Ik heb zojuist voor mezelf gekookt terwijl ik al 20 minuten naar de thuisbezorgd app had lopen staren. Dit is pas de 3e dag van m’n maand waarin ik geen eten buiten de deur wil halen, maar ik ben trots!! Kleine overwinning
Dieheb ik altijd al een keer willen proberen! Maybe this is the night…
en nog kipnuggets voor als de burger toch niet zo lekker is haha. #hongerrr
Ohh kipnuggets. Ongeveer het enige wat ik mis nu ik geen vlees meer eet!
Sowieso komt zij heel sneaky op mij over! Komt binnen en doet steeds of ze zo’n onschuldig schattig “alleen maar liefde” meisje is, maar heeft nou al meermaals van die hele nare opmerkingen gemaakt zo heel stiekem achter mensen hun rug om. Meermaals over die Jessie ook. En hoe ze zich naar Mike gedraagt komt ook op me over alsof ze dat al van meet af aan van plan was. En dan maar zeggen; ik hoef hier van niemand iets, maar continu met hem flirten en hem in proberen te pakken.
veggie mc chicken vond ik wel lekker
Ik ben gewoon zenuwachtig om m’n quiz te uploaden
Precies!!! Een slang🐍
Ik heb pannenkoeken gegeten. Lang niet zo gelukkig geweest.
Ja lekker alle weken dezelfde dag werken dat is pas heerlijk
Ik vind van wel ja, haatte mijn onregelmatige rooster. En als je een andere dag vrij wilt kan je dat altijd regelen.
Ik ga binnenkort naar een nieuwe sportschool en ik heb nu al 1000 scenario’s bedacht waarin ik mijn toekomstige fitte boyfriend ontmoet, waarom ben ik zo
Dat klinkt al wel best leuk! maar ik ben erg linkshandig. Zelfs anno 2018 is dit vrij lastig met bepaalde apparaten enzo. Moet ik dat dan aangeven?
Denk van niet, op de naaimachine doe je eigenlijk niets ingewikkelds met enkel je rechterhand (slechts aan de knop draaien om de draad op te halen). Als je iemand hebt gevonden, kan je ook vragen of je een keertje mag proberen op een van haar machines
Oke shit je moet dus een cc aan Paypal koppelen. Die heb ik niet
Hm ja zo nodig heb ik broek nou ook weer niet
Weet iemand hoe je aan de buitenkant kunt zien of een aardappel vastkokend is of kruimig? #notaskingforafriend
Moet dat? Ik gebruik paypal voor vanalles maar heb nooit iets aan een creditcard gekoppeld. Gewoon aan mn rekening
Omg ik schrok me kapot, heb heel de dag het gas aan laten staan
Ik vind het echt zo heerlijk om Vlaamse programma’s terug te kijken. Hoe langer ik in Nederland woon, hoe meer het Vlaams accent me opvalt.
Heb ik ooit zo gepraat?
Hoe Nederlands ben ik nu?
Gaat t ooit nog goe komen me mij?
Afgelopen weekend 300 euro uitgegeven aan Mn auto waarvan de helft onverwachts was. Ben dus een beetje broke nu. Maar omdat ik wel veel spaargeld heb (voor mijn doen) voel ik me helemaal niet blut. Echt lekker