Wat je even kwijt wil #72

Ja ik vind dat ook altijd gepruts! Moet echt met een draaibeweging erin

6 likes

Deze is mijn lievelings. Superlekker!

6 likes

Precies de reden dat ik ze in de praktijk nooit gebruik en m’n Loop-oordopjes pak

1 like

Kwartslag draaien!

1 like

Ik maak danoontje ijsjes haha

11 likes

Yes @S.onrisa ik steek ze in mijn oor met het “uitstulpsel” naar voren gericht en dan draai ik ze een kwartslag omhoog om ze goed te doen.

3 likes

Omg!! Jaaaa geniaal

1 like

Ik heb speciale gel (soort glijmiddel) om ze in te doen, omdat mijn oren superdroog zijn en ik ze anders niet in krijg.
Als ik die gel niet mee heb dan gebruik ik spuug.

3 likes

Pfff ik ben gescamd. Ik had online een leuk vaderdagcadeau gezien (customized) en besteld. Omdat ik wat aan de late kant was extra betaald voor extra snel verwerken van de order en express shipping.

Sowieso was het ondanks dat niet op tijd. Maar volgens de track and trace is het ergen in California afgeleverd.

Dus ik even Googlen, allemaal recente (van nadat ik besteld heb, dus had het niet van te voren kunnen weten) reviews en berichten met precies hetzelfde probleem: Pakket is op een totaal willekeurige plek in de US geleverd, klantenservice reageert niet.

Gelukkig heb ik via PayPal betaald, ga mijn geld maar via hun terugvragen.

1 like

Hehehe lekker voor de rest van de week vrij genomen :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

7 likes

Thanks allemaal voor jullie oordopjestips. In ieder geval blij dat ik niet de enige ben die er last van heeft!

Lukt me alleen nog steeds niet ondanks alle goeie tips. Het lijkt wel alsof ik ze helemaal Ze lijken helemaal niet te passen. :triumph:

Ga morgen wel weer proberen. Moet ook ongesteld worden dus kan het tĂłtaal niet hebben nu.

1 like

En anders zeker even teruggaan en hulp vragen. Bij mij bleek uiteindelijk dat één kant praktisch onmogelijk was om in te doen, dus die hebben ze toen opnieuw gemaakt.

1 like

Die op maat gemaakt van mij passen wel, maar ik vind die van schuim voor een smalle gehoorgang toch lekkerder zitten en beter dempen. Verder de hoop opgegeven dat oordoppen het gezaag van mijn vriend dempen en een eenpersoonsboxspring gekocht :v:t2:

2 likes

Zo klaar met deze buurt
 nu heeft er weer een of andere gek een piepend apparaat in de ondergrondse container gegooid en hoor je elke 5-10 seconden 3 piepjes. Heel irritant.

5 likes

Er is een pizzeria in mijn stad die vaak wordt aangeraden en daar ben ik zeven jaar geleden een keer geweest maar toen weggelopen omdat er op de menukaart stond dat je je pizza niet mocht delen en dat vond ik zo belachelijk dat ik eigenlijk niet terug wil maar ik ben ook heel erg benieuwd naar de pizza.

3 likes

name and shame a.u.b.

5 likes

Lekkerste ijsjes!

8 likes

Haha grappig. Hier moest het hele gezin er letterlijk van kokken. Ik gooi niet snel eten weg. Maar deze bleven zolang in de vriezer liggen dat ze uiteindelijk de kliko in gegaan zijn.

3 likes

Ah nee wat zonde! Echt m’n lievelings!

1 like

O’panuozzo in Utrecht? Althans daar staat het ook op de kaart (de pizza’s zijn wel fantastisch idd)

4 likes