Wat je even kwijt wilt #10

Heb een hoger cijfer gekregen :sunglasses:

Ik twijfel of ik naar de supermarkt ga voor snacks omdat ik niet meer hoef te leren van mezelf en graag iets lekkers wil voor tijdens het netflixen. Wel echt een beloning die ik totaal niet verdien dus voel me bij voorbaat al schuldig.

12 likes

Pff buikpijn hou eens op.

Pff dit is zo kut!! Ik had 2 jurkjes besteld bij Zal.ando, en ze waren apart verzonden. Maar ze waren allebei niet goed dus retour gedaan eind september. Nu is slechts 1 retour pakket bij hun aangekomen, en moet ik dus opdraaien voor het verloren pakket. 120 euro :sob::sob::sob: En ja, als ik het verzendbewijs nog zou hebben was er geen probleem. Maar het is een maand geleden dus die heb ik pasgeleden weggegooid. Zo. dom.

Haha ik heb dat met mensen die zo enthousiast ‘Juuuuist’ zeggen

1 like

Ahh zo gezellig. Zat met een lieve collega in de trein naar huis te kletsen. En ze vroeg of ik misschien voor haar een jurkje wou maken en mij daarvoor betaald zo leuk. Helemaal happy.

18 likes

Oh wat leuk! Maak jij vaak zelf kleding?

1 like

Niet meer zo heel vaak maar ik kan het wel. ( heb mode gestudeerd haha)

Geen idee wat je dan precies leert/studeert, maar heb je ook een goede naaimachine enzo? (Waarom klinkt dit altijd direct weer zo fout). Mijn moeder had altijd een goede naaimachine maar dat ding is kapot. Ik wilde zelf wel graag leren om kleding bijvoorbeeld korter te maken of in te nemen etc. maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ja bij een goede naaimachine waarschijnlijk.

2 likes

En oh iets met een “lock” patroon. En al die klosjes enzo. Ik weet niet of een chaoot als ik dat zou kunnen.

1 like

Ik heb zelf een singer naaimachine. is echt een prima huis tuin en keuken naaimachine waar je als beginner goed mee kan starten.

Ik zou trouwens beginnen met naden leren stikken. Gewoon 2 stofjes op elkaar rn dan op 1cm ( staat aangegeven op je naai machine) stikken. En daarna dingen als een zoom enzo allemaal op kleine lapjes stof uit proberen. Je kan ook alle steken enzo uit proberen. Als dat lukt zou je kumnen beginnen met het omzoomen van kleding die te lang is ofzo.

3 likes

Je kan kijken of iemand in jouw buurt naailes geeft! Zit er zelf ook onder en leer er echt veel van. Heb al een rok en een cape gemaakt en ga nu aan een jurkje beginnen. Heb een hele fijne lerares die je echt alles uitlegt, van patronen tot stofkeuze tot wanneer je welke steek moet gebruiken. Ze gaat me ook helpen met kleding die ik heb liggen verstellen :smiley:.

De naaimachines bij de lidl zijn top voor beginners en voor je portemonnee!

2 likes

Vervelend dat het niet goed ging. Kreeg je ook meteen je resultaat te zien?
Wanneer heb je de taaltoets? Hopelijk gaat dat beter!

1 like

Niet te lang aan denken, komt vanzelf goed!
Vanavond lekker jezelf verwennen en dan morgen weer met frisse moed aan de gang.

1 like

Mn zusje en ik zijn vandaag allebei tegelijk ongesteld geworden. En ik had al gedoucht (want kom van de fysio af) en toen is zij twee tepen Tony gaan halen :heart_eyes:

10 likes

Cynt?

Mn vriend gaat zo naar de mac, maar ik zit nog steeds in twijfel wat ik wil hebben :persevere:.
Sowieso frietjes met saus, maar wat erbij??? Kipnuggets? Mckroket? Quarterpounder? Ander broodje?
Help please

Welke enkellaarsjes met goeie hak kunnen jullie de hele dag op lopen?

Ik vond die visburger altijd lekker!

1 like

Nu zegt een chick over een andere chick ‘met je blubberlichaam’ in Utopia. Hier ga ik ook lang boos over zijn. Wat een nare mensen.

5 likes

Ik heb deze veterlaarsjes met een goede hak en die lopen heerlijk! Denk dat zo’n model sowieso vaak wel prettig loopt.

2 likes