Wat je even kwijt wil #72

Als in een serieus gesprek wat gevoerd moet worden?

Uhu

1 like

Vind het zo gênant dat ik met warm weer altijd een zweetvlek bij mijn billen heb. Elke keer hoop ik weer een goede stof gevonden te hebben, maar na fietsen of zitten is opstaan altijd zo kut. Want eigenlijk is niks goed.
Standaard lijkt het alsof ik in mn broek heb gepist ofzo

Ik zie dit in het straatbeeld echt nooit bij andere.

2 likes

Het was zoooo niet normaal plakkerig op mijn werk vandaag holy shit haha, voel me echt facking goor nu. Maar het begint nu te regenen en onweren :star_struck:

+10 jaar geleden heb ik ooit op een blog die ik al heel wat jaren niet meer gebruik foto’s gebruikt die ik niet zelf heb gemaakt. Ik wist toen niet dat dat niet zomaar mocht. Toen ik daar achter kwam heb ik dat nooit meer gedaan maar geen erg in gehad dat er dus nog wel andere foto’s opstonden. Krijg ik nu een mail van een bedrijf vanuit ANP dat ik even een paar honderd euro moet aftikken. Baal zo. Nooit een cent verdiend met die blog (was ook niet de insteek) en dan nu zo’n bedrag moeten betalen. Even huilen in een hoekje. Vraag me af of dat geld uberhaupt bij die fotograaf terecht komt.

3 likes

Hier was laatst een item over bij Kassa, misschien even opzoeken voordat je gaat betalen!

5 likes

Met 28 graden ijzel? :woozy_face:

6 likes

Het onweer trekt net aan ons voorbij, ik wilde ook even een plens regen :frowning:

4 likes

Ik heb dat ook heel snel!! Ben je echt niet alleen in

3 likes

Het regent hier flink maar het is nog steeds vreselijk warm en vies plakkerig. Dus je mist er niets aan.

2 likes

haha ff de verkeerde code oranje aangeklikt

1 like

Ging me vooral om het water, mijn tuin kan wel een hoosbui gebruiken en de vogels etc hier in de omgeving ook.

6 likes

Ik altijd! En laat ook regelmatig een stempel achter. Vind het verschrikkelijk en heb geen tips, maar je bent niet alleen.

3 likes

Na 5,5 jaar heeft mijn telefoon het begeven en nu heb ik geen homeknop meer

2 likes

Ik had vorige week de bruiloft van een van mijn liefste vriendinnen en deze bruiloft is echt een van de mooiste dagen/herinneringen van mijn leven tot nu toe!!
Echt alles was zooooo perfect. De ambience, de mensen, het feest, het eten, de sfeer, het weer, de zon, alles, echt ongelofelijk

Op een gegeven moment waren we met de hele vriendinnen/vriendengroep keihard op een nummer aan het dansen en zingen en ik had echt een heel bewust moment van “hier ga ik later echt een paar keer weemoedig aan terugdenken, echt zo’n core memory die ik nu maak ” :cry: :heart:

82 likes

Het ging hier laatst volgens mij ook over murdle en murdoku. Als je murdoku wil proberen of als je dat een leuk boek vind dan is de app Enigmic aan te raden. Kwam het net tegen op TikTok en werkt hetzelfde! Het is in ieder geval voor iPhone. Android weet ik niet.

10 likes

Ik heb enkele weken geleden best een akelig auto-ongeval gehad, waardoor mijn auto total loss is. Een van mijn oudste vrienden werkt bij een expertisebureau, en bood aan om mij te vertegenwoordigen. Ik bestook hem al weken met al mijn vragen, hij is echt een mega hulp geweest in deze rompslomp, en nu kom ik erachter dat hij dat helemaal gratis heeft gedaan. Hij staat er echt op dat het een vriendendienst is :face_holding_back_tears: Heb hem net de grootst mogelijke browniepost gestuurd en hem kennende weet ik nu al dat hij zich daar bezwaard om gaat voelen. Dit gaat een hele vicieuze cirkel worden van ongemak en dankbaarheid haha, ik kijk nu al uit naar zijn reactie.

64 likes

Ik wilde net naar bed gaan toen ik vanuit het raam zag dat een paar jongens aan het voetballen waren bij onze auto. Ze hadden niet zoveel talent dus de bal vloog regelmatig totaal de verkeerde kant uit, waaronder tegen onze auto en auto’s van de buren. Nu hadden zowel mijn vriend als ik geen zin om zich aan te kleden en naar beneden te gaan om ze aan te spreken, dus hebben we ons heel kinderachtig achter het gordijn verstopt en gewacht tot er weer eentje dichtbij de auto stond en toen uit het niets de auto kei hard een paar keer laten toeteren (via de app). Ze schrokken echt zo erg en de paniek waarmee ze om zich begonnen heen te kijken was echt te grappig, direct daarna zijn ze ook gestopt en weggegaan.

Ik gun die jongens trouwens echt wel wat voetballen maar niet tussen de auto’s als er 20 meter verderop een enorm plein volledig is ingericht voor straatvoetbal.

49 likes

Ik vind dit juist heel slim opgelost. 🫣 Geen uitleg van of gesprek met een volwassene, maar zelf concluderen dat je beter ergens anders kunt voetballen. Een beetje zoals een kind dat zich brandt aan iets heets en er daarna vanaf blijft. Het zou zomaar kunnen dat ze nu voortaan uit de buurt blijven van auto’s, als er een andere mogelijkheid is natuurlijk.

10 likes

Ik heb de afgelopen tijd al een aantal keer muziek van “artiesten” voorbij horen komen wat ik wel chille muziek vond, maar iedere keer is het gemaakt met AI. Echt fuck off :rage::rage: