Wat je even kwijt wilt #10

Caitlin had in korte tijd vijf of vijf pannenkoeken naar binnen gewerkt. Een deel daarvan was blijven plakken aan haar slokdarm. Daardoor kreeg ze geen lucht meer.

Dit stuk vind ik zo raar. Hoe kan je nou stikken omdat er voedsel in je slokdarm blijft plakken. Voor zover ik weet adem je toch echt via je luchtpijp.

4 likes

Je mag me wel een berichtje sturen. Ik zal de naam met niemand delen. Maar wat kut dat hij ervan terugkomt zo op het laatste moment.

Ah wat rot voor je! Helemaal geen first world problem hoor, als je daar baat bij zult hebben maak dan vooral een afspraak voor een doorverwijzing naar een psycholoog. Juist heel belangrijk en goed om te doen! En ik vind dat je helemaal in je recht staat wat betreft je verjaardag en het is juist hartstikke goed dat je voor jezelf bent opgekomen! Kun je misschin iets leuks doen met alleen je zusje? Verder zegt je verjaardag gelukkig niks over het jaar dat komen gaat, maar rot is het wel. Sterkte!

1 like

Ik had net een nachtmerrie over mn vriend :frowning:

Ik ben mijn sjaals kwijt. Weet niet of ze hie4 in huis liggen of in mijn vorige huis (ik huur dat huis nog en er staan nog wat spullen )

Ik ben gisteravond echt vol door mn enkel gegaan, heb ik wel vaker gehad maar deze keer voelt het echt anders. Volgens mijn vriend moet ik me niet zo aanstellen maar ik ga dalijk toch even de ha bellen want ergens vertrouw ik het niet. Kan er niet op staan of überhaupt kracht zetten.

Ik heb tietpijn

Ik wist dit dus niet maar er wordt me een hoop duidelijk :sob: Ik heb een aygo en heb al zoveel problemen met dat ding gehad.

1 like

Voordeel van zwaar zijn, je valt ook snel af.
Hopelijk blijft mijn mindset, voor nu ben ik heel blij.

2 likes

Ik ben al best een tijd gewoon niet fit, het voordeel is dat ik helemaal niet snel last heb van wallen maar nu is het echt aan me af te zien. Lijk Wim Kok wel.

1 like

Vandaag mijn eerste werkdag, spannend. Ik sta al 15 min voor de deur in de auto, ben een beetje vroeg. En ik moet plassen!

9 likes

Dankjewel ! :blush:

Heb straks een overleg met ontbijt. Met lekkere croissantjes, broodjes etc. Maarja heb al ontbeten vanochtend want stond om 06:15 op.

Ik wilde een jeans bestellen bij &Otherstories en ik kon niet verder met betalen tot ik een cc had gekoppeld

Ooh gerrum! :kissing_heart:
Sterkte!

2 likes

Ik ga nooit naar cabaretshows of dat ik er naar kijk op tv. Vind het meestal een potje gekunstelde grappen opvoeren maar gisteren was ik naar een voorstelling van Rundfunk en toen vond ik het toch eigenlijk wel een hele leuke avond uit. Ik vond niet alle sketches leuk maar juist omdat het korte stukjes waren, was dat niet zo erg want na een paar minuten kwam het volgende onderwerp weer. Nu kijk ik uit naar een avond Patrick Laureij dat ik nog gepland heb staan ergens volgend jaar en struin ik theatersites af voor andere leuke uitjes.

8 likes

Haha omdat ik geen tijd heb. Kan soms echt jaloers worden op mensen die daar tijd voor hebben (om te poepen ook).

Ik heb al 2 dagen last van mn kleine teen en nu zag ik er gisteravond een bult op zitten en ik kan hem ook niet helemaal krommen ofzo.

Schoenen doen ook pijn aan mn kleine teen dus ik neem maar weer sloffen mee naar het werk.

@Evi-lena ik heb een citroen c1. Nog nooit problemen mee gehad! Ik ben wel de 1e eigenaar maar ik kan hem zeker aanraden!

3 likes

Succes! Ik heb ook vandaag eerste werkdag bij mijn nieuwe baan!

4 likes