Volgens mij kun je dat niet echt aan de buitenkant zien. Tenminste als ik die hier in huis vergelijk dan zien beide soorten er hetzelfde uit. Weet je toevallig het soort niet?
Vaak kun je ook een vastkokende ipv kruimige aardappel gebruiken en andersom trouwens. Al ligt dat wel een beetje aan wat je wil maken
Ok om de een of andere reden ging ik kermisbed googelen om te zien of er ergens een verklaring stond voor waarom dat zo heet, maar wat is dit in hemelsnaam voor vaag plaatje bij dat wikipedia artikel
Nee ik weet de soort helaas niet. M’n moeder zegt dat ik ze gewoon 20 min moet koken, kijken wat er gebeurt
Nee zodat ik kan zien of het kruimig of vastkokend is, niet of ze gaar zijn
Oh mijn God. Ik lig net lekker in bed. Alles op slot beneden. Gaat opeens onze waakhond keihard blaffen. Ik schrik me dood en ben alleen thuis. Nu loopt ie onrustig heen en weer. Oh man hij blaft nu weer. Meeehhhh
nint
Ikea is niet meer langs gekomen. Moet ik er weer morgen naar toe.
Beter dat ze me bellen en zeggen dat het fout is gegaan en ze morgen weer komen.
Wel een gezellige keuze dan toch?
Net nog een hele tijd serie gekeken met mijn zus. Net zoald vroeger. Nostalgische gedachte
Wow, ik ben blij als ik op werk kan poepen als ik moet.
Ik wordt erg agressief van die cabaretier bij RTL Late Night nu. Wat een irritante populist
Onwijs sneu voor familie enz dat het meisje dood is maar om nou maar de organisatie van die wedstrijd aan te klagen? :’) Pff meisje deed zelf mee, ze is niet gedwongen ofzo.
Omg wij hadden een beanbag besteld. Zo’n zitkusssen stoel geval met allemaal van die balletjes erin. Nou die kwam vandaag binnen en we moesten blijkbaar zelf het omhulsel vullen met een soort piepschuim balletjes. Je raadt het al. ALLES GING ER NAAST. Gewoon 100.000 van die balletjes verspreid in onze woonkamer. Wat een ellende.
Ik snap dit niet. Je had geen feestje?
Ik had eigenlijk een foto moeten maken. Het was gewoon een berg. We hebben gewoon de hele inhoud ernaast gekieperd i.p.v. het moment dat je dat door hebt kan je niet meer terug want ja, zwaartekracht, je houd de zak met balletjes al volledig ondersteboven. Ik ben verassen rustig gebleven en we hebben alle (zoveel mogelijk) balletjes met stoffer en blik in de hoes gestopt. Restjes heb ik opgezogen en dat ging gelukkig verrassend makkelijk.
Al denk ik dat ik over 10 jaar nog die balletjes in huis ga vinden
Wat was je aan het doen?
omg ik typte net ellegirltalk.nl in