Ik heb donderdag eindelijk een sollicitatiegesprek! Ik was aan de telefoon wel echt super mat want net wakker, maar ik hoop dat het wat wordt!
Weet iemand hier een teksteditor programma waar je MOOIE bestanden mee kan maken?
Dus niet Word, want bah.
#DURFTEVRAGEN
Ah leuk, wat voor werk is het?
In een cafetaria! Dus echt helemaal niet spannend, maar wel gezellig denk ik
Prima toch! Succes alvast
Half november was €700, februari was de goedkoopste maand met €600 volgens skyscanner, verder heb ik het niet helemaal bekeken, maar rond kerst zal het wel weer duurder zijn.
Euhm ik weet niet zo goed wat je wil maar misschien zoiets als canva.com? Daar heb ik mijn CV mee gemaakt en ik maak er ook altijd uitnodigingen mee.
24 euro uitgegeven bij de Tiger het ging nog beschaafd ook. Het was alleen heel druk. Maar ben niet geduwd !
Ik dacht dat je maximaal 5 items per klant mocht? Niet dus?
Nou nee hoor!
Dat dacht ik ook, maar toen las ik het nog een keer en het is per artikel max. 5 stuks hahah.
Ik wil echt graag een keer naar een concert van Spinvis maar niemand wil met me mee
Ben ik de enige die het leuke muziek vind ofzo
Facebook event checken? Zijn vaak ook meer mensen die niemand hebben om mee te gaan…
Je kunt een oproepje doen in het Concertentopic?
Ik zoek echt iets om documenten in te maken, een voedingsweekmenu in dit geval. Voornamelijk tekst dus met af en toe wat afbeeldingen.
Ik had wel al m’n headers in canva gemaakt, haha. Maar het document zelf gaat niet omdat ik daar ook in moet kunnen aanpassen enzo.
Maar thanks anyway!
Wil je een shoplog in het show je aankopen topic posten? Ben wel benieuwd wat je gekocht hebt
Op dat vertonen van bewijs gaan ze dieper in, in seizoen twee!
@Kerselaar ja dat wil ik wel! Later vanmiddag, stay tuned
Indesign!
Ik ga binnenkort ook een muur verven dus was mee aan het lezen, maar hoe doe je dat dan met een tweede laag? Haal je het er dan na de eerste laag af en moet je dan opnieuw tapen?