Mijn man is een paar dagen weg voor werk en op de één of andere manier voel ik me dan ineens heel alert op alles rondom m’n huis. Blegh als iemand nog tips heeft om rustig te worden en meer comfortabel te voelen
Woon je echt afgelegen of gewoon met buren om je heen?
Muziek/tv aan, en voor je gaat slapen een podcast oid. Lampje op de gang aanhouden kan ook.
Ik heb dit ook heel erg, echt kut… voor mij helpt ramen dicht (ivm geluid) en slapen met oordopjes in.
Nee helemaal niet afgelegen zelfs, gewoon in een rijtjeshuis in woonwijk
Oh joh dan gebeurt er niks beloof ik je uit de grond van mn hart.
Ja en bizar dat het 75 jaar moet duren voor we excuses krijgen aangeboden.
Ik twijfel een beetje of het chill is om met deze hitte naar een spa te gaan. Lijkt me wel nice om gewoon een lekker bedje op een rustige zonneweide te hebben en te kunnen zwemmen zonder dat er kinderen rondrennen, aan de andere kant zijn de baden wel 33 graden dus is het ook niet echt afkoelen…
Mensen die met dit weer de hele dag hun haren los dragen vertrouw ik echt niet, hoe doe je dat in hemelsnaam zonder te smelten
Ik heb dus t gevoel dat mn hoofdhuid veel sneller gaat zweten als ik het vast heb, dus ik heb het ook liever los.
Dit heb ik inderdaad ook @Spaarlamp.
Daarnaast wordt mijn haar heel erg snel nattig door zweet en als ik mijn haar los draag is het de onderste haarlaag dus zie je het nauwelijks. Als ik het vast draag lijkt het een soort van wetlook in mijn nek, niet echt wat ik zoek haha
Haha wow ik heb hier nog nooit over nagedacht, terwijl ik veel en lang haar heb.
Ik heb geen tips, behalve dat m’n katten wel helpen met het idee dat je snel denkt ohh vast een kat als je wat hoort. Ik herken het gevoel helaas dus wel en ik ga vaak bij mijn zus slapen als m’n man niet thuis slaapt of pas heel laat thuis komt. Anders slaap ik gewoon echt amper want ik ben een held op sokken en haat alleen thuis zijn laat op de avond / nacht.
Hopelijk helpt wat lampjes en een muziekje aan.
Lijkt me super chill! Ik had op bali ook een hostel met sauna (ja hate me) en ik vond sauna alsnpg erg lekker
misschien kam je naar een spa waar je ook kan zwemmen in natuurwater?
Kut ik heb gewoon niet genoeg haar haha, ik heb maar één haarlaag denk ik. Ik heb het ook altijd vast als het zo heet is, vind het te warm anders maar idd ook tegen die wetlook in de nek
Hahaha maar heb je niet een rand haar in je nek waar dan het haar van boven op je hoofd overheen valt? Dat bedoel ik in ieder geval ![]()
Dat haar in mijn nek vangt het vocht op en dat langere haar van bovenop mijn hoofd valt er overheen.
En tja eigenlijk moeten we ook schijt hebben natuurlijk aan die wetlook of zweet waar dan ook. Je kan er niks aan doen dat je zweet en van de gedachte ‘oh shitnik zweet zoveel, zien andere dit bahbah etc.’ ga ik in ieder geval alleen maar meer zweten ![]()
Ja love dit haha. De nacht goed doorgekomen! En er is natuurlijk niks gebeurd geeft moed voor aankomende nacht
Nou heb 3 nachtdiensten overleefd in deze hitte. Nu lekker slapen en vanavond weer jahoe!
Omg heb een taartje bij m’n naam, zit hier al 8 jaar Jezus!!! Weten jullie mn radio optreden over dat ellegirl wegging nog? Heel cringe.
Nee! Dat ligt aan mijn geheugen niet aan jouw optreden. Heb je het nog?
Nee het was op 3FM destijds. Heb tussendoor wel een paar keer een nieuwe telefoon gekocht is kwijtgeraakt denk ik ;).