Wat je even kwijt wilt #10

Kan iemand een link vinden van de oude MacDonalds reclame waar een gezin in een auto zit? De vader rijdt en de rest zit niet op te letten. De vader ziet vervolgens een grote M en durft zelf niet te zeggen dat ie naar MacDonalds wil dus zegt ie “kijk eens jongens wat een hoog gebouw!” en dan kijken die kinderen uit het raam en zien ze de M en roepen ze: “MacDonalds! Happy meal, happy meal!” en dan zie je de vrouw geïrriteerd kijken en de man van " :woman_shrugging:goh ja kan er ook niets aan doen he, nu moeten we er wel heen"

Want elke keer als ik zo’n M zie zeg ik op die toon “MacDonalds! Happy meal, happy meal!” maar mijn vriend heeft die reclame nog nooit gezien

6 likes

Ik weet nog wel dat ik met mijn zus de grap had ‘wat een mooie boot’ maar ik weet niet of dat daadwerkelijk uit de reclame kwam? :grimacing:

Shoplog!

Hahah weet ik ook niet! Ik vond wel op fok een discussie of het ‘wat een hoog gebouw’ of ‘wat een hoge boom’ was hahaha. En jouw post doet me ook denken aan die reclame van ‘wat een leuke kinderen’

2 likes

Voor groenten en fruit dus vooral inderdaad :stuck_out_tongue: Ik ga straks even bij mijn grootste ah kijken of wij die ook hebben!

1 like

Ik zag net een vacature en er stond: “werkplek van de zaak (BYOD)”
Dus ik dacht eerst aan booze… maar dat kan natuurlijk niet dus toen dacht ik oh nee ze bedoelen natuurlijk dog. Je mag je hond meenemen naar kantoor!! Vet leuk

Toch nog maar even gegoogeld voor de zekerheid, is het device :joy: Ben ik nou zo dom? Jezus, zeg gewoon dat je je eigen laptop nodig hebt. :facepalm:

37 likes

Zo koud moet maar weer eens mn winterjas te voorschijn halen.

1 like

Ik zat gisteren op het terras met een vriendin te genieten van de laatste middag terrasweer toen er opeens wat aan de hand was tegenover ons, allemaal politie, een paar ambulances, brandweer en op een gegeven moment een traumahelikopter. We gingen er een beetje vanuit dat er iets ergs gebeurd zou zijn, een auto te water of een zelfmoordpoging of zo. De jongen van de bediening was er ook de hele tijd mee bezig en kwam af en toe kijken. Komt hij op een gegeven moment naar ons toe: ‘Er is een baby geboren!’ Bleek dat er in het café tegenover ons dus een vrouw bevallen was. Het was zo een apart moment, het ene ogenblik ga je uit van iets ergs, en dan blijkt opeens het tegenovergestelde gebeurd te zijn. We hebben er maar even op geproost haha

47 likes

Ik wil ook echt heel graag gaan sporten maar ik mag niet van mezelf en ik verveel me. Kan wel aan mijn thesis en vakken voor volgend blok gaan werken maar eh. Ik zit nog zo fijn in het geluk van mn superleuke vak van afgelopen blok ;-;

En ik mag niet nog meer extra vakken volgen en dat vind ik ook stom

herfstvakantie.

Maar wel een kapot goed verhaal voor die baby haha.
“Ik ben in een cafe geboren”

18 likes

Jaa wij vroegen ons ook al af of ze de rest van haar leven gratis mag terrassen daar #gierigegerda’s

12 likes

Goed voor je Limburgs

7 likes

Ik ben zo ontzettend moe. Gisteren ook al, maar toch kon ik vannacht niet slapen? Zo typisch he. En ik werd ook nog eens om 3 uur 's nachts wakker van een nachtmerrie :partying_face:

Heee dat is in mijn stadje

Oh wat grappig dat het eerst Annies verjaardag heette, ken het juist alleen als Annies!

Kut ik heb een doorbraakbloeding en dat heb ik nog nooit gehad. Op internet lees ik dat het de betrouwbaarheid van de pil niet in de weg staat, betekent dat dat ik gewoon de pil door kan / mag slikken? Of juist nu meteen mijn stopweek inlassen (dan ben ik er maar vanaf)? Is het per persoon verschillend hoe lang die doorbraakbloeding duurt?

Elke keer als ik een fimlpje zie over bijv. dieren die mishandeld worden, bossen die gekapt worden, kleine babydieren die gejaagd worden (bijv. gnoetje vs leeuw) en meer van dat soort dingen, dan ben ik altijd zo van slag…echt neergeslagen gewoon. Ik kan me dat zo aantrekken…ik probeer zulke fimpjes/berichten niet meer te bekijken maar af en toe komt t bij fb voorbij en dan zie ik alleen een thumbnail en ben weer zo :pensive:

1 like

Ja, heb het ook wel eens gehad. Pil gewoon afgemaakt en daarna een stopweek ingelast. Vomd het een teken dat ik de pil iets te vaak doorgeslikt had.

Alsof het gratis is bij Flying Tiger Nijmegen :sweat::

4 likes