Goed voor je Limburgs
Ik ben zo ontzettend moe. Gisteren ook al, maar toch kon ik vannacht niet slapen? Zo typisch he. En ik werd ook nog eens om 3 uur 's nachts wakker van een nachtmerrie
Heee dat is in mijn stadje
Oh wat grappig dat het eerst Annies verjaardag heette, ken het juist alleen als Annies!
Kut ik heb een doorbraakbloeding en dat heb ik nog nooit gehad. Op internet lees ik dat het de betrouwbaarheid van de pil niet in de weg staat, betekent dat dat ik gewoon de pil door kan / mag slikken? Of juist nu meteen mijn stopweek inlassen (dan ben ik er maar vanaf)? Is het per persoon verschillend hoe lang die doorbraakbloeding duurt?
Elke keer als ik een fimlpje zie over bijv. dieren die mishandeld worden, bossen die gekapt worden, kleine babydieren die gejaagd worden (bijv. gnoetje vs leeuw) en meer van dat soort dingen, dan ben ik altijd zo van slag…echt neergeslagen gewoon. Ik kan me dat zo aantrekken…ik probeer zulke fimpjes/berichten niet meer te bekijken maar af en toe komt t bij fb voorbij en dan zie ik alleen een thumbnail en ben weer zo
Ja, heb het ook wel eens gehad. Pil gewoon afgemaakt en daarna een stopweek ingelast. Vomd het een teken dat ik de pil iets te vaak doorgeslikt had.
Jaaaaaa ik weet welke je bedoelt! Ik kan nu niet rusten tot ik n gevonden heb haha. Die reclame was zo leuk!
Kun je goed parkeren op de ndsm werf?
Wij kunnen altijd wel een plekje vinden! Alleen als de rommelmarkt in de ijhallen is kan het soms wel ietsje moeilijker zijn
O Hahah het is voor straks.
iemand nog last minute kleine belangrijke solliciatiegesprektips ?
(ik vraag het bewust hier omdat hier meer mensen voorbij komen en ik straks al een gesprek heb haha)
Ja ik wil dat ook weten. Ik heb mijne zo om 1500 uur
oh succes! ik ben natuurlijk wel voorbereid maar misschien dingen waar ik nog aan kan denken
nog gelukt met vrij krijgen op het werk dus?
Ahh shit ik wilde al vragen WAAR! Dat is echt mijn droom.
Jij ook succes, hoe laat mag jij?
Ja ik werk nu thuis en heb een opdracht staan die ik nog moet doen en waarvan ik heb gezegd dat ik die vanmiddag doe. Ik doe hem wel ergens deze week in mijn eigen tijd …
Dat ongezien weg zien te komen geeft mij meer stress dan dat hele gesprek
Noem 3 positieve eigenschappen van jezelf en 3 negatieve eigenschappen!!
Haha sorry. Succes!! Gewoon jezelf zijn (cliché, i know, maar is wel zo!)
Tjeeezzz,
was ze inmiddels al in gesprek met iemand van school of de ha geweest? want haar gezondheid belemmert haar schoolloopbaan echt zo te horen!
een half uur na jou! ik moet me nog klaarmaken terwijl ik over een half uur moet vertrekken, oops haha