Awww wat ontzettend lief. In mijn ogen kan dit soms meer helend werken dan een gesprek met iemand die niet goed weet hoe zich te verhouden, dus props naar je papa dat hij het op die manier aanpakt
Hoe raar om die stalker in die tuin als soort cliffhanger te hebben. @ lize korpie Of ja ik ben vast niet/ zeker niiet de enige die vandaag al moet hebben gekeken of deel 2 al op haar feed te vinden is.
Waarom moet dit in 2 delen met aankondiging â22:30 uur deel 2â? Ik snap het niet, met zoân freaky onderwerp
Enge shit
Ik slaap al een tijd slecht en dat begint echt invloed te hebben op mijn werk. Met een kind lukt het ook nooit om bij te slapen op de momenten dat ik wel in slaap val, waardoor de achterstand inmiddels enorm is ![]()
Vandaag weer werken op 3u slaap, net als gisteren. Zou me het liefst een week ziek melden en kind uit logeren doen voor een soort reset, maar ik heb een tijdelijk contract dus durf dat niet. Echt helemaal kut dit.
Kun je overleggen om in plaats van ziek melden, je iets van verlof kan opnemen? Ik denk dat als je door je tijdelijke contract komt met zo weinig slaap, je ook goed genoeg bent in je werk met een week ziek/vrij.
Sterkte iig, slaaptekort is echt heel pittig.
Ik werk in het onderwijs met vaste vakanties. Gelukkig is het bijna zomervakantie!
Als lesgevende?
Ja.
Ah yuk, sterkte! Ik ga voor je duimen trouwens dat je contract verlengd wordt
Ongevraagd advies
Ik heb hier heel veel gedachten over maar lang verhaal kort, ik zou mezelf wel ziekmelden denk ik. (Ben ook lesgevende.) Volhouden tot aan de vakantie is nog wel even, rond 16 juli houdt het op toch? (Ja, ik kan zelf ook niet geloven dat ik niet precies weet wanneer ik vakantie hebâŠ
) De weken kunnen nog wel roerig zijn. En daarnaast ben je ook gewoon mens, wat kun je nu ĂŒberhaupt nog doen naast werk en het hoognodige voor je kind? Qua ontspanning bedoel ik.
Een nachtje goed doorslapen doet je misschien al wonderen. Mocht je toch door buffelen, veel succes!
Ik vind het wel lastig in het onderwijs, dat is wel echt zoân baan waar ze van je verwachten dat je na je overlijden nog komt werken, zolang je lichaam nog maar een beetje kamertemperatuur is
Ik vind dat best verdrietig om te lezen. Ik werk ook in het onderwijs en waar ik werk is dat echt niet zo. Ziek is ziek.
Hadden we nou een topic over namen met een onnodige extra letter? Ik wil graag Tobijas toevoegen ![]()
wat een verschrikking.
Even snel een vraag want ik kan niet objectief beoordelen of ik me aanstel. Mn man zou vandaag een slaapkamer gaan behangen en verven als werkklus bij iemand. Nu heeft diegene vannacht al in de woonkamer geslapen maar is hij blijkbaar ziek geworden, overgeven en diarree. Ik zeg, aub niet doen want die bacterien zitten overal, mn man ziet geen probleem en wil gewoon gaan en alleen in die slaapkamer zijn en geen contact met diegene enz.
Overdrijf ik als ik zeg echt niet doen?
Sidenote, ik ben bijna 38 weken zwanger.
anouck vind ik ook zo erg
Ik zou dit ook echt niet chill vinden. Gewoon even geen extra risico nemen met 38 weken zwanger. Kans dat hij ziek wordt is best aanwezig als het een virus is, en dat ie jou weer aansteekt ook. Jij kan elk moment bevallen ook. Ook even aan mijn vriend gevraagd, en die zou ook niet gaan.
Zou sowieso al niet gaan maar als mân vrouw hoogzwanger zou zijn al helemaaaaaal niet. Hij wil het echt niet op zn geweten hebben dat jij met diarree je bevalling in gaat want dan zit het op het plafond.
In mijn hoofd klinkt het dan als TobĂjas ipv TĂłbias. Of weet je hoe het werd uitgesproken?
Je kan zelfs nog tobij-as zeggen (meer Engelse uitspraak) in plaats van tobi-jas. Vind het niet duidelijker worden met de extra letter ![]()
Nee je overdrijft helemaal niet!! Zou dit ook niet waarderen
Ik kwam van de week Wouther tegen ![]()