Wat leuk gedaan!
Mijn dagelijkse rare aanbeveling op Youtube is deze banger en die wilde ik jullie niet onthouden:
Wat is jouw algoritme?
Elite
Dit doet me denken aan iets op de radio (Qmusic?) waarbij ze elke keer zoân Jingle ofzo hadden van âde ns zet bussen inâ. Super random herinnering haha
Ik heb een loopband besteld die volgens het transport bedrijf op dinsdag tussen 22:23 en 6:23 word afgeleverd. Binnen zetten en in elkaar zetten schatten ze 1-2 uur voor in.
Wtf haha ik ben zo benieuwd of ze op dinsdag echt om 1 uur snachts voor de deur staan ofzo?
ik was gisteren bij fka twigs in het ziggo dome en er gingen echt heel veel mensen tijdens de show gewoon weg. niet aan het einde om een trein te halen maar gewoon na een halfuur of een uur al. ik ben zo benieuwd waarom??
Hoe dan?! Ik was op DTRh en Lowlands zo onder de indruk van haar show en performance
Oh ik Kan me dit denk ik wel voorstellen! Soms ben je gewoon niet in de mood voor iets specifieks of heb je hele andere verwachtingen van de vertoning?
Ik heb het pas nog gedaan bij een voorstelling van Carmen omdat de casting echt gaar was.
maar bij een artiest als zij weet je toch wel een beetje wat je kan verwachten? mijn theorie was ook dat mensen misschien wat meer een standaard concert verwachtten ipv half zang half dans. maar zij staat ook wel bekend als danseres dus misschien hadden ze zich niet goed verdiept vtv
Echt hoor ik heb op DTRH gewoon een uur zo gestaanđź ik vond het zoooo vet en heb de lowlands show ook nog twee keer teruggekeken (staat op YouTube, tip!!!)
Ik vond er op Lowlands vrij weinig aan, maar dat is wel anders dan een kaartje voor een concert kopen natuurlijk. Misschien waren die mensen geinfluenced door alle positieve recensies van vorige festivalzomer maar vonden ze het tegenvallen?
was dit de jongen die uiteindelijk is overleden? ![]()
ja ik vind haar heel goed maar ik kan me ook voorstellen dat je er niet van houdt hoor! zelf ben ik ook totaal geen techno rave whatever persoon dus dat ik naar haar laatste muziek luister is een beetje out of character. maar haar stem vind ik gewoon zooo engelachtig mooi dat ik alles leuk vind wat ze doet haha
Nee, gelukkig niet!
Blijkbaar (hoor ik via een andere vriendin) is een vriendin van je gepikeerd omdat ik haar niet heb verteld toen de bevalling begon en wel aan een andere vriendin. En toen ze me ergens tijdens de bevalling appte (ja lange bevalling die langzaam op gang kwam dus ik kon nog appen) heb ik haar ook niks laten weten (zij vroeg hoe het ging en ik zei: wel oke).
Nou het schijnt een heel ding te zijn (ook dat andere mensen eerder wisten dat ik zwanger was en dat we steeds minder deden samen⊠maar daar ben ik nier alleen verantwoordelijk voor), maar het wordt dus achter mân rug besproken en dat is prima, maar als je boos bent op me, app me dan ff of zeg het i.p.v. wel gewoon zogenaamd leuk te doen. Vind t wel lullig want het is zo zonde van de vriendschap⊠(en ik snap het niet zo goed⊠maar het ligt meer bij haar dan bij mij dar zij dit niet kan loslaten).
Dus ja moest het ff kwijt
ik ken de situatie en verhoudingen niet maar ik vind het probleem hier eigenlijk de vriendin aan wie dit is vertelt die het aan jou doorvertelt. blijkbaar wil of vind de gepikeerde vriendin het (nog) niet belangrijk genoeg om het met jou te bespreken en het een issue te maken maar had ze wel de behoefte om het (ik ga er vanuit) in vertrouwen met een andere vriendin te bespreken zonder dat het een ding met jou zou worden. tenzij iemand ineens raar doet (maar je zegt dat ze âleukâ en dus normaal doet) en jij dat zelf met de doorvertellende vriendin zou delen is er toch 0 reden om dat zomaar te zeggen?
of zijn die 2 geen vriendinnen onderling?
Ja zo had ik het nog niet bekeken eigenlijk, maar je hebt wel een punt denk ik.
Nou is die vriendin die âboosâ is al wel langer dat we minder met elkaar hebben dan eerst (maar daar ligt een groot deel bij haar als in: heel vaak niet kunnen, last minute afzeggen), maar toen ze vorige week langs kwam was het heel normaal etc.
Het is overigens in de groep gedeeld (met 5 mensen) en 1 ervan heeft her dus nu met mij gedeeld.
En waarom wilde je het niet aan die vriendin vertellen dat je bevalling begonnen was toen ze appte?
Ik had geen zin in nog meer appjes hoe het vorderde en wilde ook gewoon het nieuws als verrassing kunnen delen denk ik, maar heeel eerlijk ik heb er toen niet eens zo bij nagedacht eigenlijk, ik was echt met mezelf bezig. Dus echt een goede âredenâ heb ik niet