Ja ik vind dat ook altijd gepruts! Moet echt met een draaibeweging erin
Precies de reden dat ik ze in de praktijk nooit gebruik en mân Loop-oordopjes pak
Kwartslag draaien!
Ik maak danoontje ijsjes haha
Yes @S.onrisa ik steek ze in mijn oor met het âuitstulpselâ naar voren gericht en dan draai ik ze een kwartslag omhoog om ze goed te doen.
Omg!! Jaaaa geniaal
Ik heb speciale gel (soort glijmiddel) om ze in te doen, omdat mijn oren superdroog zijn en ik ze anders niet in krijg.
Als ik die gel niet mee heb dan gebruik ik spuug.
Pfff ik ben gescamd. Ik had online een leuk vaderdagcadeau gezien (customized) en besteld. Omdat ik wat aan de late kant was extra betaald voor extra snel verwerken van de order en express shipping.
Sowieso was het ondanks dat niet op tijd. Maar volgens de track and trace is het ergen in California afgeleverd.
Dus ik even Googlen, allemaal recente (van nadat ik besteld heb, dus had het niet van te voren kunnen weten) reviews en berichten met precies hetzelfde probleem: Pakket is op een totaal willekeurige plek in de US geleverd, klantenservice reageert niet.
Gelukkig heb ik via PayPal betaald, ga mijn geld maar via hun terugvragen.
Hehehe lekker voor de rest van de week vrij genomen ![]()
![]()
![]()
Thanks allemaal voor jullie oordopjestips. In ieder geval blij dat ik niet de enige ben die er last van heeft!
Lukt me alleen nog steeds niet ondanks alle goeie tips. Het lijkt wel alsof ik ze helemaal Ze lijken helemaal niet te passen. ![]()
Ga morgen wel weer proberen. Moet ook ongesteld worden dus kan het tĂłtaal niet hebben nu.
En anders zeker even teruggaan en hulp vragen. Bij mij bleek uiteindelijk dat één kant praktisch onmogelijk was om in te doen, dus die hebben ze toen opnieuw gemaakt.
Die op maat gemaakt van mij passen wel, maar ik vind die van schuim voor een smalle gehoorgang toch lekkerder zitten en beter dempen. Verder de hoop opgegeven dat oordoppen het gezaag van mijn vriend dempen en een eenpersoonsboxspring gekocht ![]()
Zo klaar met deze buurt⊠nu heeft er weer een of andere gek een piepend apparaat in de ondergrondse container gegooid en hoor je elke 5-10 seconden 3 piepjes. Heel irritant.
Er is een pizzeria in mijn stad die vaak wordt aangeraden en daar ben ik zeven jaar geleden een keer geweest maar toen weggelopen omdat er op de menukaart stond dat je je pizza niet mocht delen en dat vond ik zo belachelijk dat ik eigenlijk niet terug wil maar ik ben ook heel erg benieuwd naar de pizza.
name and shame a.u.b.
Haha grappig. Hier moest het hele gezin er letterlijk van kokken. Ik gooi niet snel eten weg. Maar deze bleven zolang in de vriezer liggen dat ze uiteindelijk de kliko in gegaan zijn.
Ah nee wat zonde! Echt mân lievelings!
Oâpanuozzo in Utrecht? Althans daar staat het ook op de kaart (de pizzaâs zijn wel fantastisch idd)

