Alle producten van Cien zijn oranje toch?
Edit: Ah ik zie online iets met Love your planet? Zegt me niks, die oranje flessen zijn oprecht fijn. Smeert goed uit
Alle producten van Cien zijn oranje toch?
Edit: Ah ik zie online iets met Love your planet? Zegt me niks, die oranje flessen zijn oprecht fijn. Smeert goed uit
Mijn kind kan (tot nu toe) maar tegen 1 zonnebrand en die is van Nivea. De rest krijgt ze uitslag. En zo duur idd. Dan is de DM wel echt chill qua prijs.
Ja, die zijn echt anders. Love your planet is vegan en zonder microplastics. Die lijn heeft ook ooit echt slechte testresultaten gehad, dat de spf niet gehaald werd. In diezelfde test kwam de gewone Cien toen als een van de beste naar voren. Echt een andere lijn dus.
Ik heb van die oranje de sport-variant, eigenlijk alleen vanwege het fijne formaat van 50ml, en die vind ik ook fijn. Kan ook goed voor je gezicht.
Wel grappig, ze hebben factor 50 voor de gevoelige huid, en voor kids. Vroeg me meteen af wat het verschil kon zijn, meestal koop ik kinderzonnecreme omdat die vaak goed is voor mān gevoelige huid. En de ingrediĆ«ntenlijst is effectief identiek!
Deze had ik een paar jaar geleden ook en zit inderdaad een heel muffe parfumgeur aan
Ik ben dit weekend naar Duitsland gereden via Bad Bentheim en het was zo intens bij de grens! Er stond een dikke file en zo ongeveer 50% van de voertuigen moest aan de kant voor een flinke check. Er stond een gast met een mitrailleur paraat voor onze auto, echt mega intimiderend. Mijn vriend wilde eigenlijk zonder paspoort gaan, ik heb hem nog op pad gestuurd om hem op te halen (dat was twee uur om). Maar blij dat ik daar zo streng over was, anders konden we wel weer omkeren bij de grens.
Mijn buurvrouw belde net aan omdat ze een plant in de tuin had gezien die blijkbaar alle andere planten verstikt. Toen heeft ze me daarna geholpen om de tuin weer een beetje netjes te maken, zo lief en gezellig ![]()
Die lui zijn echt gek geworden. Kwam dit weekend vanaf grens met Zwitserland met de tram Duitsland in. Tram werd stilgezet, 5 agenten erin die āAuschweissā riepen. Iedereen werd gecontroleerd. Kreeg er helemaal WO2 vibes van. Begreep dat het echt standaard was.
Had een reactie geplaatst maar dacht het ging over Zwitserland in gaan, daar was het altijd al heftig. Absurd wel hoor.
Door de pol over buren dacht ik even aan iets van afgelopen week. Ik woon dus sinds kort in een straat waarin bijna iedereen gepensioneerd is en ik ben dertiger. Op onze vrije dag gingen mijn vriend en ik overdag een rondje lopen. Een overbuurman was bezig in zijn voortuin en knoopte helemaal blij een gesprekje aan. āNou, zie ik jullie ook nog eens! Hoe bevalt het wonen hier?ā nou super goed, daar wat over gezegd en hij zei nog dat het de laatste tijd zoveel rustiger leek met autos en dat dat vast kwam omdat veel mensen nu elektrisch reden. Dus ik zei, nou ons zul je wel horen want wij hebben geen elektrische auto en gaan beiden vroeg weg voor ons werk. Toen pas viel bij hem het kwartje van āoh daarom zie ik jullie niet vaak, jullie zitten nog volop in het werkende leven!ā. Echt grappig dat hij daar niet aan had gedacht omdat hij al lang en breed uit het āwerkende levenā is.
Ik dacht ook wel: man ik moet nog dertig jaar werken en ik wil liever nu al met pensioen. Mijn vriend grapte later in onze wandeling nog dat hij misschien slechthorend was en het daarom zoveel rustiger klonk op straat š„¹
Ik ben zoooo toe aan vakantie maar ik moet nog een week ik heb zelden zo afgeteld zeg
Heb vandaag vrij āgenomenā (ben zzp-er) en heb vanochtend hardgelopen, gepoetst, wasje gedaan⦠maar nu voelt het stom om binnen op de bank te hangen (of buiten in de tuin) gezien het nu nog een beetje āfrisā is en het later in de week veel warmer wordt. Ik weet alleen niet wat ik dan WEL wil doen
Ik overweeg zelfs maar weer wat te werken (achter de computer) maar dan kan met heet weer eigenlijk ook prima ![]()
Oftewel zoān rusteloos dag dat je jezelf niet echt rust gunt maar waarschijnlijk uiteindelijk ook niet zoveel doet ![]()
OH EN! Ik heb een vriezer vol ijsjes maar 1 vind ik helemaal niet lekker en daar zaten er vet veel van in de verpakking ![]()
Maar nu is het buiten lekker en later in de week waarschijnlijk te warm, dus ik zou het er lekker van nemen!
Ja maar dat is dus nu mijn dilemma vooral: wat ga ik buiten doen?? Want ik zit nu nog binnen haha. Dus het voelt zonde om nu binnen te blijven, in mijn tuin is het sowieso wel bloedheet, maar ik heb verder niet echt een plan om buiten de deur te doen. Misschien wandel ik naar de kringloop, maar ik vermoed dat die gesloten gaat zijn (ze communiceren niet online). Dat is het enige plan wat ik kan bedenken maar heb nog een hele dag
(haha third world problem jemig!!)
Kun je naar het strand of de bossen of zo? Of in een parkje met wat lekkers en een boek, tijdschrift of je telefoon?
Hahaha ik voelde op kantoor iets knappen onder mijn zomerbroek en mijn onderbroek blijkt volledig gescheurd? Rechterkant is volledig los
Dus die kon ik weggooien
Strand zit hier niet nee, bos kan op zich maar daar ben ik vanochtend al geweest met hardlopen. En in een parkje kan maar dan zit ik toch liever in mijn eigen tuin in mijn ligstoel! Ik denk dat dat gewoon toch het plan wordt want de kringloop is gesloten. Dank voor het meedenken! Ik merk gewoon dat ik snel onrust ervaar als ik een dag vrij pak en er gewoon even aan moet toegeven, komt goed
Mijn boek ligt al klaar!
Heerlijk met een boek in je bikini in de tuin met wat lekkere snacks en een koud drankje. Heerlijk.
Ik herken het hoor want ik zit met hetzelfde
ik heb gisteren heel hard/veel te lang gewerkt en net therapie gehad dus heb mezelf vrij gegeven vandaag en ik weet dat ik naar buiten moet maar ik kom niet tot een plan. Wil het liefst op een kleed onder een boom in de schaduw in een park, maar dat voelt raar in het āparkā bij mij in de buurt (zie daar nooit iemand liggen?) en ergens heenrijden voelt weer als zoān onderneming, en in mijn tuin is juist alleen maar schaduw en dat vind ik ook deprimerend, als ik de zon niet ZIE ook al wil ik in de schaduw (en ik heb geen ligbed of gras om in te liggen).
Oh ik mis het Erasmuspark in amsterdam ![]()
Ik ben net achter mān computer gaan zitten om te werken? Maar moet dat eigenlijk niet doen geloof ik
Weet trouwens niet of deze vraag al vaak voorbij is gekomen maarrrrr wat zijn jullie lievelingsijsjes?? (mijn vriezer zit vol maar ik denk niet lang meer hehe)
@boonie ohh ja herkenbaar! Helemaal na een drukke dag (of dagen, in mijn geval) vind ik het extra lastig om dan rust te pakken. Moet er dan echt inkomen. Daarna gaat het me fantastisch af hahaha.
Ik ben ook zoān oude zeikmuts die aan het water meteen last krijgt van haar rug (note to self: klapstoeltje kopen) dus dat voelt ook allemaal als gedoe idd.
Ik ga zo toch in de schaduw in mijn tuin liggen met alvast ijsje nummer 1! Ik dacht er ook aan om toch nog even te gaan werken maar⦠nee, morgen weer een dag. Hoop dat je je rust nog vindt!