Ik ben ook heel lastig te prikken (heb wel eens buisjes moeten vullen via een vingerprik
) dus ik ga tegenwoordig standaard naar het ziekenhuis. Daar nemen ze gewoon de tijd voor me en als het niet lukt dan neemt iemand anders het over. Ben nog nooit naar huis gestuurd zonder bloed gegeven te hebben!
Mijn vriend heeft vorige zomer een engelse woonboot gekocht van 3 bij 15 meter, die in engeland lag en zonder dat hij hem in het echt gezien had. Echt een enorm chaotische actie van hem waarbij ik mijn twijfels had… Maargoed, in de herfst hebben we hem bekeken en hij zag er ok genoeg uit voor een opknapper. Hij heeft eindelijk alles geregeld en is vanochtend vertrokken voor de tocht naar NL, eerst varen met een mwoah werkende motor, dan kranen en vrachtwagens en op de pont naar Hoek van Holland en dan weer een gehuurde kraan om hem eraf te takelen. Ik hoop zooo voor hem dat alles goed gaat, als het goed is gaan we er volgend weekend aan klussen. En dan heeft hij een super leuk bootje waar hij goedkoop in kan wonen (heeft hij ook geregeld qua ligplekken) na jaren geen eigen plek te hebben gehad. Whoopwhoop ![]()
![]()
![]()
Ik ga daar maar eens naar kijken dan ja, thanks!
eerste Pakistaanse mango van het jaar gegeten met tajin en chamoy ![]()
![]()
wilde eigenlijk met 30 graden op het strand eten maar de winkel had ze pas gisteren binnen kan niet w8en tot weer stranddagen en LKKRSTE MANGO ETEN IN ZON!!! kan op het strand ook zo lekker extra beestachtig eten, met je tanden de schil afscheuren en vol het vruchtvlees in happen en de pit afsabbelen en dat al het mangosap over je heen stroomt en dan na het eten afspoelen in de zee helemaal hotte diermensvrouw voel ik me dan
hallo waar koop je dit!!!
mittal paul krugerlaan!!
en als je vroeg bent kun je bij hilal bakkerij goede vis bastilla halen
en tajin en chamoy bij colombiaanse winkel bij van swindenstraat. en een pan de queso als je daar toch bent en/of op zaterdag een aardappel/rijst/gehaktbal (ik weet niet hoe het heet)
tajin is echt mijn crack
Hoeveel kosten die mango’s?
ja same maar chamoy nog meeeer dat gooi ik echt op alles
@tskkie uuuuuhm vgm heb ik 7 eu nog wat betaald voor 2
Ik reed net achter iemand die een zak snoep leeggooide uit de auto op straat? Why
ruzie met de kinderen?
Mieren in de zak?
Dit zou bij mij zomaar kunnen gebeuren ![]()
Omg dit had ik laatst in een b&b. Er lagen snoepjes in de kamer en ik maak zo’n snoepje open en er komt me toch een berg mieren uit. Heeeel nasty. Ik heb het eerste kwartier na aankomst mieren staan dood drukken (sorry) ![]()
Ik wist niet dat dit een ding was bij hun concerten. Vind t wel grappig past totaal niet bij hun muziek😂
Ik ben net verhuisd en het is overal zo’n troep, nog veel dozen, stoffig etc. En ik weet even niet waar ik moet beginnen. Ik zit nu op de bank chips te eten ![]()
Ik heb ook ‘maar’ 2 uurtjes om nu iets te doen omdat kind slaapt
Blijf zitten met je zak chips. Even tijd om bij te komen is ook belangrijk.
Ja is ook zo! Ik heb even gezeten, chips gegeten en iets gekeken en ben toen toch maar begonnen. Toch weer 3 dozen weg gewerkt!
Is dat niet zo’n ontzettend irritante traditie van Ajax fans tijdens bloed zweet en tranen om dan de hele tijd na rot maar even op dan rot op hoer te gaan roepen. Echt heel erg kinderachtig en kut. En vooral ook raar dat vrouwen dat dan gaan roepen.
Denk dat Ajax publiek en SusanFreek fans best een grote overlap hebben.
Ik zat bij een werkborrel en ineens gingen jonge meiden van begin 20 dit doen? Heel raar snap het ook niet.