De radioloog die de foto beoordeelt heeft waarschijnlijk wel meer dan 1 onderzoek waar hij een verslag van moet schrijven. En nog allerlei telefoontjes etc tussendoor.
Hoop voor je dat het meevalt en je snel de uitslag krijgt.
Ik ga zo naar de Amazing Oriental. Zoveel zin in
Ik heb volgende week een groot tentamen en daarom ben ik nu hersenloos farmville aan het spelen ipv te leren.
Sorry kerst- en/of winterhaters maar ik heb m’n avatar naar het seizoen aangepast
Ze waren me vergeten . Maar gelukkig is alles goed, alleen zwaar gekneusd. Dus heb de fysio gebeld en kan vanmiddag terecht voor in te tapen .
Vergeten, ben je lekker mee. Beterschap!
Ben wat citroenen aan het raspen (rapsen) en ging een stukje van mn duim mee :’) Lekker kannibalistische cheesecake straks
Suuuper bedankt voor deze tip. Ik ga morgen even naar de stad om hiervoor te kijken
Ik heb te veel vrije tijd maar ik kijk nu met een half oog het WK turnen en daar klinkt steeds een piepje (volgens mij wanneer iemand een fout maakt?) alsof er iemand vloekt. Eergisteren keek ik ook en toen miste iemand de rekstok en werd er dus als een malle gepiept en ik dacht echt dat die gast de hele boel bij elkaar vloekte (logisch, want hij miste de rekstok)
Why? Het is overduidelijk een act.
Ik ben vandaag vrij en vind het super chill. Het enige wat ik heb gedaan is hardlopen en straks ga ik met m’n zusje een cadeau kopen en daarna langs de mcdonalds
Mocht je toch alleen een andere naam willen kan je aan de mods vragen om hem te laten veranderen.
Ik zit al de hele dag te wachten op een telefoontje of ik aangenomen ben of niet. Wilde eigenlijk nog sporten maar straks word ik daar gebeld enzo en dat is allemaal niet handig
Wordt het opgenomen/heb je studiegenoten die goede aantekeningen maken? Dan zou ik skippen om voor de andere toetsen te leren!
Ik gebruik zelf een muis van de Action een een tweedehands Appletoetsenbordje, maar ik had laatst een setje van Logitech van iemand geleed en dat werkte erg goed!
Ik ben net een beetje nat geregend en eet nu een kaasbroodje. Ik heb hier 0 sec over na gedacht. Ben nu een wandelende kruimel
Haha dit is wanneer iemand nog 10 secondenh heeft om een oefening af te ronden, anders krijgen ze een tijdstraf.
Hahaha, ik moest even drie keer kijken wat er anders was, maar nu zie ik het: je bloesempjes hebben kerstmutsen gekregen. Haat aan kerst, maar liefde voor je avatar!
@Evi-lena Graag gedaan! Hopelijk kun je ze vinden en ben je er straks net zo blij mee als ik.
Heb het nu voor elkaar dat ik een vast rooster heb en ook een hele chille haha.
Vervelend wel hè… ik zit de hele tijd te wachten en word er zenuwachtig van