Wat je even kwijt wilt #10

Ik vind dit medisch ook geen sterke onderbouwing

1 like

Ik heb laatst deze gekocht en ben er zielsgelukkig mee: https://www.ziengs.nl/product/linea-zeta-enkellaarsjes-zwart-zwart/20180800518/
Ze lopen heerlijk, zijn zacht van binnen en van buiten en zijn elegant, maar niet tuttig (vind ik).

(Geen idee trouwens of je al antwoord hebt gekregen, ben aan het bijlezen).

1 like

Ik mis mijn opa. Hij is 7 jaar geleden overleden en ik mis hem echt. Hij was zo’n lieve man.
Ik hoop echt dat hij van boven meekijkt.

15 likes

Same here! Heel spannend. Hopen op het beste :blush:

11 likes

Yes helemaal eens met jou.

En alsnog vond ik het wel de moeite waard, vooral door de sfeer gedurende de hele film denk ik toch.

1 like

Wegdoen en misschien de volgende x bedanken maar uitleggen dat je er niet blij van wordt, dat het nergens bij past en je graag minder spullen wil? Vooral dat laatste, dan is er geen reden om persoonlijk beledigd te raken (mocht dat een risico zijn).

3 likes

Zit al een halfuur te wachten op de uitslag van een rƶntgenfoto. Duurt dat altijd zo lang? Denk dan meteen ja zie je wel, er is iets gebroken ofz.

Iemand ervaring met watchdiscounter? Wil een horloge bestellen, maar is echt een paar tientjes goedkoper dan andere sites… :face_with_raised_eyebrow:

Ik zou in dat geval wel gewoon iets harder zijn eigenlijk. Zo van: Ik weet dat je het lief bedoelt maar ik heb niks aan wat je me geeft en het past niet bij hoe ik mijn leven graag inricht. Thanks but no thanks. Misschien dat je dan op haar teentjes trapt maar ja dat is dan jammer. Zij trapt dus kennelijk ook op jouw teentjes…

4 likes

De radioloog die de foto beoordeelt heeft waarschijnlijk wel meer dan 1 onderzoek waar hij een verslag van moet schrijven. En nog allerlei telefoontjes etc tussendoor.
Hoop voor je dat het meevalt en je snel de uitslag krijgt.

Ik ga zo naar de Amazing Oriental. Zoveel zin in :heart_eyes:

13 likes

Ik heb volgende week een groot tentamen en daarom ben ik nu hersenloos farmville aan het spelen ipv te leren.

4 likes

Sorry kerst- en/of winterhaters maar ik heb m’n avatar naar het seizoen aangepast

13 likes

Ze waren me vergeten :roll_eyes:. Maar gelukkig is alles goed, alleen zwaar gekneusd. Dus heb de fysio gebeld en kan vanmiddag terecht voor in te tapen .

Vergeten, ben je lekker mee. Beterschap!

1 like

Ben wat citroenen aan het raspen (rapsen) en ging een stukje van mn duim mee :’) Lekker kannibalistische cheesecake straks

11 likes

Suuuper bedankt voor deze tip. Ik ga morgen even naar de stad om hiervoor te kijken

Ik heb te veel vrije tijd maar ik kijk nu met een half oog het WK turnen en daar klinkt steeds een piepje (volgens mij wanneer iemand een fout maakt?) alsof er iemand vloekt. Eergisteren keek ik ook en toen miste iemand de rekstok en werd er dus als een malle gepiept en ik dacht echt dat die gast de hele boel bij elkaar vloekte (logisch, want hij miste de rekstok)

4 likes

Why? Het is overduidelijk een act. :joy:

Ik ben vandaag vrij en vind het super chill. Het enige wat ik heb gedaan is hardlopen en straks ga ik met m’n zusje een cadeau kopen en daarna langs de mcdonalds :sunglasses:

1 like