Wat je even kwijt wilt #10

Ik gebruik een magicmouse en een los toetsenbord van Apple met een usb aansluiting.

Apple kennende kan je beste Apple producten erbij kopen, omdat dat het beste werkt. Het liefste willen ze ook nog dat je Apple batterijen koopt voor je muis. Deze zijn iets groter dan normale. Ik zit dus af en toe met het probleem dat als ik mijn muis op til om te verplaatsen en de hard neerleg de batterij er een beetje uitgaat en daarna disconnect.

Maar verder zweer ik wel echt bij een Magic Mouse. Wat een ge-wel-dig ding.

Zal ik vanavond Titanic gaan kijken?

• Ja
  • Nee rot op met die kutfilm

0 stemmers

Ik wil eigenlijk nog even de stad in, maar ik zie dat het NOOIT MEER ophoudt met regenen en ughhh

4 likes

Oh hier is het nog droog, hopelijk blijft dat zo want moet nog naar vrienden fietsen straks. Volgens buienradar zou het wel nu moeten regenen.

1 like

Ik zou vanavond gaan fietsen maar ik pak de bus maar denk ik. Het blijft hier ook nog super lang regenen

1 like

ja waar blijven de brownies!?

1 like

Ik mag zo in deze regen naar mijn tentamen fietsen, zou bijna overwegen niet te gaan om de regen te vermijden

1 like

Er is bijna altijd ruzie bij mijn buren (buurvrouw en haar kinderen). Ze zijn bijna elke dag tegen elkaar aan het schreeuwen, ‘s ochtends voordat de scholen beginnen en ‘s middags als ze weer thuis zijn. De huizen zijn heel gehorig. Gelukkig wordt deze wijk binnen een paar jaar gesloopt en ben ik van ze af. Op een thuiswerkdag als deze is het best wel irritant

Ja ik heb de MagicMouse ooit kunnen krijgen door hem te ruilen.

Iemand wilde mijn oude aliexpress nep casio van 5 euro ruilen tegen haar magicmouse, omdat ze hem toch niet gebruikte. Beste deal ever.

Maar het externe toetsenbord is ook van mijn werk inderdaad, zou dat voor thuis niet zo snel kopen. Misschien marktplaats/Facebook market kijken?

Ik heb een bluetooth toetsenbordje van Logitech, deze: https://www.bol.com/nl/p/logitech-k380-draadloze-toetsenbord-qwerty/9200000048909005/?&Referrer=ADVNLGOO002013-G-49170245475-S-376870374901-9200000048909005&gclid=CjwKCAjwyOreBRAYEiwAR2mSkubN364VDj9VdYqX4Fsv9-j_EVUZBaPDzuaPyZVMwZ6FYfZurF79shoCizcQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Gebruik hem al een jaar en werkt fijn, geen problemen en niet achterlijk duur (had hem van Marktplaats)

Super leuk en fijn!

1 like

Ik ben echt helemaal gaar van de nachtdienst. Slecht geslapen, beetje misselijk blaaah. Maar nu heb ik vanavond afgesproken met twee vriendinnen om te gaan crossfitten en ik weet even niet wat ik moet doen. Help.

• Ga gewoon aansteller. Je voelt je daarna vast beter.
  • Blijf lekker thuis. Netflix onder een dekentje is goed voor je.

0 stemmers

Indd geen aansteller, maar ik weet van mezelf dat ik me altijd veel beter voel na sporten ook al heb ik geen zin.

2 likes

Ik denk altijd: ik krijg spijt als ik niet ga en niet als ik wel ga

2 likes

@Santeria @anon66313343

Haha, dat aansteller zeg ik vooral tegen mezelf hoor. No worries. Maar thanks!

Ik kan me trouwens voor 17.00 nog afmelden.

Ik ben al een paar keer herkend en vind het niet zo erg maar neem het toch wel mee in m’n postgedrag ja :face_with_monocle:

1 like

Sinds ik random stukjes van kuwtk op YouTube ben gaan kijken vind ik Kris sowieso echt een leuke vrouw. Had ik nooit verwacht. Of moet dat in het biechttopic.

1 like

Ik heb zo een bezichtiging maar mijn trein staat al 40 minuten stil en m’n ouders staan al een uur in de file. Dit wordt 'm dus niet. Heb net middenin de trein een potje gejankt erom, ik baal zo ontzettend. We vertrokken allemaal zo op tijd, zo’n geschuif met werk, krijg je dit…

3 likes

2 dagen op rij sushi eten :heart_eyes: zin innnn

2 likes

Die sticker functie op WhatsApp is geweldig :joy: