Ohhh ja dat bedoel je!
Oh ja dat heb ik idd wel haha
Zonnebrand prijzen⦠wtf?! Ja er zijn vaak aanbiedingen en goedkopere en duurdere merken, maar ik vind 25 euro voor een fles nivea echt niet normaal.
1x in het voorjaar naar Duitsland rijden en groot inslaan voor de hele zomer š„¹. Die prijzen in NL zijn echt niet normaal.
Als je dicht bij de Duitse grens woont of (iemand kent die) binnenkort naar Duitsland gaat: Ambre Solaire is daar ongeveer een derde van de prijs in Nederland
Van Nivea weet ik het niet, maar die prijs zal vast vergelijkbaar zijn.
En @mikselke In de zomervakantie rijden we door Duitsland, ik ga dan zeker bij de eerste beste DM even inslaan. Voor nu vind ik het de rit ( ruim 1,5u enkele reis) nog niet waard.
Ik vind de zonnebrand van hun eigen merk en dan in witte verpakking (sensitive) overigens heel fijn. Gebruik eigenlijk altijd die van hun eigen merk, vind Nivea niet beter/fijner.
Je kan beter naar een ādie grenzeā gaan, zitten inmiddels wel bijna door heel NL. Niemand gaat toch 1.5 uur rijden voor die mega basic DM. En zoveel goedkoper is het ook niet eens meer maargoed.
Nou nivea start met 8,95 daar vs 25 hier. Dat is geen kleine besparing. Wil je daarvoor 1,5 moeten rijden zou je eigenlijk wel bijna een jaar aan drogisterijproducten moeten inslaan
maar genoeg mensen die dat doen.
En je kan er toch gewoon een leuk dagtripje van maken? Genoeg leuke plekken in duitsland en dan is even langs de dm gewoon een bonus.
Zelfs action heeft nivea. En de zonnebrandcreme van hun āhuismerkā daar lijkt evengoed te werken haha. De dm is so overrated op dit forum lol
Meer mensen die zich zo suf voelen? Ik voel me alsof ik slaapmedicatie ingenomen heb maar dat is niet zo. Vind het heel naar!
Ik wou net zeggen je hoeft geen dure zonnebrand te kopen, Action is net zo prima
Ik weet dat de AH van 't weekend een 1+1 bonus had voor zonnebrand, dus heb toen wat meegenomen. Maar anders vind ik de prijzen ook echt absurd hoor. Gaat nergens over.
Heb 2 jaar geleden ook ingeslagen in Frankrijk, maar dat is nu dus helaas op haha
Lol. Ik vind de dm leuk. Ben er vorig jaar in Italiƫ geweest en heb echt heerlijke wasmiddelen en huisparfums ingeslagen. Misschien is het assortiment daar anders dan in Duitsland maar ze hadden veel wat ik nooit in nl heb gezien en echt flink goedkoper.
Lidl heeft ook zonnebrand voor normale prijzen! Van cien
Ja die is echt verrassend fijn! Laatst uit nood moeten kopen maar ik zou 'm opnieuw kopen
Die heb ik (groene fles), maar vind de geur echt heel onprettig. Te parfumachtig, en blijft ook plakkerig
ZonnebrandcrĆØme van de hema is heel fijn en werd laatst hier op het forum ook getipt. Nu in de aanbieding, tweede halve prijs.