Wat je even kwijt wil #72

Klinkt mij een beetje verontrustend eerlijk gezegd.

37 likes

Ben niet de grootste fan van warm weer, maar vind dit zo eigenlijk wel dikke prima? Het is warm ja, maar niet benauwd en ā€˜s avonds en ā€˜s nachts koelt het ook nog gewoon af. Zonder plaknachten is het goed uit te houden

6 likes

Soms denk ik ineens wow, wat moet de aarde een intens mooie plek zijn geweest toen er nog amper mensen waren. Alleen maar ongerepte natuur.

45 likes

Mee eens! Zodra de eerste regenbui valt is het zweten geblazen. Ik heb wel een hekel aan hitte in combinatie met hoge luchtvochtigheid

3 likes

Ik woon pas een paar maanden in dit huis, dus nu voor het eerst met zulk lekker weer. Maar de buren stoken met dit weer elke dag een vuurtje? Dus ik houd alle ramen boven dicht, omdat ik niet alles naar rook wil laten ruiken maar dat is best irritant

2 likes

Ja dat is toch bijna onvoorstelbaar nu? Ik denk ook weleens aan dat er vroeger gewoon dinosaurussen leefden! En ik krijg ook een totale error als ik denk aan Pangea en het ontstaan van gebergtes over al die miljoenen jaren

13 likes

Ff langsgaan? Je hebt ook van de overheid een Stookwijzer, die geeft groen/geel/rood advies. Misschien kan je daar nog afspraken over maken.

1 like

Ja ik wacht het even af of het echt elke dag is, en dan ga ik wel een keer gesprek aan. Het zijn beide buren trouwens maar heb met allebei wel een goede relatie gelukkig. Ik vermoed dat de vorige eigenaar zelf lekker meedeed :disappointed:

4 likes

Hoop dat je een fijne dag hebt! Ik heb soms dat onrustige gevoel bij nieuwe dingen omdat ik dan bang ben dat het niet de goede keus was en als ik het ga gebruiken kan het niet meer terug :sweat_smile: misschien is het ook nog zoiets

5 likes

Ik heb zojuist voor het eerst een hommel geaaid. Ze zijn heel zacht. :honeybee:

32 likes

Herken ik hƩƩl erg. Zelf een x nieuwe laptop pas op het laatste moment in gebruik genomen omdat ik een freelance klus had en het toen echt moest. En toen bleek ie dus echt niet in orde. Wat een stress was dat…

Dus in zulke gevallen probeer ik mezelf toch maar over die irrationele angst heen te zetten. Als er dan echt iets mis is, heb ik tenminste nog tijd om het op te lossen.

3 likes

Mijn ouders wonen in hetzelfde dorp, en zouden in mijn vakantie de post doen. Nu kreeg ik een appje dat ze even hebben geregeld dat de buurman de post doet, ā€œdan hoeven ze niet steeds op en neerā€. Ik heb een ring deurbel dus ze weten wanneer er post is (het gaat vaak om brievenbuspost die net niet door de brievenbus past) en er is 1x post geweest in deze hele week.

Nu wil ik ze natuurlijk niet vragen om mijn tuin een keer te sproeien in die hitte, ben bang dat het helemaal te veel werk is. Hopelijk herstelt dat nog dan.
Voel me echt zo bezwaard om iets te vragen zo aan ze, terwijl ze bij mn broertje minstens 1x per dag in vakantie langskomen om de vissen te voeren, en verwachten dat ik in hun vakantie ook meerdere keren even langskom voor vanalles.

9 likes

Oh ik snap wel dat dit wringt… miss wil een lieve buur sproeien?

1 like

Ze hebben geen sleutel! Omdat mn ouders zo dichtbij wonen en we het nog nooit echt nodig hebben gehad. Maar na de vakantie leg ik er wel een bij de buren.

3 likes

Snap ik, vervelend maar probeer het los te laten en te genieten van je vakantie!

3 likes

Ik ben ZO blij dat ik geen tuin meer op het zuiden heb. Het was daar zo snikheet op zomerse dagen. Ik heb nu een tuin met genoeg schaduwplekken en dat is echt een verademing.

18 likes

Een grote tuin is leuk. Totdat het gras 2 kontjes hoog staat en de grasmaaier er niet meer door komt. Zweet me de tering. Wel goede work-out.

6 likes

Helahi helahop

(Dankje voor deze oorwurm :joy:)

2 likes

Ik zat vandaag lekker in de tuin van mijn ouders te chillen en zij wonen best wel in een groene omgeving. Door alle vogelgezang voelde ik mij helemaal verbonden met de natuur. Ik besloot toen zelfs die boomer vogel app te downloaden en toen ik bezig was met het identificeren van een vogel, schijt die vogel op mij :cry: die verbondenheid was gelijk weer verdwenen :joy:

Verder ben ik vandaag helemaal in een vakantiemodus gekomen, helaas moet ik morgen weer werken :sweat_smile:

42 likes

Ik ben er vandaag achtergekomen dat een egel maar 2-4 jaar oud wordt, dus dat betekent dat mijn egel Harry misschien volgend jaar er al niet meer is :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: (natuurlijk kan de egel dit jaar ook weer een heel andere zijn dan die van vorig jaar maar TOCH SST dit is the one and only!!).

7 likes