Wat je even kwijt wilt #10

Ik ben begonnen aan seizoen 2 maar ik trok die nieuwe advocaat met haar dummy’s heel slecht. Wordt het beter?

Ja! Nouja. Zoals seizoen een. Alles aan bewijs dat de politie heeft wordt tegengesproken door de nieuwe advocaat. Ze gaat alles heel nauwkeurig na. Waaronder de route van de honden die op zoek waren naar haar lichaam en hoe dat niet overeenkomt met hoe het gepresenteerd is.

1 like

Ah ja oke. Ik vind dat wel lastig om naar te kijken. Ik snap dat alles volgens het boekje zou moeten, maar geen enkel project is perfect. Dus om nou met de route van de speurhonden te gaan uitleggen dat hij onschuldig is vind ik zelf wat ver gaan. Hetzelfde dan met die dummy die ze in die auto gooide, ze gooide hem op alle mogelijke manieren met veel en weinig bloed en dan zou dat maar moeten aantonen dat hij haar niet vermoord heeft?
Het is misschien niet helemaal gegaan zoals de politie denkt dat het is gegaan, maar zij waren er ook niet bij? Ik vind dat wat zij doet echt zoeken naar irrelevante dingen.

Huh wat. Ze gaat gericht op zoek naar al het ‘bewijs’ dat zij hebben en weerlegt dat. Het zijn geen irrelevante dingen, dat zijn precies de punten waardoor hij veroordeeld is. En ze laat zien dat het niet kan gegaan zijn op die manier. Haar uitgangspunt is dat er nooit gedegen onderzoek is gedaan naar al die losse dingen dus dat doet zij.

4 likes

Ik snap het helemaal, maar ik zelf ben daar niet in geïnteresseerd. Daarom heb ik seizoen 2 ook nog niet helemaal gekeken.

Hier ook!! Heerlijk, vandaag voelde echt als het juiste moment er voor haha.

1 like

Ik had een zwak moment vanochtend, dus had een chocoladereep gekocht.

En nu had ik net nog een zwak moment, dus is die HELE REEP al op. Oeps.

4 likes

Ik realiseerde me gisteren dat de antidepressivum z’n werk doen en dat is zo bizar om dat zo opeens te realiseren. Ik ben blij.

35 likes

Ik hoor nu op het nieuws over een varkensstal waar 8000 varkens staan en die staat in brand. Ik vind dit zo’n vreselijk idee, terwijl die beestjes waarschijnlijk sowieso klaar staan om geslacht te worden voor consumptie.

Ik vind dat ook zó zielig. Ze zijn zo hulpeloos, kan er slecht tegen.

Ik heb donderdag eindelijk een sollicitatiegesprek! Ik was aan de telefoon wel echt super mat want net wakker, maar ik hoop dat het wat wordt!

18 likes

Weet iemand hier een teksteditor programma waar je MOOIE bestanden mee kan maken?
Dus niet Word, want bah.

#DURFTEVRAGEN

Ah leuk, wat voor werk is het?

In een cafetaria! Dus echt helemaal niet spannend, maar wel gezellig denk ik

3 likes

Prima toch! Succes alvast :laugh:

1 like

Half november was €700, februari was de goedkoopste maand met €600 volgens skyscanner, verder heb ik het niet helemaal bekeken, maar rond kerst zal het wel weer duurder zijn.

Euhm ik weet niet zo goed wat je wil maar misschien zoiets als canva.com? Daar heb ik mijn CV mee gemaakt en ik maak er ook altijd uitnodigingen mee.

24 euro uitgegeven bij de Tiger :see_no_evil: het ging nog beschaafd ook. Het was alleen heel druk. Maar ben niet geduwd !

12 likes

Ik dacht dat je maximaal 5 items per klant mocht? Niet dus? :yum: