Dit klinkt echt als een mega stelletje ellende
Het was ook wel fijn geweest als jij ontspannen je cursus had kunnen doen, volgens mij zit je er al een tijdje behoorlijk doorheen!
Dit is nu net iets langer dan een jaar aan de gang. In het begin ging het wel, want ik weet waar ik woon en dingen waren altijd incidenteel.
Maar nu kan ik niet eens meer ontspannen in mān eigen huis, want zodra ik denk ānu kan hetā, begint het gezeur 15 min later weer.
Maar gelukkig was ik prima na het nieuws, omdat er al controle was over de brand zodra ik het hoorde en mān vriend niet meer in paniek was. En het was weliswaar stil toen ik gisteravond thuis kwam haha.
Maar hopelijk volgende week of de week erop nieuws over mān opaās huis!
Na 3 jaar uitstellen, eindelijk afspraak gemaakt voor een testament. 5 minuten duurde dat maar.
En kost je altijd ā¬3000 voor die paar minuten ![]()
Mijn veluwse dorpje veranderd in deze periode in een soort vrijplaats voor vakantievierende boomers. Vanmorgen om 11u zaten er een paar lallend op het terras ![]()
Ik neem aan dat de afspraak zelf wel langer duurt?
Was ik maar een vakantievierende boomer!
Zit er toch meer boomer in mij dan ik dacht want dit klinkt top hahaha
Kom naar de Veluwe! Op zondag is er geen winkel open, maar op donderdagochtend drinken is geen probleemā:partying_face:![]()
Leuk roze haar maar het bijhouden is wel een dingetje haha.
Maar goed een vriendin heeft net mijn uitgroei weer geblondeerd dus dat scheelt weer.
Verven lukt me wel haha. Gewoon beetje erin kliederen op goed geluk. ![]()
Ik heb aardappelen op het vuur gezet en ben gaan zitten en nu zit ik nog en heb ik geen zin om de rest erbij te koken dus ik denk dat we vanavond alleen gebakken en licht verbrande aardappelen eten.
Door de hitte klemt mijn deur zo erg dat ik hem niet meer open krijg
ik wil gewoon mijn huis in na een lange werkdag gdvrdmm
Haha hoop het wel. Maar eerste drempel is voor mij hoog om te bellen.
Sinds een paar weken doe ik aan reformer Pilates maar elke keer als ik een les heb gevolgd dan heb ik op de meeste gekke plekken spierpijn. Zo heb ik vandaag niet alleen spierpijn in mijn buik maar ook gewoon aan mijn handen en voeten.
Hahaha ik kom ook van de Veluwe en we gingen op zondag altijd naar mijn oma nadat ze naar de kerk was geweest en dan gingen alle mannen al om 11.30 aan het bier⦠dat was achteraf gezien zo raar ![]()
![]()
Ik snap het wel, ik zou een driepuntenpreek ook graag wegspoelen ![]()
Haha ja maar wij gingen allemaal niet naar de kerk, enkel oma
En dan daarna lekker soep eten haha
Ik was vandaag in Skins en zag dat Juliette has a gun ook een bananen versie had en spoot hem uit nieuwsgierigheid op. Maar hij is dus echt lekker!? Eigenlijk wil ik hem wel ![]()
Mwah, toen wij ons testament gingen laten opmaken stonden we met een half uur weer buiten.
Ik woon dicht bij een bos waar ook een blokhut is voor schoolkampen. Ging ik net voor zonsondergang nog een rondje door het bos lopen, stonden er ineens 3 bebloede paters tussen de bomen
Schrok me een ongeluk, maar is natuurlijk voor het nachtspel.
Iets verderop nog een slager met bakken vol met ingewanden die me wel heel dapper vond ![]()