Wat je even kwijt wilt #10

Succes en veel plezier @Lovepink en @Softijs!

2 likes

Ik krijg dit:

Misschien heb jij je cc al gekoppeld aan je pay pal toen je pay pal ooit aanmaakte?

Meh ik nieuw internet en het aangegeven wachtwoord doet het niet dus ik kan mijn nieuwe router nog niet gebruiken. De medewerker zei gisteren dat het twee uur kan duren voordat hij online is. Maar ben nu 13u verder en nog niks :frowning: stom Ziggo. Vanavond na mijn werk maar weer achteraan

Ben naar die Star is born film geweest, maar vond het sentimentele er behoorlijk dik bovenop liggen en vrij voorspelbaar. De karakters ook niet echt goed uitgewerkt, allemaal een beetje flat characters. Of mis ik iets?

Same;p maar misschien Lidl en zeeman proberen? Daar haalt mijn moeder ze volgens mij meestal vandaan @grace

1 like

Ik zie geen probleem hoor. Gewoon lekker een tweede ontbijtje!

2 likes

Ik heb een pak met vijf rollen drop mentos. Volgens mij zijn ze alle 5 overeen uur op

4 likes

Die zijn ook echt lekker!!

1 like

Ik zit juist te zweten in de trein :frowning:

Samenvatting

Ja en ook dat zij opeens daarmee het hele commerciĆ«le pad op ging en daar een ruzie aan vuil gemaakt is en hij het daarna wel best vond en zij kennelijk ook?? Ook die manager was zo voorspelbaar, je wist al bij het eerste gelijk dat het zo zou gaan. Ook dat gesprek tussen hem en Bradley en wat Brad daarna ging doen vond ik wel heel erg gossip girl stijl. Zo onnodig, ze hadden beter kunnen doen dat hij toch nog met zichzelf in de knoop zat en dacht dat dit beter was. die beste vriend in Memphis kwam ook echt uit het niets opeens, even diep gesprek mee gehad en hup, trouwen. Lang verhaal kort, denk dat er een beetje teveel grote thema’s in deze film zaten en ze allemaal even snel de revue moesten passeren waardoor het juist wat oppervlakkig aandoet en ongeloofwaardig wordt.

3 likes

Vanmiddag met mijn mama iets eten en vanavond bij vrienden eten. Leuk leuk!

4 likes

Ik vind dit medisch ook geen sterke onderbouwing

1 like

Ik heb laatst deze gekocht en ben er zielsgelukkig mee: https://www.ziengs.nl/product/linea-zeta-enkellaarsjes-zwart-zwart/20180800518/
Ze lopen heerlijk, zijn zacht van binnen en van buiten en zijn elegant, maar niet tuttig (vind ik).

(Geen idee trouwens of je al antwoord hebt gekregen, ben aan het bijlezen).

1 like

Ik mis mijn opa. Hij is 7 jaar geleden overleden en ik mis hem echt. Hij was zo’n lieve man.
Ik hoop echt dat hij van boven meekijkt.

15 likes

Same here! Heel spannend. Hopen op het beste :blush:

11 likes

Yes helemaal eens met jou.

En alsnog vond ik het wel de moeite waard, vooral door de sfeer gedurende de hele film denk ik toch.

1 like

Wegdoen en misschien de volgende x bedanken maar uitleggen dat je er niet blij van wordt, dat het nergens bij past en je graag minder spullen wil? Vooral dat laatste, dan is er geen reden om persoonlijk beledigd te raken (mocht dat een risico zijn).

3 likes

Zit al een halfuur te wachten op de uitslag van een rƶntgenfoto. Duurt dat altijd zo lang? Denk dan meteen ja zie je wel, er is iets gebroken ofz.

Iemand ervaring met watchdiscounter? Wil een horloge bestellen, maar is echt een paar tientjes goedkoper dan andere sites… :face_with_raised_eyebrow:

Ik zou in dat geval wel gewoon iets harder zijn eigenlijk. Zo van: Ik weet dat je het lief bedoelt maar ik heb niks aan wat je me geeft en het past niet bij hoe ik mijn leven graag inricht. Thanks but no thanks. Misschien dat je dan op haar teentjes trapt maar ja dat is dan jammer. Zij trapt dus kennelijk ook op jouw teentjes…

4 likes