Wat je even kwijt wilt #10

Ik ben echt helemaal gaar van de nachtdienst. Slecht geslapen, beetje misselijk blaaah. Maar nu heb ik vanavond afgesproken met twee vriendinnen om te gaan crossfitten en ik weet even niet wat ik moet doen. Help.

• Ga gewoon aansteller. Je voelt je daarna vast beter.
  • Blijf lekker thuis. Netflix onder een dekentje is goed voor je.

0 stemmers

Indd geen aansteller, maar ik weet van mezelf dat ik me altijd veel beter voel na sporten ook al heb ik geen zin.

2 likes

Ik denk altijd: ik krijg spijt als ik niet ga en niet als ik wel ga

2 likes

@Santeria @anon66313343

Haha, dat aansteller zeg ik vooral tegen mezelf hoor. No worries. Maar thanks!

Ik kan me trouwens voor 17.00 nog afmelden.

Ik ben al een paar keer herkend en vind het niet zo erg maar neem het toch wel mee in m’n postgedrag ja :face_with_monocle:

1 like

Sinds ik random stukjes van kuwtk op YouTube ben gaan kijken vind ik Kris sowieso echt een leuke vrouw. Had ik nooit verwacht. Of moet dat in het biechttopic.

1 like

Ik heb zo een bezichtiging maar mijn trein staat al 40 minuten stil en m’n ouders staan al een uur in de file. Dit wordt 'm dus niet. Heb net middenin de trein een potje gejankt erom, ik baal zo ontzettend. We vertrokken allemaal zo op tijd, zo’n geschuif met werk, krijg je dit…

3 likes

2 dagen op rij sushi eten :heart_eyes: zin innnn

2 likes

Die sticker functie op WhatsApp is geweldig :joy:

Ik heb een nieuwe baan! :man_dancing:t2::man_dancing:t2::man_dancing:t2:

Nouja bijbaan maar wel een hele leuke, denk ik!

81 likes

Gefeliciteerd!! :dancingbanana::dancingbanana::dancingbanana:

1 like

Gefeliciteerd met je bijbaan! Wat is het voor iets?

1 like

Front office bij een bekende club in Amsterdam, kan meteen morgen beginnen 19:30-04:00 :see_no_evil:

5 likes

Dit wordt een laaaange autorit. Heb een half uur gedaan over 5 km, nog 135 te gaan

1 like

Ligt het aan mij of is dat een gekke tijd, haha?

Maar heel veel plezier en succes alvast!

Het is in een club/discooo, dus vind ik geen gekke tijd?

1 like

Oooooh. Ik las club als in voetbalclub ofzo hahahaha

1 like

Gefeliciteerd! Wat goed!

1 like

OkƩ de minderheid heeft in dit geval toch gewonnen. Kan me nu niet meer afmelden, en dit argument is ook best wel waar:

Dekentje en Netflix na afloop!

6 likes

Jij inmiddels ook goed nieuws gehad? :smile: