heerlijk
nog een paar maandjes
Hahah en @JustinBieber
ik heb serieus alles nagelopen (behalve cv ketel kan ik niet echt meer achteraf checken nu ofzo) maar nee, dit was het allemaal niet ![]()
sorry voor de saaie update
Kun je het glas van je ramen eens checken?
Ik heb wel eens iets tegen het raam aan gezet toen ik aan het schoonmaken was.
Doordat de zon scheen en het nog koud was knapte het raam en kwam er een breuk in (thermische breuk)
Dat gaf ook een knal… duurde ook even voordat ik er achter kwam…
Today is a gooooood day, APK nog geen €100 ![]()
![]()
![]()
Ah shitttt ![]()
Bij mij is dit vaak werking van m’n aluminium pui in de zon! Zonder schade (denk ik)
Ik lees de laatste tijd best vaak rare zinnetjes in nieuwsberichten op de NOS waarvan ik denk: que?!
Nu dit weer: “Bij winkelcentrum Mall of the Netherlands in Leidschendam is het vaak nog drukker. De ‘Mall’ trekt vijftien miljoen bezoekers per jaar, tot groot verdriet van de omwonenden.”
Verdriet?!
Het gaat over de overlast, lijkt me eerder ergernis dan verdriet opleveren.
Wie schrijft dit soort dingen?
AI
Als iemand op een random vrijdagavond ineens weer terug moet denken aan je video, dan weet je dat het goud was ![]()
Moest hieraan denken door Jan van Tienens deelname aan De Slimste Mens
ik drink al bijna een jaar zga niet, maar iets van 4 keer ofzo gezopen en vind het helemaal chill en heerlijk om kater en hanxietyloos wakker te worden. gister een heel gezellige verjaardag gehad.
vinden mijn hersens het leuk om toch te doen alsof ik wel dronk en droom ik dat ik dronken bij een radioshow ofzo terecht was gekomen en een of andere lamme rant heb gehouden en de volgende dag er mensen naar mn huis waren gekomen met camerabeelden om het samen te bekijken?? want dit wilde ik wel even zien hoor hi ha ho.
ik werd wakker met ‘oh nee kuuuttttt ik wil het niet kijken wat heb ik gedaan wat heb ik gezegd schaam schaam ik ga nooit meer drinken!!’
WHY BREIN ik HEB AL NIET gedronken onder andere precies zodat ik me niet meer zo zou voelen!! why u gotta do me like that ![]()
Haha het duurde heeeeel lang om dit woord te ontcijferen voor mij. Ik las het als ‘han-ksi-ti-loos’
Ah helaas, dat is idd te ver voor mij. Maar wel alsnog bedankt ![]()
Met mijn nieuwe broek heb ik staan poetsen en nu zitten er bleekvlekken in ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo jammer dat vriendschappen zo veranderd zijn tov mijn twenties. Vroeger was er altijd wel iemand die kon en wou afspreken op zaterdagavond.
Nu heeft niemand zin en of tijd
probeer wel solo dingen te doen maar daar heb ik momenteel even de headspace niet voor.
Morgen wel fit wakker worden, maar was liever nog de deur uitgegaan haha.
Wtf ik ben net speciaal naar de Albert Heijn gelopen voor paaseitjes en die waren er gewoon niet meer??? Wtf het ligt in december al in de schappen laat je kan het niet tot Pasen in je assortiment houden?? ![]()
(Het zal ongetwijfeld aan mijn AH liggen ik neem aan dat je elders in het land nog wel paaseitjes kan kopen maar wtf)
Nee hoor hier ook vrijwel alles uitverkocht. Is ook wel normaal toch, ik weet niet anders
Heel herkenbaar, het lijkt haast wel alsof mensen (>30, in mijn omgeving tenminste) ook helemaal geen behoefte meer hebben aan hun vrienden vaak zien? Of het is een bijpraatkoffie maar je beleeft niks meer samen. En de meesten hebben nog niet eens kinderen. Mis echt die studentenjaren dat je je vrienden bijna elke dag zag en iedereen had altijd tijd haha.
Zelfde toch met de kruidnoten. Ze kopen vlak voor Paen geen nieuwe voorraad meer in, dus als het op is, is het op.
Desondanks vind ik het ook irritant hoor.