Gadver ik heb hier zo’n hekel aan. Allemaal hebberige mensen die troep kopen die ze niet nodig hebben, bah.
Jaaaaaa ik weet welke je bedoelt! Ik kan nu niet rusten tot ik n gevonden heb haha. Die reclame was zo leuk!
Kun je goed parkeren op de ndsm werf?
Wij kunnen altijd wel een plekje vinden! Alleen als de rommelmarkt in de ijhallen is kan het soms wel ietsje moeilijker zijn
O Hahah het is voor straks.
iemand nog last minute kleine belangrijke solliciatiegesprektips ?
(ik vraag het bewust hier omdat hier meer mensen voorbij komen en ik straks al een gesprek heb haha)
Ja ik wil dat ook weten. Ik heb mijne zo om 1500 uur
oh succes! ik ben natuurlijk wel voorbereid maar misschien dingen waar ik nog aan kan denken
nog gelukt met vrij krijgen op het werk dus?
Ahh shit ik wilde al vragen WAAR! Dat is echt mijn droom.
Jij ook succes, hoe laat mag jij?
Ja ik werk nu thuis en heb een opdracht staan die ik nog moet doen en waarvan ik heb gezegd dat ik die vanmiddag doe. Ik doe hem wel ergens deze week in mijn eigen tijd …
Dat ongezien weg zien te komen geeft mij meer stress dan dat hele gesprek
Noem 3 positieve eigenschappen van jezelf en 3 negatieve eigenschappen!!
Haha sorry. Succes!! Gewoon jezelf zijn (cliché, i know, maar is wel zo!)
Jij wil iets van hen, maar zij willen ook iets van jou. Dat in m’n achterhoofd houden gaf mij wel rust.
Oh ja en probeer twijfeltaal te vermijden (ik denk, misschien, zou kunnen/zou willen). Heel veel succes!
Tjeeezzz,
was ze inmiddels al in gesprek met iemand van school of de ha geweest? want haar gezondheid belemmert haar schoolloopbaan echt zo te horen!
een half uur na jou! ik moet me nog klaarmaken terwijl ik over een half uur moet vertrekken, oops haha
Meeeen je niet! Ga maar op je strepen staan hoor, späterrrrrr
Ik lees net op een kaart aan een collega die herstelt van het verlies van een ongeboren kindje en een operatie teksten als “Blijven lachen, dat is het beste medicijn”, “Knap snel weer op” en “Word maar snel weer beter, want ik wil je dit en dat nog laten zien”.
Ik vind dat echt best ongevoelige standaardteksten die niet geschikt zijn in deze situatie, al snap ik ook wel dat niet iedereen zomaar wat uit zijn mouw schudt. Gelukkig stonden er ook hele mooie en gevoelige reacties op.
Pff, zou er ook helemaal klaar mee zijn… Hoop voor je dat je een andere partner krijgt!
Wat mij hielp is om een goede houding aan te nemen. Ziet er beter uit en je voelt je beter. Dus al zodra je zit te wachten rechtop zitten (niet voorovergebogen over je telefoon hangen), handen open op tafel, glimlachen, meeknikken en reageren. En: het is een gesprek en geen vragenvuur. Durf te reageren en terug vragen te stellen.
Idd, die zijn meer voor je been breken op wintersport, ai
Wow wat ongepast.️