Wat je even kwijt wil #72

Onze familie heeft een huis gekocht inclusief inboedel van een bejaarde die heel veel gereisd heeft en VOL staat met souvenirs, handgemaakte dingetjes, kunst en kitsch. En mijn kunsthistorica hart gaat zó goed op alles bekijken en uitzoeken. En er is zoveel dat we gaan houden en heergebruiken.

Tegelijkertijd is het heel heftig om zo in iemands leven te stappen, en te zien dat alles gewoon zo achterblijft… De leesbril, pasfoto’s en schrijfboekjes met spelletjesscores etc liggen er ook nog.

49 likes

Wat een verademing 21 graden en wat wolkjes :heart:

8 likes

Ohh dit lijkt me zo bijzonder! Diens spulletjes en herinneringen zijn heel goed terecht gekomen :heart:

3 likes

Cool!

Ken je treasure house op YouTube? Is een vrouw die ook een huis vol inboedel heeft gekocht en daar doorheen gaat op heel leuke creatieve manier.

6 likes

Jaa ken ik, dit voelt echt ook als een treasure house! Wel opgeruimder en minder zooi, vooral meubels en heeel veel decoratie.

3 likes

Curiosity Incorporated heeft ook een keer zo iets gedaan, wen huis van een vrouw die kleding verzamelde. Was ook heel leuk om te volgen.

4 likes

BeckyBidlen op Insta is ook geweldig om te volgen, zoveel mooie waardevolle spullen in hun huis.

4 likes

Toen ik vanochtend wakker werd zag ik dat gisteravond 2 vriendinnen een foto hadden geappt van een prachtige lucht. Ik ga echt goed op een mooie lucht en love it dat mijn vriendinnen daar foto’s van sturen!

20 likes

zo vet! Ik ben zo blij voor je! Wat een heerlijk vooruitzicht deze zomer.

Zit er een keuken en/of badkamertje in? Als ik over de volkstuin wandel (om te dagdromen, niet omdat ik zelf een huisje heb) dan heb ik altijd het idee dat mensen daar gewoon de hele zomer wonen. Lijkt me zo lekker.

3 likes

Vanavond hou ik mijn verjaardag, met als thema oktoberfest :pretzel::beer:. Ben allen iets te gul geweest met versiering haha, sta al 15 min ballonen te blazen.

13 likes

Lief van je! Ja een keukentje en een mini badkamer met douche en wc. Mensen wonen er zeker de hele zomer. Je mag er slapen van april tot november. Ik had een collega die met het hele gezin elke april erheen verhuisde!

Overweeg je het ook voor jezelf?

14 likes

Heb je een foto van iets vergelijkbaars? Ik heb echt geen flauw idee wat ik me erbij moet voorstellen maar het klinkt heerlijk!

2 likes

Ja! Ik link even een eerdere post, als je naar het bericht gaat en de spoiler openklapt zie je de eerste foto

5 likes

Ja ik heb ook een collega die in de zomer ‘op de tuin’ woont
Ben afgelopen zomer daar ook bij haar langs geweest en het is echt zo leuk! De verhalen die ze erover vertelt vind ik ook echt klinken alsof t een leuke community is.

4 likes

Wat leuk! Jij al een stapje verder @Sjern ?

Wat leuk!

4 likes

Nee, de eerste opzeggingen komen pas in augustus begreep ik, dus ik verwacht dat ik het daarna pas hoor! Ik hoop wel echt dat ik dan dit jaar nog aan de beurt ben!

2 likes

Ga weg bij spotify, spotify verpest de muziekindustrie en de wereld. Ga naar Qobuz, even duur en veel betere betaling voor artiesten, betere streaming kwaliteit, geen AI en geen kut investeringen in trump en oorlog. Voor 5 euro kun je al je muziek overzetten in 2 minuten. Zouden meer mensen moeten doen, stem met je portemonnee

13 likes

Ik vroeg me even af wat de busmaatschappij hier mee te maken had :sweat_smile:

6 likes

Eerder noemde je Tidal volgens mij, klopt dat? Welke heeft je voorkeur? Ik heb geen betaald account maar ben dat wel van plan en dus niet bij spotify :zipper_mouth_face:

1 like