En toen antwoordde jij ‘ja dat wilde ik van jou ook zeggen’ ?
whaha nee ik was met mn mond vol tanden. normaal praten we gewoon gezellig. dacht eerst nog; miss bedoelt ze hoelang hij kan wandelen…?!? Maar ze heeft naturlijk geen idee hoe lang we al weg waren
Hahaha ze stonden uiteindelijk met 3 man aan de deur om 7 uur in de ochtend. Deden er een uurtje over om dat ding in elkaar te zetten en waren iets na 8 weer weg.
Gelukkig geen 4 uur snachts ![]()
Dit is dan ook een groep die vaak teleurgesteld is doordat ze zich niet gehoord voelen door de overheid en gewantrouwd worden.
Was er vorig jaar geen WK voetbal? Ons intranet staat plots vol met pronostieken voor die lulsport en ik snap er niets van??
Wk 2026 begint morgen!
WK is een keer in de 4 jaar (en een EK ook, maar dat is dan 2 jaar later, dus om en om elke 2 jaar een EK of WK)
Nee dat was vier jaar geleden
wel knap dat je het tot nu toe helemaal gemist hebt
Het ironische hieraan is dat ik een project moet begeleiden voor zo een kutploeg die een nieuw miljoenenstadion willen bouwen ![]()
Ik loop al 3 maanden op werkschoenen die vreselijk zitten (Gabor, 100+ euro) en mijn voeten gaan kapot, nu heb ik bij de van Haren een paar van 25 euro gezien die heerlijk zitten, maar ze zijn zoooooo lelijk. Moet mezelf er echt overheen zetten om ze te kopen. Ben deze week al twee keer in de winkel geweest, maar ik blijf mezelf tegenhouden. ![]()
Ik zoek een zwarte ballerina of lage pump (max 3/4cm) die heerlijk zit, hit me up als je iets weet. Voor niet teveel geld, want ik trap de neuzen snel kaal met werk.
Ziet je hond eruit als lida bida boda butt? ![]()
Misschien denkt ze dat hij al super oud is haha?
En de WK/EK voor vrouwen zijn in de oneven jaren, dus uiteindelijk is er elk jaar een groot toernooi.
Vroeger vaak ballerina’s van Tommy gedragen. Bleveh heel lang goed. Er is nu ook Tommy sale. Bij Dune zijn ze wat harder, maar wel mooi. Evt Steve Madden?
whahah nee hij ziet er gewoon uit zoals een klein vuilnisbakkie maar niet zoooo ergg
Ik heb hakken en lage schoenen van Ara, maar die zijn ook zeker niet goedkoop. Die lage moet ik inderdaad wel echt vaak poetsen. Als je weet welke je wel lekker vindt zitten en mooi vindt, kun je ze misschien op Vinted kopen. Ik zou in ieder geval snel nieuwe kopen, want het is echt vreselijk om te moeten werken op niet fijne schoenen.
Het ziekenhuis belt mij vanochtend. Dus ik heb mezelf vanochtend bewust vrij van afspraken en telefoon gepland op mijn werk, zit alle terugbellers op te sparen voor vanmiddag, en ze hebben nog niet gebeld. De ochtend is nog niet voorbij natuurlijk, maar het begint wel op te schieten. Vanmiddag moet ik dus echt dingen gaan doen waardoor ik niet altijd zomaar op kan nemen. Kom op, ziekenhuis, bel.
Ja, goeie, ik heb de siroop net gedronken met verse munt en bruiswater en dat vond ik heel lekker! Ik las ook nog de combi met grapefruit, ga ik ook eens proberen.
Vrij bekende combi, maar echt mijn favoriet met vlierbloesem is met gember en limoen en dan spa rood.
Ik zie de postnl bus al heel lang verderop in de straat staan en ik verwacht een pakketje. En ik moet plassen maar durf niet want staat ie er dan net voor de deur natuurlijk.
En gin tonic met vlier ![]()