Ik proefde laatst ergens vlierbloesemsiroop aangemaakt met pils en dat was verrassend lekker?
leek me echt goor maar was heel spang
Je hebt ook bier van Gebrouwen door vrouwen met vlierbloesem. Erg lekker!
Ja die bloesem blond? Dat ken ik wel! Maar vond het idee van vlierbloesemsiroop aangemaakt met bier toch wat anders
maar heel lekker
Ja die bedoelde ik inderdaad.
Heb het zo koud heb de verwarming aangezet de groeten
die van mij slaat gewoon vanzelf weer aan 's ochtends zo koud is het ![]()
Ik zit met een trui aan onder een dekentje omdat ik weiger de verwarming aan te zetten
Ik ben nu 2x bij een lieve masseuse geweest en ik ben niet eerder zo ontspannen geweest. Val gewoon bijna in slaap steeds. Heel fijn! Maar deze vrouw is erg spiritueel, en dat ben ik totaal niet. Ze heeft ook steeds over dat ze lijntjes naar boven heeft die vertellen wat ze bij moet doen. En dat er visite kwam voor mij. Ik weet dan gewoon niet zo goed hoe ik moet reageren. Nu maar steeds, ohh okay
. Heb niet per se behoefte om het daarover te hebben namelijk, wil gewoon even ontspannen.
Volgende week weer richting de 30 graden!!!
Ik heb voor volgende week zondag 37 graden staan?! Absurd
Ja ik zag het, weeronline zegt 29 graden voor die dag dus ik hoop dat mijn Apple weerapp er naast zit ![]()
Die apple weerapp doet heel vaak bijzondere voorspellingen voor de laatste dag zie ze op dat moment laten zien, wordt 9/10 keer ‘ineens’ wat anders als er een nieuwe dag verschijnt
Ja voor komende maandag/dinsdag stond er ergens vorige week ook 31 graden en dat is nu gewoon 18 graden en 24 graden.
Apple weerapp is mega inaccuraat, verdient echt geen aandacht die voorspellingen ![]()
Google ook niet? Die wisselt echt elke dag, maar heb het idee dat dat bij Weerplaza ook zo is.
Hij is nu al bijgesteld naar 32 en Google zegt 29. Daar kan ik mee leven ![]()
Ik moest voor werk naar een symposium + netwerkborrel. Tijdens het symposium lukte het me nog wel om met verschillende mensen even een praatje te maken en wat informatie uit te wisselen, maar tijdens de borrel ging bijna iedereen bij zijn collega’s staan met een super gesloten houding?? Na een uur mij best te doen om me er een beetje tussen te komen en met nog een enkele persoon (dit was o.a de fotograaf haha) gesproken te hebben die ook alleen was gekomen heb ik mezelf, na wat bittergarnituur, maar weekend gegeven ![]()
Ik herinner me ineens mijn droom. Namelijk dat ik een dikke grijze haar op mijn kin had groeien!! Het was ook echt een centimeter lang. Gelukkig was het maar een droom.
Een van de schoonmaaksters op werk is doof en is aan het bellen met iemand. Voor een “doof gesprek” is het enorm luid?? Had dit echt niet verwacht ofzo
Mijn gemiddelde telefoon gesprek gaat niet zo hard haha
Misschien snap ik het niet hoor maar dit lijkt me extreem logisch?