Euforisch? Ik ken eigenlijk niemand die op Jensen zit te wachten. :’)
Ik twijfel over mijn outfit voor mijn tweede gesprek
Succes!! Gewoon maken en dan zie je daarna wel. Hebje hem gehaald dan kei goed. Niet gehaald, weet je iig hoe de toets eruit ziet voor de volgende keer.
<3
Ja misschien keek ik op verkeerde plekken zoals twitter hahaha.
@ditto @anon18202522 ja nostalgie zou kunnen. Zelf deel ik die gevoelens niet echt omdat ik hem toentertijd echt niet kon uitstaan. ik snap dat het voor ‘rechts’ fijn is om eens wat anders te horen maar misschien ben ik daar weer te links voor.
Anders post je foto’s van beide outfits met een poll?
MUH ik ben gewoon misselijk en zenuwachtig omdat ik net foto’s voor het verkooptopic ging maken van de planner die ik kocht toen ik compleet overspannen raakte met m’n verschrikkelijke kut baan vorig jaar.
Echt bizar dat je zo’n afkeer kan hebben tegen een gebruiksvoorwerp omdat het zulke negatieve associaties opwekt.
Nu ga ik ook snel weer dat ding ergens achter in een kastje leggen en de foto’s van m’n telefoon verwijderen.
Er valt echt een last van m’n schouders als ik dat ding kan verkopen.
Haha, dat durf ik niet zo goed denk ik.
Ik snap sowieso niet dat mensen het fijn kunnen vinden om elke week een ander rooster te hebben.
Mijn ouders hebben eindelijk zo lang ik weet Japanse auto’s gehad (Mazda en Toyota). Nu ook een Aygo en daar hebben ze van alle auto’s de meeste problemen mee, mijn vader was echt pissig toen ie erachter kwam dat die dus in samenwerking met Peugeot/Citroën is gemaakt haha. Met de andere Toyota (Auris) hebben we geen problemen.
@Evi-lena
Nahh welke MALLOOT heeft het verzonnen om die kwal van een Jensen weer terug op tv te halen. Hoe haal je het in je kop om anno 2018 op tv te gaan zitten verkondigen dat Macron een mietje is omdat hij zegt dat alle mannen feminist moeten zijn, vervolgens zegt dat je “echt gek op vrouwen bent” maar geen feminist bent? Doe aub normaal. Vervolgens nog een rant over dat mannen op moeten passen en niet moeten veranderen en dat het allemaal heel eng is deze feministische beweging, met een of andere flauwe sketch erbij.
Hierna ben ik gestopt met kijken, maar heb daarvoor nog wel even de hilarische vergelijking meegekregen tussen een “heroïsche” foto van ex Amerikaanse president Reagan op een paard, en een knullige foto van 15 pixels van Obama op een fiets. Haha! Als je dan een domme grap wil maken over de ontwikkeling in Amerika, download dan tenminste een HQ foto van internet zodat het nog ergens op lijkt (maar dan nog niet).
TLDR: Jensen is nog steeds een eikelige idioot die in een dom programma achterhaalde seksistische opmerkingen maakt
Nice to know, dank je
Vrouwen (en mannen) die een gelijkwaardige behandeling van vrouwen nastreven zijn natuurlijk heel eng voor een talkshowhost die uit de mottenballen is gehaald. Hij zou eigenlijk nog in zijn handjes mogen knijpen dat hij een comeback op de buis mocht maken en door vermoedelijk meerdere vrouwen achter de schermen
flink onder handen is genomen om nog een beetje toonbaar voor de dag te kunnen komen. Volgende keer zou RTL5 er toch verstandig aan doen om Jensen gewoon weer achter het behang te plakken. Dan is zijn plakkerige gelhaar toch nog ergens goed voor.
Haha, precies! Daag
Misschien is het zweet wel dermate erg in zijn kleding getrokken dat je het ook na een wasbeurt er niet uitkrijgt en die geur zelf misschien niet eens ruikt. Of die persoon is er geestelijk slecht aan toe. Sommige mensen met een heftige depressie zijn er geestelijk zo slecht aan toe dat zij zichzelf er niet toe kunnen zetten om even 5 minuten onder de douche te staan.
Of een beschrijving, en anders een vriendin/zus/moeder vragen? Succes met je gesprek in ieder geval!
Ja oke, maar hij zat net erg vrolijk tegen z’n vrienden over stage te vertellen en hoe leuk het was, maar we kunnen dan alle extremen erbij halen. Dan mag je niks meer kwijt willen
Zo bedoelde ik het niet hoor dat je dit niet mag opmerken. Meer gewoon wat er aan de hand zou kunnen zijn . Maar dan is het wel bizar zeker omdat zijn vriendin er naast zit en vrouwen vaak toch wel meer van geurtjes en goede hygiene zijn.
Ik heb gister voor het eerst mijn wenkbrauwen laten verven en ik kan nu niet stoppen met kijken, vind het zo’n verandering! De mevrouw die het deed zei dat het 3 à 4 weken bleef zitten dus dat hoop ik maar want heb over vijf weken weer een afspraak
Dankjewel! Haha, ja ik heb al een vriendin gevraagd. Ik denk dat ik erover uit ben. Ik twijfelde tussen een vrij zakelijke outfit waarbij ik t gekleurde jasje heel mooi vind, of een zakelijke outfit waarbij ik iets meer persoonlijkheid kan laten zien. Die laatste is wat smaakgevoeliger, maar wel minder saai. Het is een tweede gesprek, dus ik vind dat ik wel wat van mezelf mag laten zien.
Er zit echt een hele grote spin in m’n kamer, ik schrok me dood