Wat je even kwijt wil #72

Deze van Solero, ook in aardbei en nu 2e bak halve prijs bij AH. Zo lekker!

Of deze, ik haal die bij AH of Amazing Oriental:

4 likes

Ohhh goed idee, ik moet weer eens naar de Amazing Oriental :smiley: Dank!

1 like

Marsijsjes
Waterijsjes: mango

2 likes

Ik vind deze echt de allerlekkerste waterijsjes. Dan wel echt deze van de AH, andere merken vind ik niet lekker, haha.

Dit was ook echt mijn nr1 zwangerschapscraving en was de gelukkigste vrouw op aarde toen ik na mijn keizersnede er ook een kreeg, haha.

20 likes

de mango festini van Jumbo huismerk is echt :100: :100: :100:

image

15 likes

Ik ook gewoon dit, of die sunlollys van de Lidl of raketjes of perenijsjes.

3 likes

Ja deze bedoel ik :smiling_face_with_three_hearts:

Als m’n kind dadelijk niet meer op me slaapt kan ik opstaan en ga ik er ook 1 pakken :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Deze zijn zo lekker idd! :smiley:

De doos caramel attractions van Haagen Dasz, alleen de cookies & cream moet ik niet hebben.

2 likes

Mijn Lidl had laatst deze in de aanbieding en die zijn verrassend lekker!

14 likes

Jaa, deze zijn lekker!

Ik vind trouwens de Magnum gold caramel billionaire (wat een naam voor een ijsje, dit had korter gekund) ook echt lekker. Maar met warm weer vind ik waterijs lekkerder.


Ohh, ik heb na 2 jaar ziektewet en 1 jaar re-integreren eindelijk weer een vast contract! Er was een lange tijd dat ik twijfelde of het werkende leven ooit nog zou lukken omdat ik steeds maar terugviel in mentale shizzle, maar nu werk ik ergens waar ik echt op mijn plek ben en mijn mentale shit ook gewoon er mag zijn en mag ik gewoon blijven :pray: :pray:

112 likes

Ik heb hier de neppe van van Lidl en vind ze dus niet zo lekker :sob: Maar die smaken wellicht anders. Is bij deze dat witte ook een soort roomijs of gewoon waterijs?

1 like

Ik heb vakantie maar ben aan het klussen in huis. Dus ik ben continu bezweet én stoffig. Dus dan moet ook alles weer gestofzuigd worden nou dan druipt het zweet echt overal vanaf

Ik heb al wat gewone solero’s naar binnen gewerkt afgelopen dagen, maar zijn deze nóg lekkerder?

Mini magnum double caramel. Kost een vermogen maar ik vind dit echt het alllllerlekkerste ijsje ever

5 likes

Liuk

8 likes

Jaaaaa dit was ook mijn craving! En ik had die ijsjes al zeker 15 jaar niet meer gegeten voor die tijd :joy:

1 like

Vind ik wel, maar over smaak valt te twisten natuurlijk.

5 likes

Ik ben hier ook echt zo gek op. Een Spaanse variant met Ola smaken is helemaal mijn lievelings, maar dit is een goede tweede.

2 likes

Snotver ik heb voor het eerst in mn leven op maat gemaakte oordoppen maar ik snap echt niet hoe ik die krengen goed in krijg. Bet onnozel. Ben er helemaal gefrustreerd van.

2 likes