Nou dan loopt het contact vanaf nu met je man ![]()
Ik heb vanmiddag een picknick en heb net edamamedip gemaakt voor de mitsubacrackers, straks de börek afmaken en watermeloen snijden en ik neem nog baba ganoush, zwarte knoflook-hummus en flatbreads mee. Én chocola om in de zon te laten smelten plus aardbeien om te dippen, fles bruiswater en een fles rosé. ![]()
omg
![]()
Waar ligt je kleedje straks? ![]()
Ik wil weg strakss maar ben zo besluiteloos of ik naar Den Haag + Scheveningen wil of Haarlem + Zandvoort of Bloemendaal.
Wil lekker struinen maar wel korte afstanden tussen plekjes vanwege de hitte, lekker eten. ![]()
Klinken voor mij allemaal als plekken waar je niet heen moet willen op een hete zaterdag in Nederland
en al helemaal niet tijdens een lang weekend
Doe lekker alleen strand. Den Haag en Haarlem vind ik leuker als het niet snikheet is.
Andere tips dan? Ik wil echt de deur uittt maar heb wel veel wc’s en zitplaatsen nodig haha
Zou dan ergens kiezen waar het minder druk gaat zijn dan op de plekken die je noemde. Maar wat dat in die contreien moet zijn: daar heb ik geen verstand van haha. Mijn ervaring met Haarlem/strand daar in de buurt op een warme dag is vooral 1,5 uur zoeken naar een parkeerplaats en daarna hópen dat je ergens een beetje chill kan zitten.
Ga lekker naar een museum. Voorlinden heeft ook een mooie tuin als je toch nog buiten wil komen of buiten wil lunchen.
Kijkduin!
Ik heb zelfs hommels op mijn balkon op 4 hoog! Alle biologische bloemetjes die ik heb gekocht waren het waard ![]()
In zandvoort zijn er races dit weekend.
Ik ben vanmorgen wakker geworden met een grote blauwe plek op mijn voorhoofd, geen ernstige oorzaak, zelfs mn eigen schuld
. Ik krijg heel snel blauwe plekker door auto-immuun ziekte.
Maar halloooo hoe kut. Heb ‘m aardig kunnen wegwerken.
Eyyy ik heb een ligstoel gevonden bij het grofvuil, nu kan ik afwisselen met de hangmat op mijn balkon en ook eindelijk mijn rug bruinen
wat een lekkere dag
Foto!
Hij is gewoon zwart en een beetje roestend bij de metalen onderdelen dus geen prachtexemplaar maar kan na een schoonmaakbeurtje prima nog een rondje mee!
Ik had het hele weekend geblokt om een mega opdracht voor school te maken maar nu ben ik al best ver!!! Moet morgen nog ff 200 woorden schrappen en alles nog een paar keer doorlezen maar dan ga ik t lekker inleveren aka morgen ook lekker zonnen ![]()
Maar verbind je nu niet twee dingen aan elkaar die niets met elkaar te maken hebben? Heb je vaker last van dat opgejaagde gevoel?
Misschien goed om dit met iemand in je omgeving te bespreken. Die kan je dan ook een beetje in de gaten houden
Nou terugbrengen dan als je ‘m toch niet gebruikt. Zonde zo.