Ik heb een nieuwe baan! 

Nouja bijbaan maar wel een hele leuke, denk ik!
Nouja bijbaan maar wel een hele leuke, denk ik!
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd met je bijbaan! Wat is het voor iets?
Front office bij een bekende club in Amsterdam, kan meteen morgen beginnen 19:30-04:00
Dit wordt een laaaange autorit. Heb een half uur gedaan over 5 km, nog 135 te gaan
Ligt het aan mij of is dat een gekke tijd, haha?
Maar heel veel plezier en succes alvast!
Het is in een club/discooo, dus vind ik geen gekke tijd?
Oooooh. Ik las club als in voetbalclub ofzo hahahaha
Gefeliciteerd! Wat goed!
Oké de minderheid heeft in dit geval toch gewonnen. Kan me nu niet meer afmelden, en dit argument is ook best wel waar:
Dekentje en Netflix na afloop!
Jij inmiddels ook goed nieuws gehad?
Verdorie, ik heb eten besteld als verrassing, maar het komt bijna en mijn man is nog steeds niet thuis. Grrrr
Als sociaal experiment zou eigenlijk iedereen dezelfde naam + avatar op het forum moeten hebben.
Nee helaas, ik ben nog niet gebeld. Vind het wel vervelend, zit de hele dag in spanning. Als je zegt dat je gaat bellen de volgende dag, doe het dan ook
Maar wie weet vanavond nog
Omg ik denk dat als @quantum mee zou doen aan secret santa dat ze gelijk zou weten wie er dan via het anonieme account reageerd.
Soms moet je hier niet te snel scollen naar beneden. Ik las eerst dat @Banananana een nieuwe baan had (gefeliciteerd btw) bij een club met minder gebruikelijke tijden en daaronder stond iets van een saleman in latex en toen dacht k heel even dat ze backofficewerkzaamheden deed voor een parenclub of zo.
Heel vervelend inderdaad… hopelijk word je nog gebeld vandaag. En anders morgen (met goed nieuws!)
Neehee goed lezen, front office.
Ik had wel een hoog cijfer voor begrijpend lezen vroeger.