Wat je even kwijt wilt #10

Nice to know, dank je

1 like

Vrouwen (en mannen) die een gelijkwaardige behandeling van vrouwen nastreven zijn natuurlijk heel eng voor een talkshowhost die uit de mottenballen is gehaald. Hij zou eigenlijk nog in zijn handjes mogen knijpen dat hij een comeback op de buis mocht maken en door vermoedelijk meerdere vrouwen achter de schermen
flink onder handen is genomen om nog een beetje toonbaar voor de dag te kunnen komen. Volgende keer zou RTL5 er toch verstandig aan doen om Jensen gewoon weer achter het behang te plakken. Dan is zijn plakkerige gelhaar toch nog ergens goed voor. :thinking:

4 likes

Haha, precies! Daag

Misschien is het zweet wel dermate erg in zijn kleding getrokken dat je het ook na een wasbeurt er niet uitkrijgt en die geur zelf misschien niet eens ruikt. Of die persoon is er geestelijk slecht aan toe. Sommige mensen met een heftige depressie zijn er geestelijk zo slecht aan toe dat zij zichzelf er niet toe kunnen zetten om even 5 minuten onder de douche te staan.

Of een beschrijving, en anders een vriendin/zus/moeder vragen? Succes met je gesprek in ieder geval!

1 like

Ja oke, maar hij zat net erg vrolijk tegen z’n vrienden over stage te vertellen en hoe leuk het was, maar we kunnen dan alle extremen erbij halen. Dan mag je niks meer kwijt willen

1 like

Zo bedoelde ik het niet hoor dat je dit niet mag opmerken. Meer gewoon wat er aan de hand zou kunnen zijn :stuck_out_tongue:. Maar dan is het wel bizar zeker omdat zijn vriendin er naast zit en vrouwen vaak toch wel meer van geurtjes en goede hygiene zijn.

Ik heb gister voor het eerst mijn wenkbrauwen laten verven en ik kan nu niet stoppen met kijken, vind het zo’n verandering! De mevrouw die het deed zei dat het 3 à 4 weken bleef zitten dus dat hoop ik maar want heb over vijf weken weer een afspraak

4 likes

Dankjewel! Haha, ja ik heb al een vriendin gevraagd. Ik denk dat ik erover uit ben. Ik twijfelde tussen een vrij zakelijke outfit waarbij ik t gekleurde jasje heel mooi vind, of een zakelijke outfit waarbij ik iets meer persoonlijkheid kan laten zien. Die laatste is wat smaakgevoeliger, maar wel minder saai. Het is een tweede gesprek, dus ik vind dat ik wel wat van mezelf mag laten zien.

2 likes

Er zit echt een hele grote spin in m’n kamer, ik schrok me dood

Heb een hoger cijfer gekregen :sunglasses:

Ik twijfel of ik naar de supermarkt ga voor snacks omdat ik niet meer hoef te leren van mezelf en graag iets lekkers wil voor tijdens het netflixen. Wel echt een beloning die ik totaal niet verdien dus voel me bij voorbaat al schuldig.

12 likes

Pff buikpijn hou eens op.

Pff dit is zo kut!! Ik had 2 jurkjes besteld bij Zal.ando, en ze waren apart verzonden. Maar ze waren allebei niet goed dus retour gedaan eind september. Nu is slechts 1 retour pakket bij hun aangekomen, en moet ik dus opdraaien voor het verloren pakket. 120 euro :sob::sob::sob: En ja, als ik het verzendbewijs nog zou hebben was er geen probleem. Maar het is een maand geleden dus die heb ik pasgeleden weggegooid. Zo. dom.

Haha ik heb dat met mensen die zo enthousiast ‘Juuuuist’ zeggen

1 like

Ahh zo gezellig. Zat met een lieve collega in de trein naar huis te kletsen. En ze vroeg of ik misschien voor haar een jurkje wou maken en mij daarvoor betaald zo leuk. Helemaal happy.

18 likes

Oh wat leuk! Maak jij vaak zelf kleding?

1 like

Niet meer zo heel vaak maar ik kan het wel. ( heb mode gestudeerd haha)

Geen idee wat je dan precies leert/studeert, maar heb je ook een goede naaimachine enzo? (Waarom klinkt dit altijd direct weer zo fout). Mijn moeder had altijd een goede naaimachine maar dat ding is kapot. Ik wilde zelf wel graag leren om kleding bijvoorbeeld korter te maken of in te nemen etc. maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ja bij een goede naaimachine waarschijnlijk.

2 likes

En oh iets met een “lock” patroon. En al die klosjes enzo. Ik weet niet of een chaoot als ik dat zou kunnen.

1 like

Ik heb zelf een singer naaimachine. is echt een prima huis tuin en keuken naaimachine waar je als beginner goed mee kan starten.

Ik zou trouwens beginnen met naden leren stikken. Gewoon 2 stofjes op elkaar rn dan op 1cm ( staat aangegeven op je naai machine) stikken. En daarna dingen als een zoom enzo allemaal op kleine lapjes stof uit proberen. Je kan ook alle steken enzo uit proberen. Als dat lukt zou je kumnen beginnen met het omzoomen van kleding die te lang is ofzo.

3 likes