Ja het is vrij treurig idd, cringe ook altijd heel erg als vrouwen dat doen. Bij mannen ook maar van hun verwacht ik niet beter want het zijn mannen.
Ja helaas⊠Ik vind dit ook echt zo kut en ik hoor het echt vaak (niet alleen in het stadion hoor, ook op andere plekken) en kan me ook wel herinneren dat het hier op het forum eerder over gegaan is en mensen dit best normaal vonden maar ik haat het echt
Ja ff gezocht maar zie hier idd ook best wat vrouwen die het grappig en leuk vinden.
Niet mijn stijl maar veel plezier ermee zullen we maar zeggen.
Edit: zie dat jij het twee jaar geleden ook al consequent kut vond @Chuckie maar ik zie dat ik het toen kennelijk wel grappige post vond ![]()
![]()
Er werd net twee keer aangebeld, maar ik ben aan het werk dus ik deed niet open. Ik verwacht namelijk niemand en ook geen pakketjes.
Een half uur laten belt er weer iemand twee keer aan, dus ik roep door de intercom âHallo?â. Roept een man hard dat zijn pakketje op nummer âmijn huisnummerâ is bezorgd voor hem. Dus ik zeg dat ik niets heb en de man gaat weer weg.
Het zal die eerste twee keer dan wel een pakketbezorger zijn geweest, maar ik heb niks aangenomen of open gedaan.
En na tien minuten wordt er weer aangebeld. Ik reageer niet. En toen echt letterlijk tien keer achter elkaar, kort, lang, alle vormen.
Heb niet gereageerd, maar voelt echt niet chill.
Baal op zulke dagen dat we geen camera hebben in deze flat, om te zien wie er voor de deur staat.
Laat me lekker met rust en laat me werken.
Ja dan mag je echt doodvallen hoor, echt zo tering asociaal.
Bij het concert van Dua Lipa zongen ze dit ook zo raar
Waarom doe je de bel niet uit?
Ik woonde jaren om de hoek van een studentenhuis en daar zongen corpsballen tijdens hun droeftoeter jaarlijkse traditie feesten heel hard uit het raam met ook na elke zin âHOERâ. Stelletje van die pafferige tieners met net drie haren op hun balzak. Vond dat zo irritant dat ik op een gegeven moment zelfs de wijkagent heb gebeld toen ze bezig waren hahahaha
Ik zat bij een studentenvereniging waar dit heel vaak gebeurde en vond het echt heel kut.
Ja over studenten gesproken @Kastanjeboom ik was een keerjte in de Arena in de week dat die âspermaemmersâ speech van het corps in Amsterdam gelekt was, en dan zit je daar in zoân stadion en zie je gewoon allemaal mensen hun kind in de basisschoolleeftijd dit ook aanleren echt walgelijk. En mensen maar beetje verongelijkt over die speeches doen en dat dat een probleem van het corps was, maar het zit overal
Ik vraag me ook af hoe lang deze âtraditieâ nou al bestaat bij bloed zweet en tranen want misschien lette ik vroeger niet goed op, maar ik kan me dit helemaal niet herinneren van toen ik tiener was
Ik heb een herinnering dat ik dit zong toen ik 18 of 20 was (het was tijdens Nederlands voetbal, vandaar niet 19
). Dat is 20 of 18 jaar geleden ![]()
Ik ook niet idd. En bij Ajax ook niet want ik herinner me er niks van toen ik als tiener in de Arena werkte. Dat waren de good old âJodenâ days
ook niet per se top
Ik denk nog steeds automatisch als ik 7 nation army hoor ALLE DUITSERS ZIJN HOOOOOOMOOOOOO
ik vond dat zelf nooit homofoob want er is niks ergs aan homo zijn toch maar nu is het wel not-done.
Nou ik heb hier nog een fikse discussie over gehad met de schoonfamilie tijdens kerst twee jaar terug hoor âbedoel je toch niks meeâ âis toch gezelligâ ?!
@grace ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat de âJodenâ dagen voorbij zijn
Ja klopt, ik zat ook niet bij het corps. Maar ja het zit heel diep overal, niet alleen het corps.
Ook niet alleen bij die vereniging trouwens. Ook mijn huisgenoten (geen verenigingshuis trouwens) maakten vaak seksistische opmerkingen over vrouwen. Als ik er iets van zei, dan vonden ze dat grappig en deden er zelfs nog een schepje bovenop. Of ze vonden dat ik niet zo zuur moest doen, want ja grapje toch.
Ja ik mis die periode echt niet eigenlijk. Het was elke keer weer een vraag van: ga ik me uitspreken of laat ik het maar gaan. Vooral als je in je eentje tegen een groep moet vechten, dat is echt uitputtend.
Dat heb ik daarna inderdaad gedaan. Heb de rest van de middag lekker rustig verder kunnen werken haha
Ik weet niet waarom maar moet hier zo om lachen. Je beschrijft het gewoon on point!
Afgelopen donderdag voor het eerst emdr gehad, wat zet dat je brein en lijf op de kop, sodeknetters. Heb het gevoel alsof mijn brein een marathon heeft gelopen en breinsoep is. Hoop dat dat snel gaat afnemen nu en dat ik de volgende keer daar minder last van heb đ« đ«
Is superintensief! Rustig aan en ga wat ontspannende dingen doen⊠de eerste dagen zijn het zwaarst ![]()