Wat je even kwijt wil #72

Ja sorry mensen voor dit depri verhaal!!!

Om jullie op te vrolijken: ik ben aan het kijken op mp voor een paard en deze foto bij een advertentie

102 likes

Haha dankje voor deze post en succes met de zoektocht. Hoewel nu ik deze foto zie ga ik ervan uit dat je zoektocht ten einde is gekomen.

8 likes

Dit is toch de droom. Heb je al tuinierskills of moet je alles gaan leren?

Overweeg je het ook voor jezelf?

Nouuu ik heb zojuist besloten a.s. zaterdag naar de open dag van mijn favo volkstuin te gaan!

Nog niet genoeg €€€ op de spaarrekening voor een huisje maar kan vast geen kwaad me alvast te oriĆ«nteren :grin:

4 likes

hahaha ik heb er echt nog nooit bij stilgestaan dat je gewoon via marktplaats een paard kan kopen? het klinkt zo droog terwijl ik het wel gewoon wist van andere huisdieren

5 likes

Ik zag deze voorbij komen en ga er goed op :joy:

11 likes

Heb deze al 2 weken in mijn hoofd :joy::joy:

Zo leuk dat je gaat kijken!! Je kan ook een klushuisje overnemen als je dat leuk vindt, die zijn een stuk goedkoper. Gaan ze je ook rondleiden?

Ik heb best groene vingers (heb een tijd 200 planten gehad haha), maar een grote tuin heb ik nog nooit gehad! Ik vind het ook wel spannend hoor. M’n ideaal zou zijn veel inheemse planten voor de bestuivers, grasveldje, hangmat, liefst 0 tegels en ook groente/fruit tussendoor. Ik ben ook gek op klimplanten en blauwe/paarse bloemen. En een zoete inval. Dat je tegen vrienden zegt joh ik ben dit weekend op de tuin kom lekker langs wanneer je zin hebt 🄹 ik heb het duidelijk geromantiseerd haha

22 likes

Ik was net in de supermarkt en daar gaf een vader zijn peuter een WK speeltje dat mega herrie maakt als je die ronddraaid (geen idee hoe t heet). Kind ging daarmee de hele winkel door… jezus ik dacht dat ik gek werd wat een herrie. #overprikkeld #specialsnowflake maar echt na weken in een bubbel en weinig prikkels was dit next level

2 likes

Vandaag ging alles fout op werk en volgens mij zag mijn collega mij ook echt iets heel doms doen (al heeft hij er niets van gezegd) en nu ben ik ineens bang dat mijn contract niet verlengd gaat worden :skull: waarschijnlijk ben ik super dramatisch door mijn PMS.

3 likes

Ik ben een keer naar een drunk shakespeare voorstelling geweest en het was echt heel erg leuk en grappig! Dus ja aanrader haha

3 likes

Tenzij je collega ook je leidinggevende is zit je wel goed denk ik :thumbsup:

3 likes

Ik moest net bloed prikken, maar het is niet gelukt. Geen goede ader gevonden :grimacing: half uur voor niks in de wachtkamer gezeten ook. Als iemand nog tips heeft tell me :joy:

Goed gehydrateerd zijn helpt! En geen koude armen/handen hebben (als ik op de fiets/scooter kom is het vaak moeilijker ivm koude armen) en zo veel mogelijk ontspannen. Als het lang duurt doe ik vaak even wat rustgevende ademoefeningen in de stoel tijdens het prikken, bij stress/spanning vernauwen je aders namelijk iets en dat helpt natuurlijk niet.

En het kan een andere dag zo weer anders zijn gelukkig. Hoe hebben ze je nu naar huis gestuurd…? Probeer het morgen maar weer?

1 like

Mijn tactiek is altijd maar hope for the best, haha.

Was je nu in het ziekenhuis? Mijn ervaring is dat ze daar vaak meer haast en minder geduld hebben, dus ik ga tegenwoordig altijd naar een prikpost en daar nemen ze dan echt wel beter de tijd en willen ze er alles aan doen om te prikken.

Het is bij mij als eens gebeurd dat als ze in mn arm echt niets kunnen vinden, ze dan bovenop mijn hand prikken, maar dat was echt na 20 minuten proberen in mijn arm.

2 likes

Ik was bij een prikpost en mn hand was ook niet gelukt… thanks wel voor je reactie! Ook @sashiko. Stress speelt gelukkig totaal geen rol

1 like

Je woont toch in T? Ik ga als ik moet naar het ziekenhuis en daar nemen ze juist alle tijd. Ik wil bijv altijd graag liggen en dat is nooit een probleem. Je moet ook een afspraak maken waardoor je nooit een half uur zit te wachten.
Dus misschien kun je het daar nog proberen.

1 like

Ze nam ook alle tijd voor me hoor! Maar je mag maar twee keer prikken en het lukte gewoon niet. dus tsja

1 like

Per persoon 2x prikken toch? Bij mijn vader mocht ieder nieuw persoon weer nieuwe pogingen doen. Terwijl het steeds alleen lukte als het door de verkoever (? Misschien verkeerd onthouden) afdeling werd gedaan.

Oh ja op zo’n prikpost is maar 1 iemand. In het ziekenhuis niet maar dit is in een buurthuis.

Dan zou ik naar een grotere post gaan volgende keer! Ik moet heel vaak geprikt en dat gaat vaak lastig, maar meestal zit de tweede of derde persoon dan wel raak. En in een ziekenhuis kan je idd zelfs nog naar de holding gestuurd worden waar ze het met behulp van een echo kunnen doen.

5 likes