Nou nee hoor!
Dat dacht ik ook, maar toen las ik het nog een keer en het is per artikel max. 5 stuks hahah.
Ik wil echt graag een keer naar een concert van Spinvis maar niemand wil met me mee
Ben ik de enige die het leuke muziek vind ofzo
Facebook event checken? Zijn vaak ook meer mensen die niemand hebben om mee te gaanâŠ
Je kunt een oproepje doen in het Concertentopic?
Ik zoek echt iets om documenten in te maken, een voedingsweekmenu in dit geval. Voornamelijk tekst dus met af en toe wat afbeeldingen.
Ik had wel al mân headers in canva gemaakt, haha. Maar het document zelf gaat niet omdat ik daar ook in moet kunnen aanpassen enzo.
Maar thanks anyway!
Wil je een shoplog in het show je aankopen topic posten? Ben wel benieuwd wat je gekocht hebt
Op dat vertonen van bewijs gaan ze dieper in, in seizoen twee!
@Kerselaar ja dat wil ik wel! Later vanmiddag, stay tuned
Indesign!
Succes! Ik probeer tape altijd zo snel mogelijk te verwijderen, als het verf nog nat is. Want anders droogt het op met de tape en dan trek je idd stukken verf eraf. Weet niet of je dit gedaan hebt, maar anders is het misschien een tip als je straks weer gaat verven
Ik ga binnenkort ook een muur verven dus was mee aan het lezen, maar hoe doe je dat dan met een tweede laag? Haal je het er dan na de eerste laag af en moet je dan opnieuw tapen?
Ja precies, wel een rotklusje maar alsnog minder rot dan verf er aftrekken.
Oh getver haha! Maar inderdaad beter dan dat je verf meetrekt. Dankjewel, ik had dit nog nooit gehoord maar dit gaat een hoop frustratie schelen denk ik
Ik dacht âevenâ langs te gaan maar er was een mega-rij
Haha true story
Welke stad? Ik ben zo in het centrum van Utrecht, als het niet bizar druk is wil ik ook wel even kijken
Ik zou Indesign proberen. Is wel even klooien voordat je het in de gaten hebt hoe het werkt, maar je kan er leuke dingen mee! Je kan sowieso met een email adres een week gratis proberen, dus als je een paar adressen hebt kun je even vooruit
Als ik iets moois wil doe ik het in Overleaf (wat vroeger ook ShareLatex was)
Update: Utrecht is om te huilen, superlange rij. Ik ga er niet aan beginnen
Rotterdam!