Wat je even kwijt wilt #10

Je kan kijken of iemand in jouw buurt naailes geeft! Zit er zelf ook onder en leer er echt veel van. Heb al een rok en een cape gemaakt en ga nu aan een jurkje beginnen. Heb een hele fijne lerares die je echt alles uitlegt, van patronen tot stofkeuze tot wanneer je welke steek moet gebruiken. Ze gaat me ook helpen met kleding die ik heb liggen verstellen :smiley:.

De naaimachines bij de lidl zijn top voor beginners en voor je portemonnee!

2 likes

Vervelend dat het niet goed ging. Kreeg je ook meteen je resultaat te zien?
Wanneer heb je de taaltoets? Hopelijk gaat dat beter!

1 like

Niet te lang aan denken, komt vanzelf goed!
Vanavond lekker jezelf verwennen en dan morgen weer met frisse moed aan de gang.

1 like

Mn zusje en ik zijn vandaag allebei tegelijk ongesteld geworden. En ik had al gedoucht (want kom van de fysio af) en toen is zij twee tepen Tony gaan halen :heart_eyes:

10 likes

Cynt?

Mn vriend gaat zo naar de mac, maar ik zit nog steeds in twijfel wat ik wil hebben :persevere:.
Sowieso frietjes met saus, maar wat erbij??? Kipnuggets? Mckroket? Quarterpounder? Ander broodje?
Help please

Welke enkellaarsjes met goeie hak kunnen jullie de hele dag op lopen?

Ik vond die visburger altijd lekker!

1 like

Nu zegt een chick over een andere chick ‘met je blubberlichaam’ in Utopia. Hier ga ik ook lang boos over zijn. Wat een nare mensen.

5 likes

Ik heb deze veterlaarsjes met een goede hak en die lopen heerlijk! Denk dat zo’n model sowieso vaak wel prettig loopt.

2 likes

Ik heb zojuist voor mezelf gekookt terwijl ik al 20 minuten naar de thuisbezorgd app had lopen staren. Dit is pas de 3e dag van m’n maand waarin ik geen eten buiten de deur wil halen, maar ik ben trots!! Kleine overwinning

17 likes

Dieheb ik altijd al een keer willen proberen! Maybe this is the night…
en nog kipnuggets voor als de burger toch niet zo lekker is haha. #hongerrr

1 like

Ohh kipnuggets. Ongeveer het enige wat ik mis nu ik geen vlees meer eet!

veggie mc chicken vond ik wel lekker

1 like

Ik ben gewoon zenuwachtig om m’n quiz te uploaden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Precies!!! Een slang🐍

1 like

Ik heb pannenkoeken gegeten. Lang niet zo gelukkig geweest.

7 likes

Ja lekker alle weken dezelfde dag werken dat is pas heerlijk

Ik vind van wel ja, haatte mijn onregelmatige rooster. En als je een andere dag vrij wilt kan je dat altijd regelen.

Ik ga binnenkort naar een nieuwe sportschool en ik heb nu al 1000 scenario’s bedacht waarin ik mijn toekomstige fitte boyfriend ontmoet, waarom ben ik zo :see_no_evil:

8 likes