Wat je even kwijt wil #72

Huur idd en het liefst midden Nederland. Maar iets verder vind ik momenteel ook niet meer erg. Zit je in dat gebied?
En wat aardig dat je meedenkt :slight_smile: dank je!

heb net een deel van mijn zomerkleding ingeruimd in mn kast en ook het meeste even aangetrokken en ben er helemaal blij van geworden, ik heb echt veel te veel kleren maar ze maken me zo gelukkig!! en ik heb zooo veel zin om weer jurken en pakjes en cute topjes aan te kunnen als het weer een beetje mooi weer wordt :heartpulse::heartpulse::heartpulse:

38 likes

Hm Rotterdam… dus ik denk te ver buiten je zoekgebied?

1 like

Idem hier! ook bikini’s al gepast haha

heerlijk :heart_eyes: nog een paar maandjes

1 like

Hoe gaat het met de knal van @Enthusiasm ??

2 likes

Hahah en @JustinBieber

ik heb serieus alles nagelopen (behalve cv ketel kan ik niet echt meer achteraf checken nu ofzo) maar nee, dit was het allemaal niet :woozy_face::woozy_face: sorry voor de saaie update

4 likes

Kun je het glas van je ramen eens checken?
Ik heb wel eens iets tegen het raam aan gezet toen ik aan het schoonmaken was.
Doordat de zon scheen en het nog koud was knapte het raam en kwam er een breuk in (thermische breuk)
Dat gaf ook een knal… duurde ook even voordat ik er achter kwam…

1 like

Today is a gooooood day, APK nog geen €100 :clap::clap::clap:

45 likes

Lekker is dat hĆØ
Mijne moest nog een 0 achter

Ah shitttt :sob:

1 like

Bij mij is dit vaak werking van m’n aluminium pui in de zon! Zonder schade (denk ik)

2 likes

Ik lees de laatste tijd best vaak rare zinnetjes in nieuwsberichten op de NOS waarvan ik denk: que?!

Nu dit weer: ā€œBij winkelcentrum Mall of the Netherlands in Leidschendam is het vaak nog drukker. De ā€˜Mall’ trekt vijftien miljoen bezoekers per jaar, tot groot verdriet van de omwonenden.ā€

Verdriet?! :face_with_raised_eyebrow: Het gaat over de overlast, lijkt me eerder ergernis dan verdriet opleveren.

Wie schrijft dit soort dingen?

4 likes

AI

14 likes

Als iemand op een random vrijdagavond ineens weer terug moet denken aan je video, dan weet je dat het goud was :joy:

Moest hieraan denken door Jan van Tienens deelname aan De Slimste Mens

2 likes

ik drink al bijna een jaar zga niet, maar iets van 4 keer ofzo gezopen en vind het helemaal chill en heerlijk om kater en hanxietyloos wakker te worden. gister een heel gezellige verjaardag gehad.
vinden mijn hersens het leuk om toch te doen alsof ik wel dronk en droom ik dat ik dronken bij een radioshow ofzo terecht was gekomen en een of andere lamme rant heb gehouden en de volgende dag er mensen naar mn huis waren gekomen met camerabeelden om het samen te bekijken?? want dit wilde ik wel even zien hoor hi ha ho.
ik werd wakker met ā€˜oh nee kuuuttttt ik wil het niet kijken wat heb ik gedaan wat heb ik gezegd schaam schaam ik ga nooit meer drinken!!’
WHY BREIN ik HEB AL NIET gedronken onder andere precies zodat ik me niet meer zo zou voelen!! why u gotta do me like that :pensive:

11 likes

Haha het duurde heeeeel lang om dit woord te ontcijferen voor mij. Ik las het als ā€˜han-ksi-ti-loos’

1 like

Ah helaas, dat is idd te ver voor mij. Maar wel alsnog bedankt :two_hearts:

3 likes

Met mijn nieuwe broek heb ik staan poetsen en nu zitten er bleekvlekken in :sob::sob::sob::sob:

Kaarsen gemaakt!

35 likes