Klopt het wel dat het 23 graden is? Hier is het alweer veel warmer
Waarschijnlijk zit de zon op je ramen? Vergelijk het met een serre of broeikas, die werken ook zo.
Dit ja en bakstenen nemen ook warmte op dus als de zon op de zijkant van je huis staat waar geen ramen zitten, kan het alsnog warmer worden.
Ik woonde een tijd ergens waar dit echt bizar was, het liep enorm opliep als de ramen dicht gingen. Volgens mij kwam het daar gewoon uit de muren en was de handeling ramen openen daar maar een korte onderbreking van.
Oh wow dit was in helemaal vergeten, maar dat was precies zo in mijn ouderlijk huis. De warmte bleef nachts van de muur stralen, het leek wel een ovenā¦
In de winter was dit wel fijn omdat dan elk beetje warmte er ook in ging, maar in de zomer echt onnodig en dan verlangde ik naar muren van klei of leem zoals in Portugal en Spanje ![]()
![]()
![]()
Weet natuurlijk niet waar @Sobremesa woont, maar waar ik woon is het nu 22 graden en wordt het volgens de verwachtingen ook niet veel warmer.
@Sobremesa ik zet juist alles open als het buiten minder warm is dan binnen en als het kan dan ook nog tegenover elkaar. Dan koelt het altijd wel wat af in huis.
Ik doe vandaag een hele random test waarbij ik op 1 oksel gewoon roldeo heb aangebracht en de andere
aloe vera gel. Wel die van holland & barret. Ik zweet niet zoveel van mezelf moet ik zeggen maarja mn oksel is nog geurloos aan die oksel na 20 min. Fietsen in de hitte.
Ik zit echt te genieten van de Pinkpop-livestream, ook van wat ik helemaal niet ken en anders nooit zou luisteren. Aanrader als je ook zit te vegeteren op de bank omdat het te warm is om iets te doen.
Dit zal het inderdaad zijn, samen met dat het in de bakstenen zit zoals @ellegirltalk zegt. Even doorbijten helaas met de temperaturen de komende dagen.
Ja he! Zo gezellig om te kijken, al heb ik hem nu ff uit gezet vanwege Suzan en Freek (en die meid ervoor). Nu al zin in The Cure vanavond
Haha, ja, bij mij staat het geluid nu ook even uit inderdaad. Maar Lauren Spencer Smith die daarvoor was wel met plezier geluisterd. En ook zin in Franz Fredinand, Idles en Editors zo!
Ik droeg eerst altijd zwart en nu draag ik soms outfits zonder zwart. Heb zelfs een gele tas gekocht en ben elke keer zo blij als ik die tas zie. Staat zo vrolijk! Vind dit een leuke verandering!
Slaapt mān baby een keer midden in de nacht, lig ik al een half uur wakker door het onweer ![]()
(Nee oke, mag niet klagen over baby, die doet het heel goed 's nachts⦠maar irritant dit⦠)
Ik word net wakker en het is stil⦠te stil⦠is mn ventilaties/koelsysteem helemaal uitgevallen, stop doorgeslagen en stekkerproed biedt geen soelaas. Nee mevrouw sorry, komen we nier voor in het weekend⦠ach ja ik zet wel een raampje open in 30 graden!
Zo kut! Kun je ergens heen waar schaduw is nu? Of vanmiddag naar de bios, daar is airco?
Ik heb nog een keer gebeld omdat mn buurvrouw het ook heeft en nu moet ik thuis blijven tot iemand komt
. Heb gelukkig wel een ventilator!
Nou hopelijk komt er snel iemand!
Mijn vader is eind vorig jaar overleden. Mijn moeder woont in NL en ik woon in het buitenland. Ik bel nu best vaak mān moeder om gewoon te praten en te vragen hoe het gaat etc maar het is altijd zo negatief, ik vind het lastig om te bellen
Het is altijd negatief, klagen, etc. En ik snap het, maar ik zie er de laatste tijd tegen op om te bellen. En dan voel ik me weer zoān egoistische dochter
blegh
Ik heb bij de normal handzeep gekocht die precies ruikt zoals wc eend ![]()
Wat een sterke, respectvolle mensen zijn Molukkers zeg. Afschuwelijke geschiedenis hebben wij toch ook als Nederland.