Wat je even kwijt wil #72

Ik stond net bij de kassa en toen werd een gast voor me die twee Monster-blikken kocht gevraagd of ie wel 25 jaar was, haha is dat nieuw? Hij zei van wel, en ik dacht dat hij 30 was, dus ik genoot een beetje van de awkwardness, toen vroeg de kassiere toch om een ID-bewijs, vond ik een vrij bold move, toen begon ie te stotteren dat ie 24 was, haha, toen kreeg ie het toch mee! In de tussentijd had ik bijna hele tijd oogcontact met die gast, hij voelde zich zo ongemakkelijk, haha. Tot zover dit kleine geniet-momentje van mijn dag. :sparkles:

6 likes

Ik heb al anderhalf jaar airpods pro, maar ik kan gewoon niet wennen aan die in ears. Vind het zo kut zitten, dat ik veel minder muziek luister omdat ik gewoon geen zin heb om die dingen in te doen. Dus nu heb ik net met korting de airpods 4 met anc besteld en ik heb hier zó veel zin in!!! Wel echt rip voor mn bankrekening.

2 likes

Heb bij de kringloop een West Germany vaas gescoord voor 50 cen t :pray: En daarna ging ik bij de Lidl boodschappen doen en zo’n miniflesje wijn halen en IK MOEST MIJN ID LATEN ZIEN!!! Dat is echt lang geleden. Ik ben 38 omg. Mijn dag is gemaakt! (ik had wel een hysterische bloemetjesjas aan dus denk dat dat voor verwarring zorgde hahaha maar toch!!)

32 likes

Huh ik hoorde net iets knallen in m’n woning
Niet een harde knal, anders zou ik dit niet zo chill typen :joy: maar zo’n ballon knal, alsof er een ballon knapte
Denk eens mee, waar the fuck moet ik aan denken joh haha, heb geen ballonnen in huis?? En m’n fiets staat ook niet in de buurt (fietsband)
M’n inspiratie is verder helemaal op, kan niks anders bedenken

3 likes

Een vergeten flesje met sap / smoothie wat is gaan rotten?

3 likes

Heb je CV en sloeg die aan? Dat geeft bij ons soms ook wel eens een lichte knal (is gecontroleerd, is niet erg).

1 like

OMG dat is bij mij ooit ontploft, vloog tegen het plafond omhoog en droop achter de verwarming naar beneden. Echt een drama :joy:

7 likes

Mm een batterij? Ik had een poos geleden dat ik in de trein zat en dat er een (knoopcel) batterijtje wat ik uit mijn analoge fototoestel had gehaald openknalde in mijn tas. Was echt bizar! Niet heel hard maar ik schrok wel en kwam er ook pas later achter dat dat het was geweest

1 like

Een leiding? Die uitzet/krimpt?

1 like

Ja mijn verwarming doet dit wel eens als ik bijv. te weinig verwarmingen heb open staan, dan kan 'ie z’n hitte niet kwijt en gaat 'ie klappen. Kan ook waterslag zijn trouwens, als je in een appartement woont (ik had een soort poltergeist en andermans waterleidingen gingen ook door mijn plafond HORROR)

2 likes

Ik heb dit eens gehad en toen was het een oude houten plaat met schrootjes in mijn gang die door werking knapte. Ook megalang gezocht naar de oorzaak tot ik de barst ineens zag.

2 likes

Ik ga al jullie theorieƫn vanavond nalopen!

10 likes

Keep us posted

3 likes

Hoe vinden mensen nog huizen/appartementen tegenwoordig? :sob: M’n vriend en ik proberen al maanden wat te vinden, maar de nood wordt nu echt hoog, want we ervaren zoveel overlast van hanggroepen voor ons huis, dat het nu echt invloed begint te hebben op onze relatie. Ik ben ook als de doods voor het mooie weer straks met de lange avonden.
Ik weet echt even niet meer wat te doen

3 likes

Morgen eindelijk verhuizen :partying_face:

5 likes

Bro :smiling_face_with_tear:

gefeliciteerd tho :joy:

30 likes

Hahahaha

3 likes

Helaas, ik heb geen nieuw huis gevonden. Ik trek bij iemand in.
Er is daardoor wel weer een appartement vrij dat waarschijnlijk via Funda of lokale makelaars, marktplaats of andere particuliere punten zal worden verhuurd voor waarschijnlijk nog meer dan dat ik nu betaal.

1 like

Een lamp?

En wij hebben een scheur in ons aanrecht, maakte ook een een knal geluid en toen zag je het gewoon overdwars scheuren :grimacing:

Zoek je een huurwoning? En in welke omgeving. Ik ga in juni mijn appartement uit en kan iemand aandragen

10 likes