Wat je even kwijt wilt #10

Dankjewel ! :blush:

Heb straks een overleg met ontbijt. Met lekkere croissantjes, broodjes etc. Maarja heb al ontbeten vanochtend want stond om 06:15 op.

Ik wilde een jeans bestellen bij &Otherstories en ik kon niet verder met betalen tot ik een cc had gekoppeld

Ooh gerrum! :kissing_heart:
Sterkte!

2 likes

Ik ga nooit naar cabaretshows of dat ik er naar kijk op tv. Vind het meestal een potje gekunstelde grappen opvoeren maar gisteren was ik naar een voorstelling van Rundfunk en toen vond ik het toch eigenlijk wel een hele leuke avond uit. Ik vond niet alle sketches leuk maar juist omdat het korte stukjes waren, was dat niet zo erg want na een paar minuten kwam het volgende onderwerp weer. Nu kijk ik uit naar een avond Patrick Laureij dat ik nog gepland heb staan ergens volgend jaar en struin ik theatersites af voor andere leuke uitjes.

8 likes

Haha omdat ik geen tijd heb. Kan soms echt jaloers worden op mensen die daar tijd voor hebben (om te poepen ook).

Ik heb al 2 dagen last van mn kleine teen en nu zag ik er gisteravond een bult op zitten en ik kan hem ook niet helemaal krommen ofzo.

Schoenen doen ook pijn aan mn kleine teen dus ik neem maar weer sloffen mee naar het werk.

@Evi-lena ik heb een citroen c1. Nog nooit problemen mee gehad! Ik ben wel de 1e eigenaar maar ik kan hem zeker aanraden!

3 likes

Succes! Ik heb ook vandaag eerste werkdag bij mijn nieuwe baan!

4 likes

Succes en veel plezier @Lovepink en @Softijs!

2 likes

Ik krijg dit:

Misschien heb jij je cc al gekoppeld aan je pay pal toen je pay pal ooit aanmaakte?

Meh ik nieuw internet en het aangegeven wachtwoord doet het niet dus ik kan mijn nieuwe router nog niet gebruiken. De medewerker zei gisteren dat het twee uur kan duren voordat hij online is. Maar ben nu 13u verder en nog niks :frowning: stom Ziggo. Vanavond na mijn werk maar weer achteraan

Ben naar die Star is born film geweest, maar vond het sentimentele er behoorlijk dik bovenop liggen en vrij voorspelbaar. De karakters ook niet echt goed uitgewerkt, allemaal een beetje flat characters. Of mis ik iets?

Same;p maar misschien Lidl en zeeman proberen? Daar haalt mijn moeder ze volgens mij meestal vandaan @grace

1 like

Ik zie geen probleem hoor. Gewoon lekker een tweede ontbijtje!

2 likes

Ik heb een pak met vijf rollen drop mentos. Volgens mij zijn ze alle 5 overeen uur op

4 likes

Die zijn ook echt lekker!!

1 like

Ik zit juist te zweten in de trein :frowning:

Samenvatting

Ja en ook dat zij opeens daarmee het hele commerciële pad op ging en daar een ruzie aan vuil gemaakt is en hij het daarna wel best vond en zij kennelijk ook?? Ook die manager was zo voorspelbaar, je wist al bij het eerste gelijk dat het zo zou gaan. Ook dat gesprek tussen hem en Bradley en wat Brad daarna ging doen vond ik wel heel erg gossip girl stijl. Zo onnodig, ze hadden beter kunnen doen dat hij toch nog met zichzelf in de knoop zat en dacht dat dit beter was. die beste vriend in Memphis kwam ook echt uit het niets opeens, even diep gesprek mee gehad en hup, trouwen. Lang verhaal kort, denk dat er een beetje teveel grote thema’s in deze film zaten en ze allemaal even snel de revue moesten passeren waardoor het juist wat oppervlakkig aandoet en ongeloofwaardig wordt.

3 likes

Vanmiddag met mijn mama iets eten en vanavond bij vrienden eten. Leuk leuk!

4 likes