Wat je even kwijt wilt #10

@monkeyslut, ja in dit geval wel. Het makelaarskantoor belde nog heel attent terug voor een andere afspraak, maar morgen zit al helemaal vol en ze werken niet in de avonden en in het weekend. Maandagochtend kon nog maar ik kan niet weer vrij nemen van werk, m’n reistijd is ook 1.5 uur dus ik kan het er niet even bijproppen.
Maandag is ook de deadline voor het inbieden van je bod… Ik BAAL zo ontiegelijk, het was echt een perfect huisje. En m’n ouders die zo lief moeite doen om mee te gaan…

Kon je niet naar huis??

Ik weet nu dankzij een YT filmpje hoe je veilig een pakje met een slang kan versturen dus de mensen die meedoen met secret santa zijn gewaarschuwd. :kissing_closed_eyes:

4 likes

Hupsakeeee geniet ervan

1 like

Elke keer ik in de fitness ben dan sport ik met m’n trui aan omdat ik mezelf te dik vind MAAR ZO GAAT DAT SPORTEN MOEILIJKER

Ligt het aan mij of is het hier rustiger de laatste tijd? Of ik heb gewoon geen leven en steeds alles al uitgelezen… :sweat_smile:

2 likes

Ik merk het ook! Maar ik vind het wel fijn, want nu kan ik nog bijlezen na m’n werk, een maand geleden was dat echt niet te doen.

4 likes

Ik zit op kantoor een beetje mijn tijd te doden tot de file een beetje gaat oplossen. :whistling:

Ik luister techno terwijl ik in de bus zit en ga er echt lekker op haha. Nu heb ik nog meer zin in het feestje van morgenavond waar ik samen met mijn vriend heen ga (en wat stiekem ook wel ff goed is voor ons denk ik)

3 likes

Ik wilde de klantenservice van de Sissy Boy iets vragen en dacht ‘die doen vast wel aan webcare via Twitter’. Mijn advies: zoek dat niet op op kantoor en zoek al helemaal niet via ‘personen’.

9 likes

Haha ja net als een paar seizoenen geleden toen Scott de hele tijd Kris ging opbellen en dan ‘auntie Kris?? It’s Todd Crane!’ ging zeggen, heb ook hardop gelachen daarom :laughing:

6 likes

Ik vind het zo moeilijk om niks te snacken te kopen als ik vertraging heb, maar op een budget zit :frowning: net maar zon yes reep voor 1 euro gekocht, terwijl ik elke euro kan gebruiken;(

Ik eet op donderdagavond altijd met m’n vriend en hij stelde net ineens voor om sushi te bestellen. Zoooo lekker het komt hopelijk al snel :heart_eyes:

6 likes

Ja dat is waar! Ik ben alleen vandaag vrij en nu denk ik: mweh, ik heb niks meer om te lezen…:frowning_face: haha

1 like

Hmmm denk dat de meeste winkels dat zelf kiezen op 2 november. Als ze een telefoonnummer hebben, kun je misschien morgen eerst bellen?

1 like

Ja die zijn open.

1 like

Dadawan! Zit geloof ik op het gele rijders plein.

Jij ook succes, ik hoop dat die van jou ook leuk was? Die van mij was super leuk!

1 like

Een week geleden had een vriendin van me op instastories Fucking LETTERLIJK het Guinness wereldrecord voor grootste Charcuterie board (zo heet zon ding dus) HIJ WAS FUCKING METERS LANG en zij heeft die gewoon mede gemaakt Gvd kwam echt nog dagen in Dr stories langs ik wil dat ook.

5 likes

Jaaa ik ook! Wel echt kapot nu!

1 like