ook mee naar mijn werk morgen en ik ben heel benieuwd hoe het samen met mijn katten zal gaan. Als het goed gaat, gaan we overwegen ook een hond te adopteren dus dit voelt echt als een examen, haha.

@Bird Ik heb dat ook gehad en toen bleek dat de bril te strak zat achter mijn oren. Ik kreeg er ook een vage hoofdpijn bij en helemaal weeiig en duizelig. Misschien dat dat het nog kan zijn?

13 likes

Ahh echt leuk! Ik mis hondenoppas zijn maar helaas gaat mijn kat het niet accepteren haha.

Denk niet dat het de pootjes zijn want ik had het meteen, zie ook hoogteverschillen die er niet zijn enzo dus denk toch iets in de glazen… dat meten voelt altijd al als een soort proefwerk, ben deze keer gezakt denk ik :sweat_smile:

2 likes

Heb je een hogere cilinder?

2 likes

@Bird Een veranderde cilinder kan inderdaad invloed hebben, bij mij duurde het de laatste keer wel een paar weken voor ik eraan gewend was. Het leek bij mij net of ik dronken was :smile:

1 like

Nee! Ik zie alleen net dat de hoogte (die ze afmeten met zo’n streepje op je bril), eerst 28 was en nu 25… ik had de vorige drie jaar, lijkt me niet dat daar zo’n groot verschil in hoort te zitten? Ga het morgen even navragen

1 like

Ja dat en als je dus een hoge cilinder hebt, kan het ook nog veel uitmaken hoe ze de glazen in de bril hebben geslepen :sweat_smile: (Ik heb hier echt zoveel gedoe mee gehad… heb nu eindelijk een optometrist gevonden die me begrijpt).

5 likes

Ben je er al uit? Ik ben inmiddels geneigd dat hele boek uit het raam te smijten​:joy::joy: Kom er maar niet uit

1 like

Wel respect als je hiermee ver komt. Ik heb deze vorige week gekocht en mijn aandachtsboog kan dit echt niet handelen. Ben echt nog niet ver gekomen. Ik pak nu steeds murdle in plaats van dit boek.

2 likes

Is murdle een beetje leuk? Heh hiervoor murdoku gedaan en volgende deel daarvan komt komende week binnen

4 likes

Ja vind het heel leuk! Ben het ook allemaal vrienden aan het aanraden. Ik ben nog nooit zo ver gekomen in een puzzelboek omdat ik het snel saai vind maar dit blijft leuk. Volgens mij is het wel weer heel anders dan murdoku. Murdoku krijg ik volgende week juist het eerste deel van binnen. Lijkt me ook heel erg leuk van wat ik ervan heb gezien.

1 like

Ik kan ook beter concentreren als ik iets met mn handen doe. Meestal zit ik gewoon te tekenen en denken ze dat ik heel goed aantekeningen maak.

Of ik lak mn nagels , zie ze toch niet in beeld en dan drogen ze goed zonder dat ik te snel wat ga doen.

Maar ik kan er echt niet tegen als iemand een appel eet in een vergadering. Ik ben dan helemaal afgeleid door het geluid van dat gekauw. Maar ik kan niet tegen eet geluiden.

1 like